Hahaha! Wij zij echt erg @BEG hee wij mogen op dezelfde dag naar de gyn! @Sas zie net je banner.. vertel eens.. hebben jullie even rust ingelast? @Amy als je hier nog leest, dikke knuffel meissie!
Hee Nonja, klopt! Klaar met rekenen, plannen en andere dingen. In juli terug naar de gyn en tot die tijd rust. Bevalt goed En zo stappen we denk ik een stuk rustiger terug die mmm in. Ondertussen blijven we hopen op een wonder natuurlijk hihi!
hey super meiden alles goed super mooi hartje gezien 7 week en 5 dagen gaf hij aan whaa ben zo blij sorry dat het zo lang duurde maar gelijk ff bij mijn moeder geweest en nu ook m'n neefje en nichtje verteld hihi erg lief ze noemen het een worstje hihi 16 maart naar de vk
@ Moppie wat goed! Gefeliciteerd met worstje Ik heb weer folikelmeting gehad, staat nu op 13 mm, en moet zaterdag weer terug!
Super moppie!!! Hihi, worstje, lekker dan hihi. Sjudith, 13 mm, dan springt ie toch over een paar dagen?
Op welke dag zit je nu? Ik moest altijd op dag 12, was mn ei altijd rond de 12 mm, maar dan moest ik weer terugkomen...pfff. Nu op dag 15 gegaan en folikel van 22, precies erop gemikt dus, haha. Maar ga de volgende keer op dag 14 Nu was het .....vliegen naar huis en aan de klus xxxxxxxxxx
Folikel groeit 1-2 mm per dag, maar soms een dag 2 en dan weer 1, is niet helemaal te voorspellen, maar in het ZH kunnen ze het redelijk goed inschatten. Gewoon om de dag klussen en je zit altijd in de buurt! xxxxxxxxx
@ Brabantse, ik zit nu op dag op 14, maar mijn vorige cyclus sprong hij pas op dag 22 Dus hoe mijn cyclus nu zal zijn??? Iig moet ik zaterdag terug! Ik heb wel een constante druk, rechts, waar ook mijn ei zit, wie herkend dit? @ Moppie, ik ben ook benieuwd naar worstje