sjudith, ik heb ook altijd een drukkende pijn aan de kant van ei voordat ie springt. Is heel normaal. Flink aan de klus dus, veel succes/plezier
Ik heb altijd een dag vreemde buikpijn tijdens mn eisprong. Heb m deze maand heel goed gevoeld!! xxxxxxxxxx
Ben vandaag geweest voor een folikelmeting, ik heb rechts 2 folikels van beide 20 mm doorsnee en links 1 van 14 mm doorsnee. De kans op een 2 of 3ling is deze maand erg groot! Mijn slijm was wel aan de mindere kant maar hoefde niet erg te zijn. Vanaf vandaag gaan we ons even als konijnen gedragen
Wij gaan zo lekker in bad, heb ook buikpijn. En dan gaan we ons best doen. Wat gaan jullie doen het weekend.
Vanavond lekker bankhangen en morgen oppassen op ons kleine neefje van 7 maanden. Dan kunnen we alvast oefenen! Fijn weekend meisjes!! xx
Konijn ze sjudith! hihi Hier gisteren naar babydump in eindhoven geweest, ik wilde gewoon hier in de buurt gaan, maar manlief wilde gelijk naar de grootste.
positiekleding en een campingbedje verder al een keuze gemaakt in kinderwagens, mutsy 4-rider single spoke alleen de kleur weten we nog niet, hangt van het geslacht af van de kleine hihi
Leuk BEG! Das vrij dicht bij mij in de buurt trouwens hihi Hier niet zo heel veel gedaan. Gisteren een verjaardag. Vandaag een lamdag. Zijn wel even wezen wandelen met de hond in dit heerlijke zonnetje. Verder niks, ben niet echt fit. Ongi komt eraan en heb gruwelijke hoofdpijn!
dikke knuf Sas Vandaag ook even lekker buiten gewandeld, even boodschappen gedaan voor het avondeten.
Bereke heel veel succes morgen! Als ik me goed herrinner krijgen jullie morgen de bloeduitslagen toch? Ik duim weer! xxx @all lekker rustig hier idd, allemaal relaxed, goed geklust en gezond? xxx