@ BEG, ik heb lakens en dekentjes gebruikt (van de Wibra, super!) en moltons heb ik ongebruikt in de kast..... Kleertjes had ik bijna alles van Marktplaats en gratisoptehalen.nl
Beetje misselijk, niet spugen, maar vaak beroerd....best vervelend, maar ook wel weer een teken dat er wat gebeurd daar binnen Ow ja, en moe, gelukkig heb ik vakantie, maar ik moet echt om 08.00 wat eten en dan slaap ik weer van 09.00 tot 11.00. Liefst in de middag ook nog 2-3 uurtjes xxxxxxx
@ Brabantse, ik was mijn hele zwangerschap doodmoe, maar ik had een HB van 3 Ik sliep de hele dag haha
Nou jah zeg, wat ik nu toch mee maak! Word net gebeld op mijn 06 door een 'invalid nummer', dus neem ik op met 'hallo?' Degene aan de andere kant zei eerst niets, toen ook alleen 'hallo?' Begint ze een heel verhaal over dat ik een keer in november heb gesmst voor Unicef. Na heel lang denken, denk ik dat het toen waarschijnlijk die actie op tv was. Heel verhaal over moeders testen op HIV, en hoe duur de testen zijn bla bla, dus ik geef aan dat ik heb gesmst omdat ik dacht dat het eenmalige actie was. En dat ik hoe erg ik het ook vind geen interesse heb om donateur te worden. Ben ik nog niet eens uitgesproken, gooit ze gewoon de hoorn erop!
Echt irritant he, dat soort call-centre volk! Maar een beetje beleefdheid kunnen ze echt wel hoor, dit was een hele stomme zo te horen!! xxxxxxxxxx
hallo dames wij hebben vanavond onze kleine weer gehoord super hart slagje hihi zo leuk om te horen nu mag ik met 2 weken weer komen omdat ik zo onzeker ben het slaat me gewoon op de spieren heb deze week erg last van de schouders gehad en over 4 weken hebben we de 20 weken echo
De enige....ik ben heel snel zwangere Sjudith!! Want iedereen volgt elkaar hier op, dus jij ook! Positieve VIBES!!!!! xxxxxxxxxxxxx
15.15 , ben heel nerveus. Ik voel mn borsten nauwelijks en na een zeer beroerde avond en nacht heb ik nu ineens nergens last meer van, wordt er bang van! xxxxxxx