Onze beer is op het cb geweest en is 57 cm en weegt 5050 gr. Hij is bij de geboorte verkeerd gemeten ze zeiden toen 51 cm maar ik vond het zo klein! Thuis had ik ook rond de 55 gemeten. Nu op cb lag hij tussen die dingen in op de meetschaal. En wat is ie groot :O :O hij heeft ook al mt 56/62
Goedemorgen ladies http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/343583-onrust-fladderen.html#post12304166 Heb even een topic geopend!
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Aangezien jullie mij altijd zo lief gevolgd en gesteund hebben, wil ik jullie even laten weten dat wij voor adoptie gaan. We zijn nu over de helft met de voorlichtingsbijeenkomsten en alles valt op z'n plek. Het voelt zo goed... we zijn er van overtuigd dat dit de weg is die wij willen bewandelen
Hey sas, Doet zo goed je zo hoopvol te 'horen'. Jullie komen er wel hoor, wat die weg ook moge zijn! Hou je ons op de hoogte? Dikke knuff, ook aan de rest hier! Xx
@saskia wow wat een beslissing! En super fijn dat het zo goed voelt! Ik ben benieuwd hoe lang jullie wachten moeten op een wondertje! Heb je nog voorkeur uit welk land? Hier gaat het minder het lijkt er op dat Elio een huilbaby is pffff erg vermoeiend! Ik ga dinsdag een osteopaat oid inschakelen! Dit trekken we niet meer. Wil wel weer even spammen hoor Bekijk bijlage 236730 Bekijk bijlage 236731
Sas, lief dat je ons op de hoogte houdt! En het is inderdaad heel fijn om zo'n hoopvol bericht te lezen! Ik ga duimen dat de procedure vlot mag verlopen en jullie geduld niet meer té lang op de proef wordt gesteld! Heel veel succes met deze nieuwe, spannende maar heel mooie weg die jullie gaan bewandelen! Sjudith, oh da's geen fijn bericht . Hopelijk helpt de osteopaat! En mooie foto's!
@ Sjudith, dat lijkt me inderdaad heel erg zwaar! Ik hoop dat de osteopaat helpt. Onze voorkeur op dit moment is Sri Lanka. Op nummer 2 staat Lesotho. Wij weten dat we, zeker voor deze landen, erg lang moeten wachten. We houden rekening met 5 jaar. Maar ach... we wachten al zo lang, dit kan er ook nog wel bij
Sjudith, een kindje uit NL, BE of DE adopteren is zo goed als onmogelijk. Wij hebben gekozen voor deze landen omdat wij aan de landeneisen voldoen en omdat de kindjes die voornamelijk uit deze landen komen een profiel hebben wat het beste bij ons past. Wij willen graag een kindje adopteren tussen de 0 en 3 jaar en zo gezond mogelijk. Een operabele sn (special need) is bespreekbaar. Uit China komen bijvoorbeeld veel kindjes met een special need en daar moet je dan ook voor open staan. Wij wachten liever 5 jaar op een kindje dat bij ons past, dan dat we overhaaste keuzes maken en het kindje daar uiteindelijk de dupe van wordt.