Ik had mijn ei zeker op dag 15-16, in het ziekenhuis hebben we dat ook gezien. Maar goed, mijn temp is alweer 2 dagen 36,9 en ik heb gisteren weer maagdelijk wit getest dus de ongi komt er aan! xxxxxxxxx
@brabantse: balen meid, ik hoop zo dat het bij jullie ook snel raak mag zijn! @Moppie: jaaa weer een goede echo! @Sjudith: ah vandaar, ik ben getrouwd met een Spanjaard. Maar hier nog geen Spaanse naam verzonnen. Het lastige is dat ze hier in Nederland die namen zo raar uitspreken.
Brabantse, gaat het al terug wat met je? Dikke knuffel in elk geval. Heb voor de rest niet bijgelezen maar hoop dit binnenkort wel te doen. Gisteren terug gesprek gehad en we zijn al terug hoopvoller! Heb update gezet in mijn topic twin-to-twin syndroom voor de geïnteresseerden. Hopelijk heeft iedereen een heel fijn weekend! Dikke knuffel!
Dag meiden! Nou heb getest, negatief Moet dinsdag naar de gyneacoloog en dan krijg ik nog een echo, ben benieuwd of er toch niet stiekem wat zit? En we gaan dan praten over het verdere beleid! Sorry heb niks bijgelezen! Fijn weekend iedereen!
Toch al positiever. Het kan nog steeds allemaal flink mis gaan maar we hebben toch terug meer hoop gekregen!
bereke het hoort best posit ik hoop zo dat je nu weer wat kunt genieten en dat alles super gaat dikke knuff meid!!!
Hai meiden! Hoe is het met jullie? @Sjudith hoe was het gesprek met de gyn? Ben je al wat wijzer geworden? @Brabantse breken de klusdagen alweer aan? Ga jij nog andere stappen ondernemen naast de clomid? @Sas heel veel plezier in Rome!!!! Geniet!!! xxx @zwangeren meisjes hoe is het met jullie? Nog steeds alles goed? @Hier alles oke, ben druk bezig met de voorbereidingen van de bruiloft. Nog maar een klein maandje en dan is het zover whoeiii!! Heb trouwens een buikfoto van 13 wkn in mn album staan.
@ Bereke, ik heb je verhaal ook gelezen en gereageerd in je topic. Het blijft ontzettend spannend, maar gelukkig een stuk positiever! @ sjudith, hoe was het bij de gyn? Hopelijk ben je er wijzer van geworden. @ Nonja, mooi buikje meid! Je begint nu echt wat te zien. Echt een verschil met een paar weken geleden al. Met mij gaat het nog steeds goed. Ei heel goed gevoeld dit keer. Werd zondagnacht wakker door een enorme ovulatiepijn rechts. Dat was 's ochtends nog een beetje voelbaar. We hadden zaterdag wel seks gehad, maar zijn daarna naar de sauna gegaan. Heeft voor het zwanger worden geen nut gehad dus Maar geeft niet, voel me er nog steeds goed bij. Lekker doen waar we zin in hebben en wanneer we daar zin in hebben. In juni zien we wel weer verder. Ik ben er een paar dagen niet. Ik vertrek morgen namelijk samen met mijn mannetje naar Rome Bella Italia, het land van de pasta, pizza, wijn en zon! Even een citytrip tot en met vrijdag. Ciao! Oja, bedankt Nonja voor de plezier-in-rome-wensen! Gaat zeker lukken, we hebben er veel zin in!
Nou meiden ben terug... op de echo is niks te zien, dat zou pas kunnen als je rond de 6 weken bent, en als ik nu zwanger ben is het 4 a 5 weken. Ik moest urine afgeven, en ze zou me gelijk terugbellen! Tot nu toe heeft er niemand gebeld en de poli is ook al dicht, dus ik ben niet erg gelukkig nu :x
Veel plezier Sas! Sjudith vandaag nog gebeld? Moppie leuk he, vandaag fotolijstje gehad van MvM, volgende is alweer de laatste week!