Hey ladies, Ik ben vanacht en vanochtend heel ziek geweest. Ik d8 echt dat ik aan de diarree zou gaan (sorry) alles deed pijn en beroerd enz. Maar na een uurtje of 3 was alles ineens over!! Snap er niks van, maar schrok natuurlijkw wel even. Geen ongikrampen gehad of bloed hoor, dus dat scheelt in de ongerustheid, maar t leek net of ik buikgriep kreeg en nu is t weg, bizar! xxxxxxxxxx
Da's inderdaad bizar brabantse. Maar je lichaam kan raar reageren op al die hormonen. Maar fijn zal het wel niet geweest zijn natuurlijk.
Sja, ik blijf mn buik nu ook echt voelen, zeurt alle dagen, maar ja. T zal wel betekenen dat er werk van gemaakt wordt xxxxxxxxx
je lichaam is nu hard aan het werk om een heerlijk huisje voor je beeb te maken heb je al een afspr gemaakt?
Hey meiden, Ik krijg een eigenwijsje! Die vrouw die de echo deed, zegt voor 80% dat het een meisje is, maar het dametje zat dus mooi met dr beentjes gekruist en voor dr billetjes hahah. Heb dus over 2 weken weer een afspraak staan. sas: nonja-meid bereke-meiden beg- twijfel.. jongen moppie-jongen sjudith: nonja-jongen beg-meid beg :manlief- meid zelf-jongen nonja: zelf-meid gedroomd-jongen
niet druk om maken dat is juist goed dan is je baarmoeder een beetje gevormd heb je verder geen kwaaltjes? dit gaat helemaal goed meid dikke knuff
Meiden, ik ga jullie (met pijn in mijn hart, dat wel) verlaten. Het gaat nu alleen nog maar over zwanger zijn, en dat is voor mij te confronterend en ik heb hier ook gewoon niks meer te zoeken. Het is niet vervelend bedoeld, ik vind juist dat jullie lekker samen moeten blijven kletsen over het zwanger zijn. Want dat is té leuk om niet over te kletsen. Ik krabbel jullie af en toe nog wel om toch een beetje op de hoogte te blijven. Jullie zijn allemaal top!!! En heel erg bedankt voor alle steun en gezelligheid!!! Ik ga jullie missen lieverds Dikke kus Saskia
Jammer Sas, maar ik begrijp je maar al te goed. Veel sterkte en hopelijk zien we je snel terug. xxxxxxxxxx
Saskia, ik begrijp het maar vind het wel heel erg! Voor ons maar vooral voor jezelf! Had zo gehoopt dat dit niet zou gebeuren... Maar nogmaals, ik snap het echt wel. Heb zo'n periodes zelf ook meegemaakt namelijk. Ben ook een hele tijd weggebleven van een ander forum om diezelfde reden. Hopelijk komen we je wel nog tegen hier op zp! En liefst in dit topic met goed nieuws. Heel veel liefs en een dikke knuffel!
Ik zal je heeel erg missen !!Krijg er gewoon een beetje traantjes van. Ik wist dat er een moment kwam dat je ons zou verlaten...maar had zo gehoopt dat dat niet nodig was en dat vind ik erg voor je! Maar ik begrijp je voor 100%! Dikke kus
sas ik krijg ook tranen in mijn ogen maar snap je helemaal hou je ons wel op de hoogte ik ga je heel erg missen!!! dikke knuff
Hey dames, Hier nog steeds alles rustig. Mn buik voel ik nauwelijks meer, maar mn borsten doen steeds meer zeer en worden groter. Verder heb ik wel van die vage klachten, maar dat kan ook omdat ik er zo mee bezig ben. Ik maak me wel zorgen over het feit dat ik mn buik niet meer voel, maar ja. Vanmiddag gaan we lekker een nieuwe slaapkamer uitzoeken voor het nieuwe huis en (hopelijk niet te voorbarig) eens kijken wat voor een babykamer we leuk vinden. Ik weet dat t snel is, maar aan de andere kant, als t wederom mis gaat, gaat t dat toch en dan wil ik er wel van genoten hebben Ben overigens heel blij als ik over die 6 weken en 5 dagen heen ben, miskraam vorige keer. xxxxxxxxxxxxxx