Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey,
    Ja hier alles ok. Gister negatief getest, wilde ff testen ivm de carnaval ;)
    Ik hoop binnen nu een 2 dagen ongi te worden, want heb geen tijd gehad om bloed te prikken. Heb wel positieve ovutest gehad op dag 18-19, dus dat is wel goed!
    xxxxxxxxxxxxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh jammer! Wel goed dat je toch een positieve ovutest gehad hebt. Ik duim voor de volgende ronde! En geniet van het carnaval meid.

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Halle dames! Ik kom nog even spieken bij jullie. Wow bereke 2 kindjes! Gefeliciteerd! En Moppie ook zwanger!

Hier gaat alles ok. Inmiddels alweer 18 weken en we weten inmiddels dat we een zoontje krijgen!

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey zwitsal
    super gefeliciteerd een zoon hoe voel je je verder?

en dames hebben jullie carnaval gevierd?

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nog steeds geen ongi hiero
    Normaal met clomid 28 dagen, kan dat wel verschillen per maand?
    xxxxxxxxxxx

6. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, geen idee eigenlijk. Wel vervelend voor je!

Zwitsal, proficiat met je zoontje! Voel je je goed!

Moppie, hoe gaat het met je? Al gewend aan het idee dat je terug zwanger bent?

Hier geen carnavalvierders...

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ja begin nu wel een beetje te geloven dat het toch echt zo is
    denk dat het echt door komt als we de echo hebben gehad
    ik wil ook graag medoen met mvm maar durf nog niet zo goed te bellen

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dat komt wel moppie, de eerste weken zijn gewoon onzeker voor je, komt goed!
    xxxxxxxx

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Hierbij even een berichtje van mij. Wij zijn vandaag voor alle uitslagen bij de gyneacoloog geweest en dit was zwaar en confronterend. De zaadkwaliteit van vriendjelief is behoorlijk slecht en het komt erop neer dat we ws. alleen nog maar in aanmerking komen voor ICSI. Over drie maanden moeten we terugkomen en dan hebben we de uitslag van het 2e zaadonderzoek, het zaad vernieuwd zich in drie maanden dus om die reden gaan we dan kijken of het echt ICSI wordt en anders wordt het dan IUI. Ik ga uit van ICSI. Het was voor ons beide een behoorlijk zware slag en we hebben flink zitten janken. Ik blijf hoop putten uit jouw verhaal Bereke maar op het moment zie ik alles pessimistisch in.

Ik zal mij waarschijnlijk niet veel meer in dit groepje laten zien puur omdat de meesten inmiddels in een andere fase zitten en ik ben bang dat wij nog een hele lange weg te gaan hebben voordat we dat bereiken of misschien wel helemaal niet. Ik wil wel even zeggen dat jullie mij onwijs gesteund hebben allemaal in al die stress en onzekerheid dus een heeeele dikke knuffel van mij!

xxxx

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @amy dikke knuff meid jeetje ik hoop dat de 2e toch beter zal zijn maar ik blijf hier mee schrijven jullie hebben mij heel erg geholpen en ik wil er ook voor jullie blijven

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sterkte Amy, hopelijk is de 2e checkup beter en komt er snel een beebje in jullie leven.
    xxxxxxxxxxx

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hele dikke knuf Amy

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ongi is er!!! Op naar ronde 12!
    xxxxxx

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    #254 Saskia1984, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
    @ Amy, jeetje meid! Wat balen :( Hopelijk is het de tweede keer beter. Gelukkig was er bij de samenlevingstest wel een actieve zaadcel te zien. Probeer je daar even aan vast te houden. Dat probeer ik tijdens een dipje ook en soms, heel soms helpt het. Waar er 1 zwemt, zwemmen er meer. Ook al is het zaad niet goed, er zijn er dus toch die er wel kunnen komen. Waarschijnlijk voel je je er nu niet beter door hoor, kan ik helemaal begrijpen! Het is gewoon k..! Jammer dat je niet meer mee schrijft met dit groepje. Misschien is het topic "naar de huisarts" iets voor je. Ik ben dat een tijdje geleden begonnen en daar zitten een aantal meiden die pas net in de mmm zitten.
    Dikke knuffel!!!

@ de rest, ik heb even geen tijd om op iedereen appart te reageren. Sorry!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Oh brabantse, bah! Dikke knuffel meid!

Moppie, dat vertrouwen komt echt nog. Elke dag een beetje meer!

Amy, heb al gereageerd via pb. Maar onthou dat er echt een héél goede slaagkans is met icsi!

Al de rest: hoe is het met iedereen? Hier goed. Behalve moe moe moe. En weer behoorlijk onzeker. Hopelijk is het vlug volgende week vrijdag...

16. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik heb gister nog een testje van kv gedaan en eerst kwam de zwangerschap streep en toen die andere dit was echt een knal test
    kan niet wachten tot 4 maart

amy dikke knuff meid ik hoop zo voor je dat de 2 e wel beter is en probeer posit te blijven hoe moeilijk het nu ook is denk aan je meid

@all ik vond het zo jammer dat we niet zo actief meer kletsen hier ik , snap het wel .
    maar vond het zo super top hier de andere clubs zijn zo groot dat ze vaak jou berichtje niet eens zien

17. bereke

bereke Niet meer actief

Moppie, oh een knaltest! Showen!

Ja het is maar stil nu hier hé. En idd, ik vind de andere clubs ook te groot en onoverzichtelijk...

Ik zal mijn best doen regelmatig te posten maar ben 's avonds vaak moe...

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Bekijk bijlage 52499
    nou knallie he:)

ik snap het ook heel goed hoor maar ik mis jullie en ja die anderen topic zijn zo groot ja nou ja hihi
    zal wel hormonen zijn :)

19. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw moppie! Da's nou echt een knaltest!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Brabantse, mooi getal toch, 12? Moet geluk brengen, want er rijmt niets op hihi.

@Moppie super een knal test, geeft een goed gevoel he!

@iedereen, waar is de rest?
    Allemaal zo stil, ik klets ook niet meer dagelijks mee, ben te moe.

Vandaag mijn 2e echo gehad, en de kleine pinda is nu 2 cm, ben precies 9 weken, dus 6 dagen teruggezet hihi. Hartje klopte, er zat zelfs al een placenta, en er was nog een klein rondje van de dooierzak te zien, en dit keer een uitwendige echo gehad.

Zal morgen de echo even scannen.
    Om mijn kleine pinda te showen aan alle tantes hier :D

Hoorde trouwens wel al dat er over me geroddeld werd op werk, over dat ik zwanger ben. Degene die ik er over sprak, zei dat het geen roddel is als het waar is. Ik vind het wel roddelen, omdat het achter mijn rug om gebeurd, en omdat niemand het dan durft te vragen aan me, maar ja, gedoe ook allemaal!

Veel liefs en een hele dikke knuf!!!

Deel Deze Pagina