Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooooooooo WAUW :D
    Een voorzichtige gefeliciteerd!

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    dankje nog heel voorzichtig hoor

hoe is ie met jou?

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik duim heel hard voor je dat het dit keer goed gaat meid! Het is je echt gegund.

Met mij gaat het op zich goed. Wacht nog steeds op de ongi. Om gek van te worden :x
    Gisterenavond na grote boodschap rood in de wc en op papier. Heel vloeibaar en helder, geen slijmachtig bloed zoals bij een menstruatie. Maar ik dacht wel, nu komt het!!! Dus dikke maandverband in gedaan voor de nacht. Vanmorgen niks ;) GRRRRRRR! En vandaag weer alleen bruin. Ik vind het wel irritant. Was ik eindelijk van dat lange bruin verlost, is het deze ronde weer terug. En anders dan voorheen. Nóg langer, nóg slopender.
    Rare cyclus dit keer. Ik word het liefst NU ongi, zodat ik weer verder kan.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Oh moppie, ik dacht het dus al wel! Proficiat meid! Hele hele hele dikke proficiat :D! Geniet ervan!!!!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, knuf! Ik begrijp dat je door wil hoor!

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    aaaaah moppie, alvast een voorzichtige proficiat meiss!!!

sas, begrijp je wel. maar omdat het nu anders is dan anders, misschien toch nog hoop?
    ik had ook wat bloed/bruin op de paar dagen voorafgaand van men NOD
    kwas toen ook aant roepen van "kom er nu door" en ze bleven weg met het bekend gevolg..
    xxx

7. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop dat kik gelijk heeft Sas!

Kik, nog drie dagen en jij hebt die twaalf op je banner staan! Hoe voel je je eigenlijk? Zie je al een buikje?

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    vanmorgen nog de 2 e kv gedaan is nog geen knal test maar we streepje binnen de tijd

sas dikke knuff voor jou meid als het dan toch weer moet komen moet het ook gelijk komen en niet eerst zo bha maar komt vast door doe die onderzoek die doet wel wat met je lichaam

9. bereke

bereke Niet meer actief

Die knalstreep komt nog wel moppie! Oh ben zo blij voor je!

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Al een paar dagen niet op ZP geweest,
    hier supermoe en na het eten en uitbuiken telkens naar bed gegaan.

@Nonja, hier genoeg kwalen hahah. Jij ook?
    Wij gaan idd naar de 9 maanden beurs!
    Ik voel wel de kwalen enzo, maar het gevoel dat ik echt echt echt! zwanger ben,
    heb ik nog steeds niet.

@Bereke, super gaaf een tweeling, gefeliciteerd!!!

@Sas, dikke knuf, de eerste menstruatie na hsg was bij mij pijnlijker dan normaal
    maar heeft het al bij je doorgezet?
    hopelijk wordt je snel lange tijd niet meer ongesteld ;)

@Moppieeeeeeeeeeeee, wat gaaaaaaaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd!!!
    Snel de volgende een roze tik geven!

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hihi oja tikkertje ik ga de volgende tikken hoop dat ik de volgende snel te pakken heb !!!

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    hey bereke, ik heb nog geen buikje(toch niet meer dan vroeger) en dat maakt me dan weer ontzettend onzeker he...
    Ben naturlijk wel 2 kg afgevallen omdat ik heel slecht kan eten.
    Nog steeds last van avondmisselijkheid.
    Maar het uitblijven men buikje maakt me dan weer bang he..
    Als je hier soms buikfoto's ziet...
    Vorige week had ik wel een buikje maar dat kwam doordat ik bijna 5 dagen niet naar de wc kon gaan jeeminee..
    Heb me dan maar gegooid op een zakje gedroogde pruimen en het zaakje was geklaard hihi.
    Ergens kijk ik wel uit naar men echo maar ben ook zooo bang..5 weken is zo lang ertussen.
    Ondertussen geen fijn nieuws gekregen, men achternicht met wie ik ben opgegroeid heeft baarmoederhalskanker..Dinsdag wordt ze geopereerd en zien ze hoe erg het is...34 jaar en wil nog zeker kindjes.
    Dan word ik wel even met men voetjes op de grond gesmeten.

En hoe is het met de rest hier?
    dikke knuff

13. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, oei da's slecht nieuws van je achternicht! Echt verschrikkelijk zoiets! Hopelijk is het niet te erg en hoef ze haar dromen niet op te geven!
    En van dat buikje, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze het pas hadden toen ze al zo'n 5 à 6 maanden zwanger waren. Dus dat komt nog wel!

BEG, dat gevoel zal nog wel komen! Je banner schiet ook al goed op hé. Al 8 weken!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kik, wat een slecht en heftig nieuws van je achternicht! Jeeminee, dan word je inderdaad wel met beide benen op de grond gesmeten!

Je buikje komt nog wel meid. Bij de eerste duurt dat sowieso wat langer dan bij een tweede of volgende kindje. Mijn zus kreeg bij een week of 16 pas een klein buikje. Komt helemaal goed meid, je bent al bijna 12 weken. Bijna uit de risicogroep.

Ik heb net lekker naïef getest. Ongi nog niet door, nog steeds bruin en ik dacht laat ik voor de zekerheid eens testen. Ik ga vanavond namelijk tapas eten en was van plan om wel een wijntje te drinken. En wat denk je..... inderdaad NEGATIEF uiteraard ;)
    Voel me er niet slecht door, want had ook echt niet verwacht dat de test positief zou zijn. Voelt juist wel goed. Heb ik ook weer eens een testje gedaan.

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sas ik zie dat het doorgebroken is vandaag dikke knuff meid op na ronde 2

kik dat buikje komt snel meid :)

vanmorgen hebben we samen nog een testje gedaan en binnen 3 min stond er zwanger :)heb nu wel een beter gevoel als de vorige keer dit gaat goed moet wel:)

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is hier inderdaad doorgebroken. Ben eigenlijk best wel blij. Gisteren nog steeds bruin en heel veel krampen 's avonds. Nu loop ik best wel leeg pffooeeh! Maar de krampen zijn weg. Op naar ronde 2 ja :)

Het gaat dit keer helemaal goedkomen moppie, dat moet gewoon!!! Mijn duimen draaien nog steeds door voor alle zwangere meiden hier :D

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dikke knuffel voor Sas!!!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je lieverd! Was graag met je mee gegaan naar de oktobermama's. Weet je wat, ik ga gewoon voor 2010-mama :D

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey ladies,
    lang niet geweest en nog niet bijgelezen. Vandaag beetje gekke buikpijn met vlagen, verder voel ik me normaal. Ga er vanuit zondag ongi te worden.
    xxxxxxxxxxxxxx

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik duim toch voor een positieve test op valentijnsdag, Brabantse!

Deel Deze Pagina