Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gefeliciteerd Brabantse!

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    whaaaa jaaaa
    gefeliciteerd super !!!!

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wauw! Gefeli Brabantse! Hoe komt dat zo, had je een voorgevoel? xx

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat komt door de seks hihi ;):)
    Sorry, ik ben een beetje melig....

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    whahahahahaha Sas!!!!! Ja als ik zo terug lees klinkt het ook wel een beetje stom....
    Maar ze had helemaal niks laten doorschemeren hier van kwaaltjes oid.
    Vandaag over 2 weken he Sas? Weet je al wat je te wachten staat voor de 1e afspraak? xxxx

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahaha, Nonja ik snap je vraag hoor hihihihihi!
    Maar ik heb net een wijntje tijdens de lunch gehad en die valt een beetje zwaar denk ik :) En ik weet dat ik dat tegen jou wel kan zeggen ;)

Ik verwacht niet zoveel van de afspraak. We gaan nu overstappen naar een ander ziekenhuis dus het zal meer een afrondend gesprek zijn en ik denk dat de gyn ons gaat helpen met overstappen enzo. Daarna naar het andere ziekenhuis en dan begint het pas echt. Ben wel heel benieuwd. We hebben ons nu wat georiënteerd in het andere ziekenhuis en het spreekt ons wel aan. De gyneacoloog stuurde een heel aardig maar toch zakelijk mailtje en beantwoordde netjes alle vragen die we hadden.
    Ze hebben geen zomerstop, geen wachtlijst en doen ook behandelingen in het weekend mocht dat nodig zijn.
    We zijn er nu dus helemaal klaar voor. Keuze voor het ziekenhuis staat vast, dus kom maar op met die intake!

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Lekker zeg wijntjes in de lunchpauze!! Doe maar lekker en wees maar lekker melig:p! Tis toch weer bijna weekend :D.
    Goed dat jullie je georienteerd hebben, dan sta je iig niet voor verrassingen. Dat van geen zomerstop en wachttijden en weekendbehandelingen klinkt goed!! Dan schiet het tenminste allemaal een beetje op. Jullie gaan voor IUI he? Staan daar nog een aantal behandelingen voor? Ik bedoel mag je dat zelf bepalen en aangeven dat je door wilt voor IVF of is dat aan regels gebonden.
    En kan je dan je volgende cyclus direct beginnen? Sorry voor de vragen :), maar dan weet ik hoe het allemaal werkt en kan ik met je meeleven! xx

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet het nog niet precies :)
    Volgens mij wordt het zaad eerst opgewerkt om te kijken of het goed genoeg is voor IUI. En volgens mij worden de behandelingen net zo lang vergoed totdat de gyn zegt dat het beter is om over te stappen naar IVF. Meestal is dat 6 behandelingen, maar moch het zaad erg schommelen van kwaliteit en slechter worden dan zou het kunnen zijn dat er bijvoorbeeld maar 3x IUI plaatsvindt.
    Ik hoop en verwacht dat we in juni onze eerste echte IUI hebben, maar het is voor nu nog even afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Ik zou zo blij zijn als ik dit jaar nog zwanger ga worden, maar eerlijk gezegd gok ik daar niet op.

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Jawel Sas je moet uitgaan van het positieve!!! Ik weet dat het een soort van zelfbescherming is, maar dit jaar is nog lang hoor meissie, zeker als je in juni al start!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop het lieverd, echt waar!! Maar ik heb niet zoveel vertrouwen in IUI :) Ik probeer hoop te houden, maar die timing moet wel echt perfect zijn. En het percentage van 15% is ook al niet zo hoog... maar wie weet. De kans is groter dan zo in ieder geval ;)

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sas dikke knuff voor jou en we duimen heel hard voor je

brabantse hoe voel je je?
    ergens last van ?

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou, ja best wel. Ik voel me erg grieperig en ben snot-verkouden. Heb last van misselijkheidsvlagen, doordat ik veel vaker per dag honger heb. Ik heb soms hoofdpijn en mn liezen voel ik heel erg. En mn buik zeurt soms een beetje en dat vind ik nogal eng. Verder slaap ik slecht, ben al dagen vroeg wakker. Maar ja, t voelt wel anders dan de vorige keer. Toen voelde ik bijna niks en had ik 5 dagen na de eisprong een spoedopname in het ziekenhuis omdat ik verging van de pijn. Ik denk achteraf dat het toen al fout zat, als ik aan mn baarmoedermond voelde, deed die ook hartstikke zeer. Nu heb ik veel meer klachtjes, maar het is nog te hebben ;) Het ergste vind ik dat ik nu er op vertrouw dat het goed komt, dat moet ik van mezelf. Is de kans op een miskraam nu groter, omdat ik er al 1 gehad heb?
    Veel vragen, terwijl we eigenlijk nog niet te hard moeten roepen...maar ja.
    xxxxxxxxxxxxxxx

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    nee de kans op een mk is nu niet groter als anders
    daar was ik ook heel bang voor maar vertrouw op je gevoel
    de 1x voelde bij mij ook raar zo van ik weet het niet
    en nu deze keer voelde gewoon goed ik wist dat het goed zat/zit
    probeer wel te genieten dit is een dikke plak beeb!!!!
    deze blijft gewoon nog 8 maanden zitten:)

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Jaaa...dat moet gewoon. En t voelt idd heel anders, ik voelde me al anders toen ik ging testen, ik wist dat ie positief ging zijn, dat kon niet anders!
    En nu heb ik wel zeurpijn in mn buik, soms steken in mn liezen en borsten, en moe en misselijkheidsvlagen. Dat had ik de 1e keer echt niet.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oooo Brabantse gefeliciteerd meid!!!

Jeetje wij balen heeeeel erg, we gaan morgennacht op vakantie maar zoals het er nu uit ziet zijn de voorspellingen erg slecht!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Supergaaf!!!! Gefeliciteerd!!!!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey zie je wel dat die zwangerschap toch wel een beetje besmettelijk is, hihi.

Brabantse, geen zorgen maken, heb hiervoor ook een mk gehad, was ook heel anders dan deze keer zwanger, want toen had ik in het begin de hele tijd last van bruinverlies dat maar niet wilde doorzetten in een ongi en toen dus die posi test gehad.
    En deze keer nog geen spikkeltje bruinverlies gezien!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sjudith, das wel flink balen :(

Meiden, ik ga douchen en kijken of er nog een baby gemaakt kan worden ;)

19. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey dames hoe is ie hier
    een heel fijn weekend voor jullie allemaal
    ik moet straks weer toneel spelen :)

dikke knuf

20. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, wat lees ik nu!?! Een heel heel heel dikke proficiat meid!!! Ik duim dat alles goed mag gaan!

Nonja, proficiat! Heb je al een stoere naam?

Sas, begrijpelijk dat je het er af en toe flink moeilijk mee hebt! Hopelijk komt er bij jullie vlug schot in de zaak en kan jij hier heel heel vlug mee kletsen over kwaaltjes,... . Ik kan me voorstellen dat het momenteel misschien verder lijkt dan ooit maar geloof me, eens in de mmm kan het ook vlug gaan!

Sjudith, hopelijk valt het weer toch mee en kunnen jullie lekker genieten!

Reisje is wel meegevallen. Was heel leuk om iedereen samen nog eens weg te zijn. Maar het eten viel tegen (qua smaak en qua voedselveiligheid ook volgens mij) waardoor ik heel ongerust ben. Ben ook ziek geweest en heb me nu van alles in mijn hoofd gehaald natuurlijk...

Deel Deze Pagina