Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey sas, is alleen maar goed van jullie om de relatie op nummer 1 te zetten; zonder relatie geen kind. Ik weet er alles van dat het gewoon moeilijk is om het zwanger worden opzij te zetten, hoe dan ook je blijft er mee bezig en het blijft in je hoofd rondspoken.

Ik ga lekker in bad en dan voor vriendje lief tapas maken met een lekker wijntje, we zouden uit eten gaan maar hier had ik meer zin in, en dan vanavond 'the proposal' kijken: heerlijk na zo'n week:)

Dikke knuffel!

PS: sas, ga er sterk over nadenken of ik zometeen niet op zoek ga naar een boksbal;)

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    beg nog met de kamer en keuken ja het zelf doen vind ik erg leuk

amy geniet van je bad (goed idee)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is echt een aanrader Amy, zo'n boksbal ;)

Fijne avond, klinkt echt heerlijk!

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Vanochtend geklust, vond er niks aan zeg, had echt geen zin en voelde me zo rot erna, blehh. Stom gedoe zeg, dat verplicht klussen, zeker nu we in zon drukke periode zitten. Sorry, moest dit even kwijt.
    xxxxxxxxxxx

5. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    brabantse he meid dat is niet leuk en je wil ook geen kans voorbij laten gaan probeer er wat van te maken het weekend
    dikke knuf

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Thanxx, we doen ons best ;)
    Zondag weer klusdag.
    xxxxxxx

7. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, fijn dat alles zo goed gaat!!!

BEG, zo ziek meid? Beterschap!

Sas, fijn dat de ruzies verleden tijd zijn! En mep die boksbal maar tot moes.

Moppie, knap gedaan hoor! Doe ik je niet achterna!

Brabantse, kan me nog zo voor de geest halen hoe leuk ik die verplichte klusjes vond :(. Duim heel hard dat het vlug resultaat oplevert!

Hier alles ok. Ben alleen nog steeds erg ongerust. Heb nog niet veel kwaaltjes en als ik dan vergelijk met anderen denk ik dat dit een slecht teken is. Of dan lees ik van iemand die minder lang zwanger is dat het vruchtje groter is dan het mijne. Zo stom en belachelijk maar het maakt me ongerust! Internet is soms een gevaarlijk iets ;) ...

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    iedereen een fijn weekend,
    we gaan het vanmiddag vertellen aan mijn ouders!!!

Doeiiiiiiiiiiii

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bereke, zorgen maken doet iedereen.
    Ik was al heel blij dat er bij mij een hartje knipperde.
    Maar maak me ook wel zorgen omdat de rest van de kleine nog te klein is om te meten.
    Maar probeer ervan te genieten, het hartje klopt!!!!
    Ik probeer het ook!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ BEG, veel plezier met vertellen!

@ Brabantse, poeh heeeeeeeeel herkenbaar! Ik had dat vorig weekend ook. Vanmorgen gevreeën en dat is zoveel fijner dan dat verplichte klussen. Gelukkig is het maar een paar dagen in de maand, want ik vind er ook niks aan! Het is toch een extra druk en de zin is dan ver te zoeken.

@ Bereke, het is niet gek dat je je zorgen maakt. En internet is soms inderdaad gevaarlijk ;) Maar hou je vast aan dat prachtige knipperende lichtje dat je eergisteren gezien hebt. Knuf meid!

@ all, hier weer lekker naïef. Toch weer hoop hebben... ongelofelijk! Hoe kun je na 15 maanden en wetende dat de kans enorm klein is toch zoveel hoop hebben :(
    Moest vanmorgen bijna overgeven door het tandenpoetsen en ben nu heel erg misselijk. En ik weet dat het niet kan, aangezien ik pas volgende week maandag mijn NOD heb :$ en toch telkens afvragen: Zou het? Hahahahaha, ik word soms zo gek van mezelf ;)

11. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, je hebt gelijk hoor. Maar waarom voel ik zo weinig? In elk geval, amuseer je vandaag!!!

Saskia, gelukkig heb je nog hoop! Anders zou je het toch helemaal opgeven gewoon! Het kan hoor! Zelfs al is de kans kleiner dan bij iemand anders. Bij ons wat het zaad echt erg slecht zodat we direct icsi moesten doen. En toch zei de prof direct: "als je kinderwens voldaan is, moet je toch anticonceptiva gaan gebruiken hoor"! Dus ik ga gewoon heel hard voor je duimen!!!

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou, dat verplichte vond ik tot nu toe niet zo erg, ik maakte wel zin. Maar nu wilde ik eigenlijk echt niet en ging het grof gezegd alleen om de zwemmers....dan voel je je erna wel echt een slecht mens, ookal weet manlief ook wel dat t nodig is, maar ja. Ik wil een kindje met liefde maken en niet zo. Maar goed, fijn dat het herkenbaar is ;)
    xxxxxxxx

13. bereke

bereke Niet meer actief

Dat herken ik brabantse. Op de duur zijn er momenten dat je geen zin meer kan maken gewoon... . En als je man het niet zag zitten, zou er niks gebeuren hoor ;) .

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dat is ook zo, maar toch...
    Morgen maar veel zin maken dan ;)
    Vandaag was ovulatietest nog niet geheel positief, maar de teststreep is al redelijk donker, maar nog niet even donker. Denk morgen eisprong, mn wijntje vanavond maar laten staan denk ik ;)
    xxxxxxxxxx

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het lukte mij ook altijd wel om zin te maken, niet eens met veel moeite. Maar deze ronde kon ik het ook echt niet. Ik vond het ook echt niet leuk, maar ben wel eerlijk tegen manlief geweest en hij begreep het ook. Gelukkig had hij wel zin, anders hadden we wel echt een probleem hihi ;)

Je hebt helemaal gelijk Bereke. Het kan zeker, ook al is de kans klein, en zonder hoop is het einde zoek. Dus ik hou maar lekker mijn naïeve hoop hihi :)

We zijn vanmiddag lekker naar het centrum gewandeld hier (ongeveer 20 minuten lopen) en heerlijk gelunched en wat rondgewandeld en gewinkeld. Net nog even een rosébiertje gedronken in de kroeg (FOEI ;)). Was wel heel gezellig, ik heb mijn mannetje weer helemaal terug gevonden. Weet weer helemaal waarom ik zo verliefd op hem ben geworden. Heerlijk gevoel, ik hoop dat het zo blijft.

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Sas: denk dat het wel iets typisch vrouw is, dat je toch achter elk dingetje iets gaat zoeken, maar hoop houden is goed!!!

Brabantse: dat verplichte is idd op een gegeven moment niet meer leuk, maar het is allemaal voor een goed doel.
    En zolang jullie elkaar nog liefhebben, zal het kind altijd uit liefde gemaakt worden!

Bereke: de een heeft er gewoon minder last van dan de ander.
    Mijn ene collega had er tot haar 13e week last van, al die kwalen.
    De ander heeft 2 kindjes op de wereld gezet, en nergens last van gehad! Zelfs mijn eigen moeder had tijdens 3 zwangerschappen alleen last van een beetje vermoeidheid vertelde ze me gisteravond!

hier mijn verslag: :D

Gisteren eerst op kraamvisite geweest bij een vriendin, heerlijk zitten knuffelen met de kleine. Toen ze begon dat ze hoopte dat het voor ons nou eens snel raak zou zijn, heb ik het verteld haha.

Daarna even snel naar een banketbakker gereden, zag dat ze daar van die chocoladebabietjes hadden, en gevraagd of ze een blauwe en een roze op de taart wilden plakken.
    Hoefde er niet eens extra voor te betalen.
    Die taart meegenomen naar mijn ouders. Mijn vader moest werken dus die was er niet.

Mijn moeder die taart laten zien,
    ze vond de taart erg mooi. Moest echt helemaal doorvragen waarom ze dacht dat die babietjes erop zaten, en na nog een paar keer doorvragen, vroeg ze 'ben je zwanger???' hahaha.
    Mok kado gegeven. Ze is erg blij voor ons, dat ik niet hoefde te beginnen met de hormoneninjecties enzo.

De rest van de avond gehad over alles wat ik nou niet meer mocht eten, drinken en doen (bijgeloof). En over Chinese namen, blijkt dus dat mijn vader de namen van mijn zusje, broertje en mij heeft bedacht. Mijn moeder heeft dr daar nooit mee bemoeid.
    Dus nu gaan we aan mijn vader vragen of hij namen wil bedenken.

17. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, fijn dat je dag zo leuk verlopen is!!!

Sas, je klinkt terug gelukkig en ontspannen Houden zo hoor!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    BEG, wat bijzonder dat je vader de naam gaat bedenken! WAUW, erg mooi!
    Super dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

Bereke, ik voel me inderdaad best wel ontspannen. Ben benieuwd of dat volgende week ook nog zo is als ik ongesteld word... dat is namelijk altijd mijn mindere periode. Maar toch, over het algemeen gaat het erg goed. Het duurt allemaal zo lang en dat is frustrerend, maar ik moet wel realistisch blijven. Er ligt nog een hele (medische) wereld voor ons open en we hebben een hele goede kans dat we uiteindelijk een mooi wondertje in onze armen mogen sluiten.

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Sas, hoe dan ook het gaat lukken!!!

Mijn vader heeft het er altijd wel moeilijk mee gehad dat ik eerst ging samenwonen en toen pas ging trouwen, en ook dat het met een niet chinese man was. Dus hoop dat hij hierdoor ook een beetje bijtrekt hihi. Ons kindje, gaat dus een westerse naam en een chinese naam krijgen :)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Erg mooi BEG!

Deel Deze Pagina