iedereen een fijne pasen tot dus ver? wij gaan zo lekker eten bij vrienden hele dag lekker in huis bezig geweest met de hond gelopen heerlijk weer alleen nu begint het net te regenen morgen ook nog vrij en dan word het rond de 16 gr mmmm lekkerrr morgen avond weer naar de vk dikke knuff voor iedereen !!!!!!
Mijn pasen is best lekker verlopen. Erg rustig en dat vond ik wel prettig. Ik heb over 2 weken namelijk een lastig examen en ik moest nog heel veel leren. Vrijdag hebben wij met mijn familie al pasen gevierd eigenlijk. We hebben tapas gegeten bij mijn moeder. Ik was vrij en heb de koude hapjes verzorgd, mijn moeder de warme. Het was een leuk avondje. Gisteren zijn we naar de Griek gegaan omdat mijn oma van de week 80 geworden is. De hele familie was erbij en dat was echt supergezellig en heerlijk! Vandaag had Sasman een halve marathon in Utrecht en heb ik me in mijn boek gestort en flink geleerd. Hij komt zo thuis en dan gaan we samen eten en een fles wijn opentrekken om de paasdagen af te sluiten. Ik ben morgen ook nog vrij, altijd op dinsdag. Dus weer een leerdagje en genieten van het weer. Fijne paasavond nog allemaal!
Dikke knuf Sas, fijn dat je leuke dagen hebt gehad De rest ook allemaal fijne paasdagen gehad? Hier vandaag naar Baby en Tiener geweest voor een ledikantje die in de aanbieding was, helaas al uitverkocht. Nog even verder gekeken en naar Loods 5 geweest, verder nog hier en daar naar autodealers geweest, maar niets leuks gezien.
Hoi meiden! Wij hebben een topweekend gehad! Wij zijn zaterdag eens ouderwets gaan stappen, hadden een etentje, 2 krten voor Beatloverz en 25 consumptiebonnen gewonnen en als klap op de vuurpijl zat daar ook een 8 daagse reis naar Griekenland inbegrepen! Dus helemaal heppie @ Sas, knuf voor jou! @ beg, balen van dat ledikant, waar woon jij trouwens in ZH? Ik Rotterdam
@Sjudith, gefeliciteerd met al die prijzen! Gaaf hoor een vakantie!!! Woon in Den Haag sinds begin vorig jaar, daarvoor zo'n 6 jaar in R'dam gewoond, vlakbij de Oude Haven. @Moppie, veel plezier vanavond!!!
Moppie, veel plezier en succes vanavond! Hier een hele rare en verbazingwekkend korte ongi. Ik werd zaterdagavond ongesteld, zondag best wat bloed verloren maar niet heel heftig. Gewoon zoals altijd. Gisteren heel erg weinig bloed en vandaag alleen maar een beetje bruin Ik weet zeker dat het wel een menstruatie is, maar wel een korte. Ook wel eens lekker, dat wel Normaal ben ik toch wel zo'n 3 tot 4 dagen bloed aan het verliezen en dan nog een dag of 2 tot 3 bruin.
Lijkt me eigenlijk niet. Op zaterdag seks gehad, een paar uur daarna naar de sauna en op zondagnacht ei (heel erg goed gevoeld, dus zeker weten). De kans op een bevruchting is bij ons al megaklein, maar in dit geval volgens mij nihil. Bovendien had ik paar dagen voor ongi de gebruikelijke booby-pijn en die is weg. En ik heb op zondag echt bloed verloren en ook gewoon zoals normaal, niet weinig. Het is wel een beetje gek, maar als ik zwanger ben dan vreet ik alle schoenen op die ik hier heb hihi
Ik denk idd dat je gewoon een korte ongi hebt gehad Sas. De mijne zijn altijd maar rond 3-4 dagen. xxxxxxxx
Sjudith, gefeliciteerd! Wat een leuke prijs zeg! Moppie, succes! En veel plezier natuurlijk! Sas, wel gek die korte ongi. Maar idd ook wel eens fijn natuurlijk. Hier beetje ambetant gevoel. Voorbije dagen last gehad van buik. Zal waarschijnlijk bandenpijn zijn en oprekken baarmoeder maar maakt me toch ongerust. En donderdag weer naar gyn en vrijdag uitgebreide echo in Leuven. Toch telkens spannend...
@Sas, geen ervaring, had altijd hele korte menstruaties @bereke, hier ook last van buikspieren en bandenpijn, wist niet eens dat ik ze had haha en na het eten het gevoel dat er wat aan mijn ribben hangt
Had echt schrik omdat het ook onderin in het midden van mijn buik was en dacht dat dit zeker geen bandenpijn kon zijn. Maar ben gelukkig ondertussen al wat geruster.
Het blijft toch spannend Bereke. Niet zo gek dat je telkens bij een nieuw pijntje toch wat ongerust wordt. Ik zie dat je inmiddels de 16 weken bent gepasseerd! Gaat wel snel zeg...