Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ahh Moppie wat een schattig meisje! Gaat snel hé? Soms maken ze ineens zulke grote sprongen!

Nog een foto van mijn ventje hoe hij kan kijken als zijn eten op is:D:

Bekijk bijlage 172707

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een leuke foto's meiden! En wat zijn ze al groot!
    Als ik dat zie dan besef ik me des te meer hoe lang het allemaal duurt bij ons, pffff! Jullie hebben er ook zo lang over gedaan en moet je kijken hoe oud jullie kindjes al zijn, waaaaaaaaaah!

@ Kleine Sam, ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten op een brusje als bij Sam.
    Samen zwanger, that's the deal ;)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, het is oneerlijk dat al dat wachten nog steeds niet beloond is bij jullie! Ik hoop zo dat jij in volgend jaar hier foto's kan komen posten van het schattigste baby'tje ooit!

Kleinesam, ja het gaat snel hé! Maar wel super plezant om te zien!
    Eh oeh wat een boze blik :D.
    Heel veel succes alvast met de babyplannen :)!

Moppie, ik ga zo dadelijk spieken in je album!

Hier alles oké maar hectisch. Gisteren eindelijk beginnen inpakken en vanaf nu dus stevig door doen.

Weet je wat echt schattig is: onze meisjes doen sinds een tijdje 'kiekeboe' met elkaar en schateren het dan uit. Helaas nog niet op video kunnen vastleggen.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Aaaaah Bereke, dat is echt schattig! Hihihihi, dat vind ik echt het leuke van tweelingen. Het is natuurlijk heel erg druk en vaak ook moeilijk combineren. Maar als ze ouder worden dan zijn ze zo leuk en hecht met elkaar meestal.

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey meiden,

Ik schrijf niet zoveel meer op zp ,maar volg jullie nog hoor!
    Hier alles ok, binnen enkele weken is ons meisje , net zoals de meisjes van bereke, 1 jaar!
    Ze kruipt lustig rond,trekt zich op aan alles! Is toch wel heavy periode vind ik, ze is heel avontuurlijk en heeft al enkele blauwe plekken opgelopen.enkele weken geleden gebeurde een nacht merrie. Ze had mooi 2 tandjes bovenaan en 2 onderaan. Ze bijt in alles waaronder oo onze salontafel. Op een gegeven moment komt ze recht(ik zat er vlak bij :$)en begint enorm te huilen...haar ondertandje eruit met wortel en al :(Vreselijk.ze weende niet lang maar we laten volgende week voor alle zekerheid een fotootje maken.:(Het is niet echt een zicht zo 1 tand onderaan...
    Maar voor de rest gaat alles goed met haar.
    Mijn ventje wil aan een tweede beginnen zodra ze een jaaris, hij wordt 43 dus ik begrijp hem wel maar het is niet makkelijke te beslissen.heb nu na een jaar terug het gevoel dat men lijf en leven wat op orde is,ga ik dat nu al terug allemaal omgooien :(Veel gepieker en getwijfel.ook de stap om terug in het zwanger worden verhaal te stappen (wat voor ons ook niet van eenleien dakje ging) is moeilijk...dikke knuff

6. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, da's zo waar!

Hey kik, zo zielig van dat tandje hé :(.
    Ja, lijkt me een moeilijke beslissing: wanneer is het juiste moment om voor een tweede kindje te gaan?

7. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Jeetje Kik dat is schrikken! Gelukkig was het een melktandje.

Ik vind het ook een lastige beslissing hoor om voor een 2e te gaan. Aan de ene kant geniet ik enorm van de 1 op 1 momentjes met Sam. Aan de andere kant kriebelt het enorm. En daarnaast weet ik nog niet hoelang het zal duren voordat ik dit keer zwanger ben. Ik wil liever ook gene heel groot leeftijdsverschil. Hier dus af en toe de twijfel ;) Ach we beginnen gewoon rustig en we zien wel, geen moeten hier ;)

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wat schattig Bereke, lijkt me zo leuk om te zien, die interactie die ze hebben!

Wij hebben een vakantie geboekt! We gaan lekker een weekje naar de zon (Spanje). We hebben een bungalow geboekt aan het strand en los een vlucht en een auto. We gaan voor het eerst vliegen met Vueling, dat scheelde toch wel flink op een ticket. Ik ben benieuwd!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @kleine sam wat heerlijk! Geniet er van :D

10. bereke

bereke Niet meer actief

Kleinesam, geniet ervan! En breng je de zon mee naar NL en stuur dan een beetje door naar B :)?

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @kik bah wat naar van het tandje :(

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  13. bereke

bereke Niet meer actief

Mooi hoor Sjudith!

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wow Sjudith dat gaat snel! Geniet ervan!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Voor de geïnteresseerden: verjaardagsfoto's in album.

16. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Bereke wat een prachtige meiden! Wat lijken ze enorm op elkaar!
    En die taart is echt super mooi :)

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hi meiden, ik wil jullie laten weten dat ik gister een positieve test in mijn handen had. Waar we bij Sam 1,5 jaar over hebben gedaan was het nu heel snel raak. Ik ben nog helemaal overdonderd...... ik had echt verwacht dat we weer lang bezig zouden zijn.

18. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Oooo proficiat!!!na hoeveel rondes dan kleinesam?volgens mij heel snel?leuk!wij hebben juist een weekje frankrijk achter de rug en dacht even kijken hoe het staat en hups zie ik je banner!geniet ervan!!!!wij hebben ook beslist voor een brusje te gaan!!!spannend!:)

19. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wat leuk Kik! We hadden deze ronde besloten van we zien wel wanneer het mag gebeuren. We hadden echt verwacht dat het nog wel even zou duren. We waren dan ook echt stomverbaasd toen de test positief was. Het moet nog steeds een beetje landen hoor ;)

20. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Helaas, het is hier niet goed :( Heb flink wat bloed verloren. We gaan uit van een miskraam. De 21e hebben we nog wel een echo bij de gyn om te kijken of alles schoon is.

Deel Deze Pagina