We hebben het er wel over gehad, maar ze konden niet echt een oorzaak vinden. Leefregels hebben we het over gehad, maar dat doet Sasman eigenlijk wel. Verder schommelt zaad enorm, bij iedere man. Bij Sasman merk je verschillen heel goed omdat hij al niet zoveel heeft. Het is van zoveel factoren afhankelijk dat ze niet kon zeggen hoe het komt dat het zo wisselt. Het was nu voor opwerking 1,6 miljoen met een beweeglijkheid van 60%. Het eerste onderzoek was het 4 miljoen, 30% en de tweede keer 2,6 miljoen, 30%. De kwaliteit is dus wel een stuk beter.
Maar nu moet je je gewoon op de toekomst richten Sas! En die ziet er veelbelovend uit volgens mij! Hier nog eens buikfoto van vandaag:
O wauw Bereke, wat heb je toch een prachtige buik!!!! Schitterend hoor Ik denk dat het ook vast wel goed zal komen met ons. Vandaag even een dipje, het duurt zo lang allemaal 26-10 zijn we 2 jaar bezig en dan hebben we ook die afspraak. Dit jaar wordt weer een zwangerloos jaar
Da's het ergste hé. Dat afwachten telkens maar. Ik was vorig jaar met kerstmis net bezig met onze eerste icsi en was zo triest en boos. Ik had 2008 al afgesloten met de hoop dat 2009 het jaar zou worden. En toen ik dan 2009 ging afsluiten had ik schrik dat 2010 het ook niet zou worden. En kijk, dit jaar gaan er 2 baby's meevieren met kerst. Dus de hoop niet opgeven hoor! En dat die tijd maar voorbij mag vliegen voor je!
@Sas, jemig zeg, wat een stelletje klunzen daar! Dikke knuf! En idd niet de hoop opgeven! Na mijn vmk vorig jaar zag ik het ook even allemaal niet zo zitten, maar had met kerst en O&N zo sterk het gevoel dat ik dit jaar met kerst een kindje in mijn armen zou hebben. Hoop dat bij jou volgend jaar met kerst ook een kindje in je armen ligt! (Bij Sjudith natuurlijk ook!!!) @Bereke, mooie buik! Manlief net gesproken trouwens, hij heeft mijn mail maar naar zijn eigen leidinggevende gemaild, zij gaf mij gelijk hihi. Morgen heb ik trouwens een zwangerschapsfotoshoot samen met mijn vent.
Wel leuk dat je gelijk krijgt BEG! Juist is juist hé! Geniet van de fotoshoot morgen! En mogen we meegenieten van het resultaat?
Foto's krijgen we pas 2 wk later geloof ik te zien. Maar zal ze zeker in mijn album zetten tegen die tijd
Wat gaaf BEG, zo'n fotoshoot! Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. En super dat de leidinggevende van je man je gelijk gaf
Fijn weekend iedereen! Gister fotoshoot gehad, was in een half uurtje gepiept. Gewoon met kleren aan, van mijn buik, van mij alleen en van ons saampjes. Begin sept afspraak om de resultaten te bekijken.
hey lieve schaten ik ben weer thuis we hebben een heerlijk weekje op de camping gehad ik heb de hele week wel mee gelezen maar niet gereageerd ik was te nieuwschierig hoe het met jullie ging maar te veel op vakantie op te reageren morgen geef ik reactie's hoor iedereen een hele fijne zondag dikke knuf voor jullie allemaal
ja was heerlijke vakantie we hebben niet echt super weer gehad maar wel lekker genoten groei van de buik valt mee volgens mij hoe gaat ie met iedereen
Hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier vandaag weer hele circus doorlopen in het ziekenhuis. Bloed, 2x urine, 2x bloeddruk, echo en een uur(!) aan de ctg, klereding liet wel hartje van de kleine horen, maar registreerde op papier telkens mijn hartslag. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn, bloeddruk was eerst 120/90 en op het eind 130/70, dus weer netjes. wel weer veel opmerkingen van vreemde mensen over mijn buik, dat ie zo groot is enzo... grrrrrrrrrrrrr... Daarna even boodschapjes gedaan, uurtje geslapen, maxicosi uitgeprobeerd in de auto (wat een geklooi, hahah) en daarna wipstoeltje in elkaar gezet. Moet alleen van de week 4x D-batterijen halen voor het wipstoeltje Dikke knuf voor iedereen!
Wat stom he dat mensen dat zomaar zeggen :O Maar mag ik concluderen dat alles wel ok was? Hier even een kleine spam....again... Bekijk bijlage 96414