Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Nonja, ben je er al een beetje aan gewend? Succes met het vertellen dadelijk!

Hier de oude ringen (2 keer):

En hier de nieuwe ringen (2 keer):

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wauw Bereke! Onwijs mooi en wat een verschil! Jullie hebben jezelf een mooi kado gedaan.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja die eerste waren eigenlijk echt een miskoop. Heel verhaal... Maar ben nu wel heel tevreden. Hij zit een beetje ruim maar is niet erg nu met de zwangerschap!

Heb trouwens de echo in mijn album staan. Is wel niet superduidelijk hoor. En nog niet zo heel veel te zien. Maar dan ga je het wel netjes zien evolueren hoop ik!!!

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Mooi die echo Bereke! Krijg je nu regelmatig een echo of gewoon met de standaard weken?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ik krijg er nog een op 28/1 en op 3/2. En daarna gewoon de standaard weken denk ik.

6. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    super mooie ringen

wouw mooie echo hihi ik riep mijn mannetje er ook ff bij super meid
    hij vroeg nu zelf hebben alle dames de nieuwe gevonden hihi een man kan ook omslaan eerst vond hij het maar niets en nu vraagt hij er zelfs naar hihi

7. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je! Ben echt blij met mijn nieuwe rind!

Is nog heel pril hé op echo. Hoop van donderdag al iets meer te zien...

Wel grappig dat je man er naar vraagt! Hihi, ze kunnen dus wel veranderen ;) !

Hoe is het nou met jou meid?

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    gaat goed echt we hebben een klus weekend hihi zo ff kijken of ik wat kan pesten hihi hij is voetbal aan het kijken whaa

ik hoop alleen dat ik niet inzenk als ik wel ongi ga en het niet raak is ik ben bang dat ik teveel hoop dat het in 1x weer raak gaat zijn omdat we ook zagen dat er weer een ei op knappen stond maar dat zien we rond 7 febr wel weer nu gaat het goed

9. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet dan maar van het hier en nu!

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Gevonden!
    Hier alles goed, megahectisch. Zal hier de komende tijd veel minder zijn ivm verkoop huis en snelle verhuizing en veel regelen. Ow ja, tussendoor natuurlijk nog klussen voor beebje ;) Hoop dat dat lukt in de hectiek.
    Maar ja, succes allemaal en ik probeer zo nu en dan hier te zijn.
    xxxxxxxxxxx

11. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, succes met alles! En ons niet vergeten af en toe op de hoogte te houden hoor meid ;)!

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He meisjes, even snel een berichtje van mij.

@ Bereke, heel mooi geworden de ringen! Echt super :)

@ Brabantse, succes met verhuizen, snel verkopen, veel regelen en natuurlijk het klussen ;)

@ Kik, geniet meid! Ik denk dat het echt wel goed zit. Je gaat kei snel richting die 13 weken :D

@ Nonja, en... hoe reageerden ze?

@ Moppie, het zou fantastisch zijn als het in één keer raak is. Het is heel moeilijk om daar niet op te hopen. Je wil niks liever. Ik duim gewoon keihard dat jij ook weer op roze gaat.

@ Amy, hoe is het meid?

@ all, hier vandaag een mega positieve ovulatietest. We hadden gisteravond al geklust dus laten het hier maar bij. Morgen nog een keertje voor de zekerheid. Ik denk dat mijn ei laat in de middag, vroeg in de avond al gesprongen is. Zo'n enorme ovulatiepijn, pfffieuw!!! Echt steken en buikpijn gehad... zou het door de HSG komen? Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Sinds gisteren geen bloed meer verloren en ook geen buikpijn. Klussen was een heel klein beetje gevoelig, maar niet pijnlijk. Zou het überhaupt raak kunnen zijn deze maand? Wordt niet alles kapot gemaakt door de contrastvloeistof (het baarmoederslijm enzo)?
    Voor de rest gaat het hier eigenlijk heel erg goed! Zoals je leest, ben ik nog wel erg bezig met uitrekenen, maar ik maak er geen obsessie van. Klussen we niet, dan niet. Verder doen we veel leuke dingen en kruipen we langzaam uit onze schulp. Vrijdag zijn we bij vrienden gaan borrelen en gister een dagje naar Gent geweest. We hebben niet veel gedaan in Gent, maar het was wel echt heerlijk. Lekker in een aantal gezellige tentjes gezeten en wat winkels afgestruind. Veel gelachen met gekke hoedjes passen hihi! Ik had echt weer eens lol :)

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, fijn dat je een leuke dag heb gehad, dat er nog maar vele van mogen volgen :)
    die contrastvloeistof vernietigt niets volgens mij, maar spuit gewoon alles even goed door hihi

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @sas super dat je z'n fijne dag hebt gehad ben blij om je weer vrolijk te horen
    ik had de 1 ongi naar de hsg ook veel last maar de contr maakt niets stuk hoor alleen lekker schoon

dikke knuff voor iedereen

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch maar weer een banner, want ik weet toch precies wanneer mijn NOD is... ik kan het gewoon niet laten! Ik accepteer maar gewoon dat ik er mee bezig ben. :)

Kreeg net zo'n lief smsje van manlief. Ik vroeg hoe het met hem ging, omdat hij gisteren een beetje droevig was.
    Stuurt hij terug:
    Met mij gaat het best goed, alleen soms weet je niet hoe je je moet voelen. Samen redden wij het wel, niet altijd even simpel maar we komen er wel doorheen. Ik hou ook heel veel van jou. xxxxxxxx

Hihi, echt schattig! Wat een smsje al niet kan doen.

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Hier ben ik weer eens:) Wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, het is jullie echt gegund en Nonja, wat geweeeeldig dat je zwanger bent: echt helemaal super!!!! Lekker van genieten joh, en ik vind het ook zo fijn te lezen Bereke dat jij steeds meer vertrouwen krijgt en er nu echt van gaat genieten!

Saskia, lol hebben is super belangrijk; zonder lachen is het leven weinig waard en het relativeert zo lekker, vind je niet? Ik hoop dat die positieve ovulatietest ook iets heel bijzonders in gaat houden;)

Hier gaat tie wel, ik ben stikzenwachtig voor de samenlevingstest morgen, waarschijnlijk ga ik dan eindelijk iets meer duidelijkheid krijgen, iets waar ik al een jaar mee bezig ben wordt mogelijk misschien in 1x opgehelderd: al ben ik natuurlijk reuzebang voor de woorden 'het is dramatisch en het zal niks worden bij jullie...'. Ik vind het allemaal erg moeilijk en kan er best emotioneel onder zijn maar ja, tegelijkertijd denk ik 'kom nu maar op'. Overigens ben ik wel tante geworden dit weekend van een kanjer van een nichtje, geweldig hoor, ineens je zus mama te zien zijn.

Meiden, ik hou jullie op de hoogte en een dikke knuffel van mij! x

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    amy suc6 alvast voor morgen gaat helemaal goed komen het is spannend allemaal maar prob wel posit te blijven hoor
    dikke knuff voor jou!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Amy, allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje :D

En natuurlijk heel veel succes morgen. Ik hoop dat jullie er veel rond mogen zien zwemmen.
    Hou jezelf wel voor dat een negatieve samenlevingstest niet alles wil zeggen. Een samenlevingstest moet op het juiste moment worden uitgevoerd, echt in de vruchtbare periode.
    Jullie hebben nog geen zaadonderzoek gehad toch of wel?

20. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, héél veel succes met de samenlevingstest morgen! Ik ga duimen voor een superresultaat!
    En proficiat met de geboorte van je nichtje! Wel fijn, kan jij binnenkort haar babyspullen gebruiken ;).

Sas, fijn dat je een leuk dagje gehad hebt! En zoals je zegt, accepteer gewoon dat je er mee bezig bent. Je kent je lichaam onderhand zo goed dat je jezelf toch niet meer voor de gek kunt houden (hoop dat je snapt wat ik bedoel want klinkt beetje gek zo).

Deel Deze Pagina