Ik vind ze daar al af en toe niet zo snugger, ze snappen zelf hun eigen loonstroken niet, manlief zou bepaalde toeslagen uitbetaald krijgen. En hij vond het zo weinig, hadden ze alleen de extra toeslag uitbetaald, niet de 100% die hij ook nog zou krijgen. Maar ik moest het uitvogelen, want volgens hun klopte de betaling gewoon.
Dat meen je niet. Gelukkig dat jij er dan nog iets van kent of je zou dat geld misschien gewoon misgelopen zijn.
geen idee, manlief zou mijn mail doorsturen naar die leidinggevende en heb er verder niets meer over gehoord dat van dat geld is wel toen geregeld, hij is toen met mijn uitleg naar zijn leidinggevende gegaan
Juist terug van gyn en ben beetje boos. Weer geen tijd om mijn vragen te stellen en wil nog steeds geen datum afspreken om in te leiden. Ik ben nu 35 weken en 2 dagen en moet op 37 weken ingeleid worden als ik dan nog niet spontaan ben bevallen. Waarom wordt er dan geen datum afgesproken? Dat moet daar vaak vlug vlug gaan en ik kom dan zo opgefokt en totaal niet gerustgesteld buiten.
Balen Bereke, kan je niet bellen om alsnog je vragen te stellen en dat ze je dan later terugbellen met de antwoorden? Maar volgende week heb je toch als het goed is weer een afspraak?
Nee hij wou echt niet en wimpelde het gewoon af. Maandag moet ik terug en dan is mannetje erbij. Die kan beter aandringen . Heb trouwens 1 cm opening en cervixlengte was 3.4 cm.
Ik denk het wel maar is dat nu zo moeilijk om een datum af te spreken en die te annuleren als het niet nodig blijkt. Is toch handig voor mijn man ook (voor het werk te regelen). CTG was ook een klucht. Ik ben zelfs niet zeker dat ze de twee hartslagen gevonden hebben of dat ze twee keer hetzelfde gemeten hebben. Maar gyn. zei dat het oké was dus dan geloven we dat maar hé.
Ego-alert!!! Net de intake gehad. Een gesprekje met verschillende vragen en uitleg. Het was een fijn gesprek, er werd echt de tijd genomen! Net meteen bloed laten prikken op virussen en Sasman ook meteen het chromosomenonderzoek. 8 september hebben we de voorlichtingsavond, of ja Sasman... ik kan echt niet en de keer daarop kan ik ook al niet en anders wordt het pas november Ik heb echt afspraken staan die ik onmogelijk af kan zeggen. Beetje lullig, maar aan de andere kant... ik denk dat ik niet heel veel nieuws zal horen. En Sasman kan me even bijpraten daarna. 26 oktober krijg ik een echo om te kijken of het er allemaal mooi en rustig uitziet (omdat ik hier nog niet bekend ben) en daarna de uitslag van het chromosomenonderzoek. Spannend weer! We hebben trouwens dinsdag in ons dorpsziekenhuis een verkeerde uitslag doorgekregen Ontzettend slecht!!!! We kregen door dat er na bewerking 100.000 zaadcellen overbleven die 100% beweeglijk waren. Fout! Het waren er maar 10.000 Voor bewerking 1,6 miljoen met een beweeglijkheid van 60%, daarna 10.000 met een beweeglijkheid van 100%. Niet echt super dus, of ja zeg maar gewoon dramatisch slecht Verder zat er in Eindhoven een doos achter de balie!!! Ik belde net terug om de datum van de voorlichtingsavond door te geven en vroeg of onze afspraak dan een dagje eerder kon. Die stond eigenlijk op 6 oktober en op 5 oktober ben ik vrij. Dus de mevrouw die ik aan de telefoon had ging voor me kijken en zei: u heeft op 14 oktober de afspraak staan. Nee hoor, staat op het form echt 6 oktober... Had die doos aan de balie verkeerd in de computer gezet. En toen zei de mevrouw die ik aan de telefoon had: het heeft niet eens nut om op 6 of 14 oktober te komen want de uitslag van het chromosomenonderzoek is pas rond 20-10 binnen. Zucht... er stond duidelijk op het formulier dat ze daar rekening mee moest houden met het inplannen van de afspraak. Maar goed dat ik belde dus!!!
Spannend Saskia! Eindelijk een aantal data waar je naar kan toeleven! Jammer dat je niet mee kan maar je ventje zal je wel bijpraten daarna hé. Ben zo blij voor je dat er schot in de zaak gaat komen! Wel slecht nieuws ivm de aantallen. En dat ze zoiets zo fout kunnen doorgeven snap ik toch niet. En dan nog een verkeerde datum opzetten. Je zou ze soms toch hé... .
Hè bah Bereke, weer zo'n afspraak voor jou Niet fijn dat ze zo weinig tijd voor je nemen! Je zou toch denken dat ze juist bij jou heel goed moeten kijken of het allemaal goed is.
Ach ja Saskia, mijn hormonen zullen het misschien ook allemaal wel wat te fel opnemen . Heb ze eigenlijk een idee waarom het steeds slechter wordt? Geven ze richtlijnen mee waar Sasman zich aan moet houden?