Mooi hoor Beg!!! Idd azan de klus Sjudith! Hier alles rustig, nergens last van, voel me gewoon kiplekker eigenlijk! Dus ik ver8 binnen 2-3 dagen ongesteld te worden. Want niks geen krampjes / steekjes en dergelijke kan niet op een zwangerschap duiden toch? xxxxxxxxxxxx
super echo beg kik super een meisje wij zeggen niets hoor hihi brabantse afwachten he ik duim voor je sjudith woehoeee hihi wie weet ik duim voor je
Kan ik me helemaal voorstellen en weet helaas hoe die teleurstellling voelt. Maand op maand die hoop... Ik baal met je mee meid! Dikke knuf voor jou.
Die momenten zijn zo verschrikkelijk! Laat de traantjes maar gewoon even stromen, dat mag best. Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.
Ik zie trouwens in je onderschrift dat je 3 maart je ei had. Dan ben je ook best vroeg met testen toch? Of was het zo'n vroege test?
Ik zit nu op dag 27, dus sja...wel voor nod. Morgen is mn nod waarschijnlijk. Heb getest met babyboom dipstick, weet niet of die goed zijn. Ik ga mezelf alleen niet vanalles aanpraten dat het eventueel nog wel zo zou kunnen zijn, dat maakt t alleen maar moeilijker. xxxxxxxxxxxxxx
Is ook zo. Even afwachten meid, en ondanks jouw teleurstelling duim ik wel door. Maar je hebt groot gelijk dat je er van uit gaat dat het niet raak is. Anders is het verdriet straks alleen maar groter.
Brabantse maar als je 3-3 je ei had, plus lf van 14 (gemiddeld), is toch 18-3 nod ongeveer? hcg testen zijn berekend om op nod te testen, waarbij ze rekening houden met een lf van 14 dagen Dus zou nog te vroeg zijn geweest, dat hopen we allemaal dikke knuf voor je
Zwangere meiden: zodra jullie buikjes hebben willen jullie dan de buikfoto's doormailen? Ik ben dol op buikfoto's