Oh ja, voelde gister een duidelijke schop, zat achter de laptop en iets naar voren toe gebogen, dus blijkbaar zette ik dr klem ofzo, want mevrouwtje was er niet van gediend, hahah.
Moppie, veel succes dinsdag! En rust maar voldoende hoor! BEG, super dat je ze zo duidelijk hebt voelen schoppen. Ik voel wel iets maar het is nog zo zacht en subtiel dat ik nog niet 100% zeker ben...
Hoi schatten, nog 4 nachtjes en dan hebben wij hier de eerste echo. Ik ben dan 7 weken en 1 dag. Maar eh...zou het hartje dan al te zien moeten zijn? En wat nou als dat niet zo is, is het dan echt meteen over?? En hoe kunnen ze je terug zetten in weken zwangerschap? Als je je ei zeker op dag 15 hebt gehad en zeker weet wanneer je menstruatie begon...dan kan je toch niet echt terug gezet worden?? xxxxxxxxxxxxxxxx
lieve brabantse jullie krijgen over 4 dagen gewoon een heel mooi hartje te zien onze 1e echo was met 7 week en 4 dagen en we hebben ook een heel mooi hartje zien knipperen ik weet dat het heel moeilijk is maar blijf posit je krijgt een heel mooi hartje te zien dikke knuff
Brabantse, oh spannend! Ik snap dat je heel ongerust bent maar ik treed moppie bij: je krijgt gewoon een heel mooi hartje te zien! Op je vragen kan ik niet echt antwoorden maar ik weet wel dat het een aantal dagen kan schelen omdat bij de ene het vlugger ingenesteld is als bij de andere. Maar zoals gezegd, geen paniek! Het komt vast goed! Mijn duimen draaien heel hard!
Lieve, lieve meiden, Hier ben ik weer eens even. Het is zoo druk op het werk en privƩ dat ik amper aan schrijven kom maar heb het hier goed gevolgd hoor! Allereerst een dikke vette proficiat aan Brabantse!!! You go girl! Enne..al wat je voelt/vreest had ik ook. ik was ook snel zwanger na men mk en jee had ik nog een hoop angst... Daarbij kwam dat ik toen de eerste weken weer wat bruinverloor, deja vu all over again. Ik telde bang de dagen af tot aan de eerste echo op 8 weken. Tot ik het op 7 weken(en verhoogd bruinverlies na grote boodschap sorry ) niet meer kon houden en zijn we naar de gyn gereden voor een echo. Ik was zo bang, was al aan het plannen wanneer ik terug het ziekenhuis in zou moeten, hoe ik er nu weer mee om zou moeten gaan. Op het eerste beeld zag ik al vrij snel dat het anders was als de vorige keer en toen ik het hartje door de kamer hoorde galmen wist ik het zeker, ons kleintje was ok deze keer!!! Ik ben toch nog elke keer enorm zenuwachtig voor een echo maar ik denk dat dat meer met men negatief karaker te maken heeft dan met men mk. Dus meiss nog ff en denken dat dit heel anders is, deze keer gaat het goed!!!! De eerste weken wisselden wat buikpijn zich ook af met dagen van niets voelen, heel normaal!! Voor de rest alles ok met mij, buik groeit enorm wat ziet men navel er raar uit deze dagen Alle echo's waren goed, nog 10 dagen en ik mag voor men 25 weken echo, wat schiet het op. Wel had ik vorige week een paar nachten enorme buikpijn, leek op menstruatiepijn en dat is dan weer genoeg om me te doen flippen!! Maar het is nu gelukkig over en zou bandenpijn zijn... Op het werk enorm druk, men bazin viel van de ene op de andere dag weg. Ze is na lang proberen terug zwanger van een tweede maar moet direct thuis blijven omdat haar eerst zwangerschap 3 jaar geleden een hel was..Dit geeft me een enorm dubbel gevoel. Zij blijft thuis om stress te vermijden, maar al haar werk komt bij mij waardoor ik op 5 maanden zwangerschap nog meer stress heb. Voel me wat in de steek gelaten en men motivatie is wat zoek. Nog 8 werkdaagjes en dan zijn we gelukkig 2.5 weekjes weg naar Toscane en aansluitend naar de Champagnestreek, wat kijk ik daar naar uit!!!! Voor de rest moet ik mezelf soms wat halt toeroepen, me erbij neerleggen dat ik geen zware wasmanden meer naar boven mag/kan dragen(rugpijn achteraf), niet meer in hetzelfde tempo van auto naar werk wandelen(steken in buik) en dat is niet zo makkelijk koppigaardje die ik ben!! Ben zo blij dat het allemaal goed gaat met jullie!! dikke knuffel
dag meiden! Heb niks bijgelezen ben vanmorgen terug gekomen van vakantie! Ben wat gaar Heb ik wat gemist? Nog nieuwtjes?
@ Moppie, goed was super! Helaas wel eerder ongesteld dan gepland en dus weer niet kunnen starten met Puregon Dus nu in ronde 18!
FF snel wat melden, reageer van de week wel op iedereen. Ben onwijs moe! Vandaag de laatste verhuisdozen uitgepakt in de babykamer, en het bedje in elkaar gezet!!! Ga nu weer even liggen hihi. Dikke knuf voor iedereen!
Hey dames, Even een stomme vraag. Moeders voor Moeders komt om 10.00 uur, ik wil toch eigenlijk wel gaan plassen nu Kan dat? xxxxxx
Meiden, even een ego-update vanuit mijn kant. Ik kom net bij de gyn vandaan. IUI wordt wel nog in ons eigen ziekenhuis uitgevoerd dus we hoeven nog niet doorgestuurd te worden. Dat zou bij IVF zo zijn. Ik kan al direct starten met IUI!!!! De gyn zei wel dat we er rekening mee moesten houden dat het kan zijn dat er na opwerking onvoldoende zaad is en dan wordt het wel IVF. Hij hoopt het niet en verwacht het ook niet, maar we moeten er wel aan denken dat het kan. Ik moet nu vanaf dag 12 ovulatietesten uitvoeren en als ie positief is heb ik een dag later IUI (tenzij de test op zaterdag positief is, dan wordt het maandag). Ik vind het zo spannend en hoop echt dat er genoeg zaad overblijft. Als dat zo is, krijg ik 4x IUI in mijn eigen cyclus en daarna nog 4x gestimuleerd. O meiden, ik hoop zo dat IUI 'm gaat worden!!! De gyn heeft ook de zaaduitslagen nog een keer besproken. 1e keer: hoeveelheid 4 ml, 4 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 32% 2e keer: hoeveelheid 4,5 ml, 2,6 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 30% Niet zo best dus Daarom ben ik wel een beetje bang dat het niet genoeg gaat zijn na opwerking. Maar misschien moet ik gewoon op de gyn vertrouwen. Als hij er vertrouwen in heeft, waarom wij dan niet... Dikke knuffel voor jullie allemaal! Voor Bereke een extra dikke knuffel voor de onzekerheid en spanningen... xxx
sas heb vertrouwen je gyn heeft het ook en hij is het vast vaker tegen gekomen en 30 % het is niet super maar wel 30% je bent maar 1 nodig ik duim voor je dat het gaat lukken met de iui!! brabantse beetje laat maar je kan gewoon naar de wc wat voor kado heb je gekozen? morgen hebben we een afpr in het gemeente huis voor erkenning
Sas, oh ik ben heel blij dat je onmiddellijk kan starten met IUI! Ik ga heel heel heel heel heel hard duimen! En je moet gewoon alle kansen grijpen die je krijgt. Je kan nog altijd overschakelen naar ivf maar moest het al lukken met IUI zoveelste beter dan! Oh meid succes ermee!
We zijn net terug thuis van extra echo. Alles was stabiel gebleven. Oef oef oef! Hopelijk mag dit zo blijven verder gaan!!! Nu donderdag weer terug en maandag "officiƫle" 20weken echo. Ik zeg "officieel" omdat er nu natuurlijk al heel veel gekeken is naar hersentjes,...
Bereke, fijn dat de echo goed is! Vertrouwen blijven houden!!! Hey Kik! Is wel zwaar irri dat je nu zoveel werk en stress erbij krijgt, maar bijna vakantie!!! Dikke knuf, sjudith, balen Stomme rode duivels!!! Wel een fijne vakantie gehad? Supernieuws Sas! En hoop blijven houden, als de arts er vertrouwen in heeft, moeten jullie ook vertrouwen erin hebben!!! Veel plezier Moppie morgen! (Wij zijn getrouwd, dus geen gedoe, moet wel ergens het trouwboekje t.z.t. vandaan toveren hihi) Mooi zo Brabantse, MvM, goed doel! Ik ben hier trouwens toen een dikke week teruggezet, omdat mijn cyclus zo onregelmatig was. En het zal vast goed zitten, dat moet gewoon! Denk wel dat er al een knipperlichtje te zien zal zijn, zelfs als je nog een paar dagen wordt teruggezet. Hier net een box opgehaald, gekregen van een collegaatje. Moeten we van de week even schoonmaken en dan kunnen we hem alvast in de woonkamer zetten hihi.
@ Bereke, wist je nu al wat ze zijn , super fijn dat alles goed was @ beg, o leuk he alles zo langzaam aan verzamelen! Wat heb je nog nodig? Ik was toen ik zwanger was niet weg te slaan van mp, en nu nog niet hahaha Giulia heeft zo bizar veel kleren
Moet nog de kinderwagen en maxicosi bestellen. Nog een rolgordijn en leuke hanglamp halen. En verder nog kleertjes hihi. En verder nog wat kleine dingetjes. Heb ledikantlakentjes en matrashoezen gekocht en een slaapzak, maar op de uitzetlijst van de hema staat dan ook deken en dekbedhoezen en moltons, weet niet wat ik daarvan nog echt nodig heb?