Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, mijn duimen draaien ook!

Saskia, dikke knuffel! Vind het zo jammer voor je. Maar idd, je word gewoon een 2010-mama!!!

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey lieve meiden hoe is het met iedereen
    ik mis jullie wel hoor het is hier zo stil

dikke knuff voor iedereen

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor iedereen.
    Ben haast niet online, omdat ik 's avonds supermoe ben.

Hoe is het verder met iedereen?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is hier inderdaad een beetje rustig. Ik heb ook niks te melden eigenlijk.
    Ze zijn nu bij ons binnen het huis aan het schilderen, de kozijnen. Het is een enorme bende omdat alles kaalgeschuurd moest worden. We slapen nu bij mijn ouders. Gelukkig geen eisprong-tijd hihi! ;)
    Verder ga ik iets nieuws doen, ik ga mylèneconsulente worden. Kennen jullie dat?

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    straks is jullie huisje weer helemaal tiptop!

heb het gegoogled, zijn schoonheidsproducten,
    ga je dan langs huizen, of ga je parties af?

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Homeparties. Nee, langs de huizen dat vind ik verschrikkelijk hihi. Ik wil niks opdringen. Alleen mensen die het leuk vinden om gastvrouw te zijn en een gezellige make-up en schoonheidsparty willen houden met vriendinnen. Mijn mylène-ervaring gaat al heel ver terug... mijn moeder en tante zijn heel vaak gastvrouw geweest en ik zat er als klein meisje altijd bij. Vervolgens heb ik het ook een paar keer bij mij thuis gedaan.

Heb trouwens wel nog een nieuwtje. Was gisteren gezellig gaan shoppen met mijn moeder, maar shopdagje viel snel in het water. Mijn moeder is gerold, portemonnee weg :$ Zat contant geld, rijbewijs, id-kaart en nog wat andere pasjes en foto's in :( We zijn maar weer naar huis gegaan, de pret was helemaal over.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Balen sas, idd niet leuk!!!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee, mams was best van slag. Nog steeds wel...
    Zo jammer, hadden we een keer allebei de tijd om lekker te shoppen...
    Wel nog geluncht voordat ze gerold werd en dat was heerlijk en heel gezellig. Jammer dat het zo eindigde.
    Ik had mijn moeder ook net terugbetaald in de lunchroom. Ik had geld voor de dierenarts geleend omdat ik niet langs een pinautomaat kwam. 10 minuten later was haar portemonnee gejat. Ik denk dat iemand ons in de gaten heeft gehouden en gezien heeft dat ik haar geld gaf. Zo wisten ze waarschijnlijk dat ze contant geld bij had. Het voelt nu net alsof ik haar niet terugbetaald heb. Vervelend gevoel is dat. :x
    Ik hoop maar dat ze iets nuttigs met het geld doen, zoals hun kindjes eten geven ofzo en het niet opmaken aan drugs of weet ik veel wat.
    Ik kan daar zo pissig van worden. Blijf gewoon van mensen zijn spullen af! Je weet niet hoe hard ze het zelf nodig hebben en wat voor ellende je veroorzaakt. Mijn moeder moet nu aangifte doen, rijbewij en id opnieuw aanvragen en overal achteraan gaan bellen.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, is nog eens plezant zeker, bij je ouders slapen? Maar idd, gelukkig geen ei-tijd ;) .
    Ja ik ken mylene wel. Allee, van naam want heb het nog nooit zelf gehad ofzo. Lijkt me wel leuk om zo homeparties te geven! Zeker als je dit als kleine meid ook vaak heb meegemaakt!
    En kan me voorstellen dat de pret weg was na die diefstal. Word hier altijd zo boos van. Dat ze met hun fikken van andermans spullen afblijven!

Hier weinig te melden. Moe en misselijk. Vooral 's avonds. En heb het nu zelf in de hand gewerkt door een bakje pepers binnen te spelen. Had er zo'n zin in! Hoewel ik dit vorige week ook gedaan heb en ik me dit de volgende dag beklaagd heb (darmen)... Dus ik kan ze beter gewoon niet meer kopen want een paar nemen lukt niet.

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey ladies,
    Hier een non-zwanger gevoel, dus helaas voor deze ronde. Nog 2 daagjes wachten. Is erg druk hier, huis verkocht, huurhuis, nu weer huis gekocht....pffff
    Maar komt goed!
    xxxxxxxxx

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey sas dat is balen laten ze met hun poten van andermans spullen afblijfen jeetje wat een .....
    kan met goed voorstellen dat jullie goed geschrokken zijn weg gezellig midagje
    brabandse lekker druk dus nou ik duim wel voor je dat je duivels niet komen
    bereke goed teken moe en misselijk whaa pepers hihi kan me voorstellen dat je darmen dan ff op gaan spelen hihi

"ego'' ik heb wat minder last van mijn (.)(.) dan gister
    heb de gyn gebeld toch maar wel al hihi 4 maart echo
    maar ik wil graag een bevestiging dus als het weer morgen redelijk is ga ik naar de ha ik wil graag een posit reactie van meid je bent echt zwanger niet van ja nog ff afwachten, heb je nu al met het zhuis gebeld ? whaaa ik word er depri van was het maar volgende week dan zat ik over de grens van vorige keer heen

dikke knuff meiden sorry voor het ego berichtje

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hier even een snelle update.
    Het was een rot En wonderdag.
    Rot omdat ik 7 uur in de file heb vastgezeten om dan terug naar huis te keren, ben gewoon niet op het werk geraakt!
    Wonder omdat vandaag men tweede echo was en zie banner!
    Alles was goed, nekplooimeting was ok, alles was erop en eraan, mooi schedeltje, hersentjes, hartje, poepje,handjes, voetjes,...
    Wat een geluk! De grootste kans op een mk is achter de rug!!
    Ook op al men onzekerheidjes wist ie een antwoord te geven. Ja het is normaal dat je de eerste maanden afvalt, ja het is normaal dat je nog geen buikje hebt, nee het is de eerste maanden niet erg dat je minder eet, kindje eet van je reserves. Ik ga met een gerust hart slapen om morgen terug de sneeuw te trotseren..

dikke knuffel aan iedereen!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, hopelijk kunnen je moeder en jij binnenkort weer ergens anders
    een leuke dag hebben!

@Bereke, misselijkheid hoort erbij he, alleen niet van die rare dingen eten joh.
    Als je er nog meer misselijker er van wordt hihi.

@Brabantse, zolang je nog niet ongesteld bent, is er nog een kans :)

@Moppie, verschijnselen kunnen elkaar nog weleens afwisselen.
    En snap je wel hoor, als je van anderen hoort dat je echt zwanger bent,
    ga je het pas echt geloven.

@Kik, superrrrrrrrrrr zo'n mooie echo! En 12 weken al voorbij, gaat snel zeg!

@hier, vandaag maar weer thuis gebleven, voel me echt bleeeeeeeghhhh.
    Keelpijn en snotterig, hoofdpijn, gisteravond om 7 uur gaan slapen,
    en vanochtend om half 8 weer opgestaan. Wel telkens wezen plassen 's nachts hihi.

Dikke knuf!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bereke, pepers.. :( Haha, niet zo gek dat buikje van slag raakt ;) Ik keek net naar je banner, je gaat echt als een speer. Voor jou voelt dat waarschijnlijk niet zo en kruipen de dagen voorbij, maar het viel me echt even op. Soms wel vervelend van de kwaaltjes, hopelijk heb je er niet al te veel last van.

@ Kik, wauw meissie! Wat heerlijk :D

@ BEG, beterschap! Ellendig als je je zo voelt.

@ Moppie, spannend tijd die eerste weken. Ik hoop dat ze snel voorbij zijn en dat je een schitterende echo gaat krijgen! Het is niet gek dat je nu heel onzeker bent, zeker gezien de vorige keer. Dikke knuf!

@ Brabantse, ik duim nog even door. Het wil helemaal niks zeggen dat je je ongi aan voelt komen. Dat heb ik meer meiden horen zeggen, die achteraf zwanger bleken te zijn ;)
    Maar toch... meestal voel je het zelf maar al te goed aan. Maar ik hoop toch echt dat de duivels wegblijven!

@ Amy, gaat het allemaal wel goed meid? Lang niks gelezen van jou.

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    beg hoe ging ie verder vandaag ?
    brabantse hoe gaat ie nu ik blijf voor je duimen hoor
    sas hoe was ie met je mam's vandaag is ze een beetje over de schrik heen ?
    kik ben je vandaag goed over gekomen?

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het?

Vannacht met buikkrampen op de wc gezeten, was eventjes wel bang, maar gelukkig waren het andere krampen.
    Vandaag ook maar thuis gebleven, ben nu zooooooooooo misselijkkkkkkkk.

17. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    he beg bha je schiet gelijk weer in de stres he

ik ben net bij de ha geweest ik moest een bevestiging hebben hihi en hij heeft mij gefeliciteerd mijn cb test gaf vanmorgen ook 2-3 aan jaaa ben ik zo blij mee

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    super!!!

ja je weet op een gegeven moment ook niet meer waar de pijn vandaan komt, alleen dat het ergens in je buik zit.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe Beg, die stress kan ik me helemaal voorstellen. ENG! Gelukkig waren het andere krampen.
    Balen van de misselijkheid, maar ergens ook wel weer geruststellend lijkt me hihi ;)

Ooo Moppie, dat gaat goedkomen meid!!! Super :)

Hier alles goed. Mams is weer gekalmeerd. Vandaag moet ze vanalles regelen. Zoals id, rijbewijs, pasfoto's en officiële aangifte. Kost ook weer veel. Alles bij elkaar heeft dit geintje haar zo'n 400 euro gekost. Er zat ruim 250 euro in de portemonnee :) Niet heel slim, maar mijn ouders zijn nog van de oude stempel. Mijn moeder krijgt "huishoudgeld" en mijn vader heeft de pinpas. Omdat we gingen shoppen had ze ruim 200 euro bij en ik heb haar terugbetaald dus daar kwam nog wat geld bij. Flink balen, maar wel een wijze les. Niet meer zoveel contant geld meenemen en toch maar een pasje voor haar alleen.
    Morgen gaan we een weekendje naar Zwolle, 1 nachtje. Ik had het met een vakantieveiling, zeer goedkoop. Lekker weer even weg! Zo bij mijn ouders op een matras liggen is ook niet alles hihi. Maar nog even... en dan is de schilder klaar!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, oh wauw meid! Die twaalf weken voorbij en een goede echo! Super!!!

Sas, oei da's wel veel geld ineens kwijt! Echt rot!

BEG, ja je voelt vanalles maar je weet soms echt niet waar het vandaan komt. Gelukkig waren het je darmen!

Moppie, kan me voorstellen dat je blij bent met die 2-3 weken :) . Super meid!

Brabantse, en hoe is het nu met jou? Ik duim!!

Hier alles ok. Alleen moe moe moe. En zo ongerust maar steeds. Hoewel we donderdag weer twee mooie hartjes gezien hebben! Poppeke en prutske doen het goed!

Deel Deze Pagina