bereke wat een mooie meiden sjudith wat een mooie meid heb je en wat is ze al groot ik zal ook even nieuwe foto's van mijn meisje plaatsen sam ben blij dat alles goed was dikke knuff
Hé, hij is weer open Das leuk! @ Nonja, lekker druk jaar voor jullie geweest maar wel erg succesvol! Fijn om te lezen. En rond de zomer misschien voor een brusje... spannend! @ Kleinesam, wat heftig allemaal Hoe gaat het nu met je? @ Kik, alweer over de helft zeg! Wat geweldig Gefeliciteerd! @ Sjudith, nog maar even... veel succes met de laatste loodjes! @ Moppie, leuk dat je meisje het zo goed doet maar kan me voorstellen dat het jou allemaal iets te snel gaat! @ Bereke, wat een schatjes heb jij toch! En wat doen ze het goed hè De meesten van jullie hebben denk ik wel gelezen dat bij ons de derde icsi ook mislukt is. We hebben nog 1 cryo, en we mogen 22 maart op gesprek komen. Waarschijnlijk wordt de cryo in april terug geplaatst. Erg veel hoop hebben wij niet meer. We hebben ook besloten om sowieso dit jaar geen nieuwe poging op te starten. Wie weet in 2013, maar voor nu voelt het alsof we echt klaar zijn met de mmm. Over 4,5 week gaan wij deelnemen aan de VIA, de verplichte voorlichtingscursus voor adoptie. We staan al een tijd ingeschreven en augustus vorig jaar hebben we het weer opgepakt. Nu komt het toevallig heel goed uit dat de VIA in februari begint. We weten nog niet of we ook daadwerkelijk voor adoptie gaan, eerst maar eens even afwachten hoe ons gevoel is bij de VIA. Verder kan ik eigenlijk wel zeggen dat het goed met me gaat. Voor nu geeft het even heel veel rust om niet bezig te zijn met het plannen van een poging en weer eens verder te kijken dan de wens om zwanger te worden.
Sas, ik heb bewondering voor je. Je bent zo'n sterke vrouw. Hier heb je niks aan natuurlijk en ik weet dat je geen keuze hebt hierin. Maar toch, ik vind je echt een straffe madam hoor! Ik hoop zo dat je droom mag uitkomen. Via een cryo, verse poging, adoptie,... . Je gaat zo'n goede moeder zijn en het moet en zal gebeuren gewoon!
Dank jullie wel meiden! Het is gewoon tijd voor ons om verder te kijken, en tot nu toe gaat dat best aardig
Dag dames Hoe is het met iedereen? Dit topic kan ik goed bij houden hahaha ik zal even spammen voor de mensen die mij niet op hyves/fb hebben Als je mijn hyves/fb adres wil pb me even Bekijk bijlage 225217
Haha, ja bijhouden is makkelijk hier . Oh wat een schatje! Smelt smelt! En ja, ik wil je fb wel hoor!