Hihihihi, lieverd ben je toch Ik las dat je echo super was! Waarom weten wij dat hier niet? meldplicht Nonja!!
Sorry meiden, ik wil niet teveel baby gezeur hier spammen ivm niet zwangere meisjes... Maar ik ben van de week idd naar de verlos geweest en heb het hartje weer gehoord. Ze heeft me ook laten voelen waar mn baarmoeder nu zit en dat is echt een apart gevoel. Het duurde even voordat ze het hartje gevonden had, kleine beeb was onwijs aan het bewegen zei ze. Dat is zo'n raar idee, omdat ik natuurlijk nog niks voel. Maandag hebben we de geslachtsbepalingsecho, dus dan zien we wie er hier gelijk gaat krijgen . Verder onwijs druk met de voorbereidingen van de bruiloft, nog maar 3 weken , (dezelfde dag dat Sas naar de gyn gaat)! En ik heb zo'n idee dat morgen mn vrijgezellendag is , ik ben benieuwd. Hoe is het verder met jullie allemaal??? @Bereke het was zeker wel weer fijn om de hartjes te horen? Maar wel balen dat je niks wijzer bent geworden. @Sjudith al een leuk reisje uitgezocht? Dat is nog eens een leuke prijs! @Moppie nog steeds aan het nagenieten van je mooie echo zeker? @Kik waar hang jij uit ? Gaat alles nog goed met jou en de beeb? @all dikke weekendknuffel alvast!
@Sjudith er staan er 2 in mn album, die van vorige week moet ik er nog in zetten. @Sas tjeempie jij bent al lang aan het schrijven.Mooi dat je dat zo kan verwoorden. Ik hoop dat er heeeel snel goed nieuws op mag komen en dat jullie allergrootste droomwens uitkomt! Op naar de IUI!
Heb nog niet goed bijgelezen hoor want we vertrekken straks voor een weekje en moet nog alles inpakken en naar winkel en en en... Maar wou laten weten dat de echo's gisteren heel goed gegaan zijn: ze zijn goed gegroeid eentje was 150 gr en eentje 160 gr en ongeveer 16 à 18 cm), orgaantjes waren prima in orde, mooi neusbotje te zien, flink bewegelijk en het vruchtwater was perfect gelijk verdeeld! Dus nu maar hopen dat alles zo mag blijven verder gaan! En we hebben nu van drie verschillende dokters te horen gekregen dat het toch echt MEISJES zijn . Wie zat goed met zijn gok . Als ik terug ben probeer ik wat echo's te posten. Hebben zelfs even 3d mogen piepen! Nonja, super dat alles zo goed gaat! Sas: ik ga je blog zeker lezen als we terug zijn! Lijkt me wel heel heilzaam om zo alles van je af te schrijven. Buikfoto's: ik wil even wachten tot je echt duidelijk het zwangerschapsbuikje ziet en niet het "ik had toch echt vóór de zwangerschap op dieet moeten gaan buikje" .
Hey Remy, hihi Hier moeeeeeeeeeeeeeee! Even ter info, woensdag is er bij de hema 15% korting koopavond, ga dan helemaal lossssssssssss hihi
Hallo meiden Vandaag de echo gehad en we krijgen een jongentje!!!! Alles was helemaal goed, een heel gezond kindje. Binnenkort scan ik even de foto's in! xxx
hey dames ik heb de voorspellingen ff weer opgezocht sas: nonja-meid bereke-meiden beg- twijfel.. jongen moppie-jongen sjudith: nonja-jongen beg man- meid zelf-jongen nonja: zelf-meid gedroomd-jongen als ik een voorspelling ben vergeten sorry
sas: nonja-meid bereke-meiden beg- twijfel.. jongen moppie-jongen sjudith: nonja-jongen beg :manlief- meid zelf-jongen nonja: zelf-meid gedroomd-jongen