Wow... Sam alweer een jaar!! Nog proficiat! Ik vind het wel een goede deal om samen te zwangeren, ik van nummer 1 en jij van nummer 2 Iedereen een dikke knuf!
@Bereke: mijn man is al helemaal klaar voor een 2e, ik wil nog heel even wachten. We hebben zelf wel het idee dat we er even over zullen doen, maar mocht het toch snel raak zijn dan vind ik het leeftijdsverschil wel iets klein. Het zal dan wel erg pittig worden. Zeker omdat mijn man net een nieuwe functie heeft bij de recherche en daar hoort veel overwerk ook bij. @Sas: ik duim dat je daarvoor al zwanger bent hoor! Hoe is het nu met je?
hallo lieve meiden het is hier erg stil hoe gaat het met iedereen ?? hier gaat alles zijn gangetje met onze kleine meid is alles goed ze groeit als kool jeetje wat gaat het snel allemaal dikke kuf voor iedereen
Moppie, fijn dat bij jullie alles goed gaat! Jouw meisje is al 9 maanden ondertussen. Het vliegt hé! Hier gaat ook alles z'n gangetje. Hopelijk bij de andere meiden ook alles oké?
ja gaat echt snel jeetje ze kruipt al in het rond staan tegen de bank aan het is echt een heerlijke meid altijd vrolijk we zitten gewoon te wachten op haar pet dag want die moet ze ook een keer krijgen hihi jou meiden al weer 10 maand gaat alles goed nu? liefs ons
Fijn hé om te zien wat ze allemaal bijleren en kunnen! Ja hoor alles gaat goed. Geen last meer met voeding,... . Enkel heeft F al enkele dagen koorts en wil ze 's nachts niet slapen. Dokter vind niks dus ik vermoed dat er wat tandjes zitten aan te komen. Wat is haar pet dag??? Liefs
ja tandjes kunnen ze ook goed last van hebben hoop dat ze dan snel doorbreken pet dag is dat ze een baal dag gaat krijgen niet vrolijk is ze lacht altijd huilt alleen als ze moe is en honger heeft
Hey meiden, Wat rustig hier. Hier heel erg druk gehad met vanalles en nog wat. Kleine heeft vannacht lopen spoken en vanochtend een paar keer overgegeven, dus hou dr een dagje thuis. Ze slaapt nu dus heb ik eindelijk weer eens tijd voor ZP! Hier zitten 4 boventanden er aan te komen, ze heeft tot nu toe er niet echt last van gehad, op het kwijlen na. Ben druk bezig om mijn oude hobby weer op te pakken, bakken! Taarten en cakes enzo, niet voor de verkoop, maar gewoon voor visite enzo. Had voor mijn eigen verjaardag ook 2 taarten gebakken ( en nog veel meer hapjes enzo, haha). Ben nu druk bezig om alvast inspiratie op te doen voor de verjaardag voor de kleine! Hoe is het verder met iedereen? Bereke zijn de tandjes van F al door? Moppie al een petdag gehad?
beg hoe gaat het nu net de kleine? hier alles goed ze heeft nog niet echt een baal dag gehad sins maandag staat ze zelf in de box en nu wil ze echt alleen maar staan zelfs in haar bed gaat ze nu de hele tijd staan jeetje het gaat wel heel hard hoor dikke knuff voor iedereen
Sjudith, ik had je al gefeliciteerd in een ander topic. Maar ook hier nog eens: van harte! Rest: zwaai! Hier alles oké maar bekaf .
Ik had je via hyves al gefeliciteerd, Sjudith. Maar hier ook nog eens van harte!! Alweer bijna 14 weken... gaat best snel! Voor jou ook? Rustig aan met de harde buiken! Ik ben niet meer heel erg actief op zp, alleen nog in het babyrinth. Wij staan op dit moment ook een beetje stil. We hebben een intake gehad in Gent voor onze derde ICSI. Dat is heel fijn verlopen. In oktober weer terug voor een uitgebreide zaadtest en de uitslagen van bloedonderzoeken. Ze hebben mij namelijk meteen geprikt op schildklier en AMH (eicelvoorraad). Bij de volgende poging gaan we assisted hatching toe laten passen en we krijgen waarschijnlijk een ander hormoonschema omdat Gent ervan overtuigd is veel meer uit de stimulatie te kunnen halen dan tot nu toe gebeurd is. Wij verwachten in december te gaan starten met de poging. Nu dus eerst even rust, en ondertussen gewoon doorklussen want je weet maar nooit Jullie kindjes worden al groot, meiden!
@Sjudith: gefeliciteerd! Geniet ervan! @Sas: mijn duimen draaien heel hard dat Gent jullie geluk zal brengen! Hier gaat alles goed. Sam is alweer 14 maanden en gaat ineens hard. Hij loopt langs de tafel en achter de loopkar, maar nog niet los. Hij doet graag zingspelletjes zoals klap is in je handjes. Hij doet dan ook alles na, niet helemaal in de goede volgorde maar het begin is er Het is nog steeds een enorm goede eter. Hij is vooral gek op brood, hij eet nu 2 boterhammen tussen de middag en 's avonds eet hij met de pot mee. We hebben hier ook besloten om voor een brusje te gaan voor Sam. Vooral omdat ik toch sterk het gevoel heb dat het wat langer kan gaan duren. Bij Sam heeft het ook 1,5 jaar geduurd. Daarnaast was mijn moeder 40 toen ze in de overgang ging en dat kan erfelijk zijn. Ik ben nu nog jong (30) dus ik hoop dat ik nog wat goede eitjes heb
ook mijn duimen blijven voor je draaien sas kleinesam het gaat snel allemaal he jeetje onze kleine meid heeft de laatste 2 week zoveel nieuwe dingen gedaan ze tijgert niet meer maar kruipt gaat staan in de box en bed loopt bij de tafel langs heeft haar eerste tandje gekregen whaaa gaat veel te snel allemaal spannend voor een 2e bruisje nou ik denk dat het snel raak is