Mooie echo BEG, heel mooi om te zien Woooow Moppie, zo'n knaltest heb ik nog nooit voorbij zien komen. Die is echt VET KNAL! Super zeg! Ik vind het ook jammer dat er niet meer veel gekletst wordt. Maar ik heb heel weinig te kletsen. Ben er niet meer zo mee bezig, vooral nu niet. Heb het best druk en er gebeurt nu niks. Plus ik vind het ook wel lastig omdat Brabantse, Amy en ik de enige zijn die niet zwanger zijn. En Amy kletst niet meer mee. Ik voel me soms een beetje Remie hier in het groepje. Bedoel het niet verkeerd hoor, vind jullie super! En ik wil graag op de hoogte blijven, maar het is niet altijd makkelijk om tussen de zwangeren te kletsen. Hoop dat het niet verkeerd overkomt, want ik gun het jullie allemaal! Stuk voor stuk! En ben heel blij voor jullie!
Lieve Sas, Amy en Brabantse dat is ook de reden dat ik hier niet zoveel meer klets. Ik kan me zo goed voorstellen dat het vervelend is ook al gun je het ons allemaal! En ik wil jullie gewoon niet lastig vallen met alle ZW-dingen. Plus dat het mij ook pijn doet om te zien dat het bij jou, Amy en Brabantse nog niet zo is. Want ik gun het jullie ook keihard! We moeten gewoon af en toe wat posten en als we allemaal mama of as mama zijn elkaar weer lekker actief op de hoogte houden! Dikke knuffel en een extra stevige voor Amy! xxxx
Lieve lieve Nonja! Wat een lief berichtje! Het voelt heel dubbel, want ik vind jullie topmeiden en ik ben enorm blij voor jullie allemaal! Plus... ik wil echt wel graag op de hoogte blijven! Ik zal alleen niet heel actief meer meeschrijven omdat we nu in andere fasen zitten. En ik kan jullie echt niet missen hoor!
BEG, hele mooie echo! Kan je weer lekker bij wegzwijmelen! Enne, ik vind het ook roddelen hoor... Sas, ik begrijp heel goed dat het pijn moet doen... Weet dat ik heel hard voor jullie drie duim!
beg wat een super mooie duidelijke echo ik snap het ook heel goed dat hier niet meer zo veel gekletst word en vind het ook niet fijn dat we onze clubje niet kunnen verplaatsen ik duim echt heel hard voor jullie ik geef jullie een hele dikke knuffel
Hey Ik sluit me een beetje bij Nonja aan. Ik zit wel niet alleen weinig op ons forum maar gewoon op ZP in het algemeen. Merk dat ik veel rustiger ben als men oog niet valt op alle berichten en als ik weer dingen ergens lees en me dan ongerust maak dat ik dat ook zal voorhebben. Dus ik besteed vooral tijd aan savonds paraplu op de zetel te hangen, wat te lezen in zwangerschapsboeken en te schrijven in men dagboek. Forums maken me sneller ongerust en nu ik dat even heb ervaren houd ik het het liefst zo. Ik mis jullie wel en lees hier nog bijna dagelijks, enkel op ons forumpke dan. Maar ik zat al langer met een gevoel dat het voor diegene die niet zwanger zijn helemaal niet zo fijn is. Het lijkt me enorm confronterend en ik kan Amy haar reactie enorm goed begrijpen, ik denk dat ik hetzelfde zou doen. dikke knuff aan iedereen en hoop dat we snel allemaal over hetzelfde kunnen babbelen!!! XXXXX
Super Nonja! 2 cm, is dat dan niet ook 9 wk precies? Of hebben ze daar niet verder met je over gehad?
Ja dat klopte aardig. Ik was vandaag 8 weken en 6 dagen en volgens de echo de ene meting 8,4 en de andere meting 8,5. Klopte aardig dus! Ik kan gewoon de eerste dag van mn laatste menstruatie aanhouden. Hoe is het met jou? En hoe vond je de 9-maandenbeurs?
Goedemorgen Ik zal me even voorstellen, een paar kennen me mss van de NOD-forums? Ik ben Sjudith ik ben getrouwd met Chieffie (ook hier op het forum) en we hebben een dochter van bijna 19 mnd Giulia. In december 2008 gestopt met de pil met de veronderstelling dat nr 2 er zo in zou zitten aangezien Giulia door de pil heen was. Helaas bleek het tegendeel, diagnose PCOS vastgesteld. Sindsdien (ongeveer sinds mei 2009) slik ik Duphaston om ongi te worden, hoewel de laatste 2 cyclussen weer niet, en Clomid. In september 2009 was het raak, helaas na 6 wkn een mk. Ik ben nu na een cyclus van 36 dgn weer ongi geworden en ik mag maandag met Clomid starten, en zitten we weer in de mmm. Wat willen jullie nog meer weten? Ik wil ook nog wel wat van jullie weten
Nonja, mooie en duidelijke echo! Proficiat! Sjudith, welkom hier! Sorry dat ik niet uitgebreid reageer. Ben weer moe/misselijk maar wou toch even komen spieken...
Ja we vinden het heel leuk. Vooral omdat we zwanger zijn geraakt via icsi en ze maar één embryo terug geplaatst hebben. Hadden het dus niet verwacht. Maar ben nog erg onzeker hoor. Gelukkig vrijdag terug echo. Moet ook wel schrikken geweest zijn dat je eerst zwanger word door de pil heen en dan PCOS blijkt te hebben!
Wauw Nonja, wat een duidelijke echo! Heel mooi En super dat het zo goed gaat, ben blij voor je meid. En die echo MAG je ons niet eens onthouden... ben je helemaal gek geworden hihi Dat wil ik niet missen hoor! @ Sjudith, welkom hier! Ik zal even snel iets over mezelf zeggen. Ik ben Saskia, 25 en getrouwd met ..., 28. We zitten momenteel ook in ronde 16. We hebben alle vooronderzoeken in het ziekenhuis gehad en mijn man heeft te weinig zaad en ook de beweeglijkheid is niet helemaal goed. Maar omdat verder alles helemaal super was en omdat ze bij de samenlevingstest 1 actieve zaadcel hebben gevonden, hebben we in overleg met de gyn besloten om een half jaar af te wachten. In juli gaan we weer terug de mmm in. Dan gaan we voor IUI. Het zou een groot wonder zijn als het voor juli raak is, de kans is heel erg klein. Maar goed, een kans is een kans en we blijven positief. Bovendien merk ik dat ik veel beter in mijn vel zit nu ik even niet met het ziekenhuis bezig ben. Ik richt me nu voornamelijk op andere dingen en dat beebje komt er wel. De vraag is alleen, wanneer...