Wat een schatjeeeeeeeeeeeee en die ogen!!! Ja ben weer goedgekeurd, maar als er wat is moet ik gelijk bellen, en volgende week maandag weer op controle
beg ben blij dat alles goed is sjudith wat een mooie meid !!! whaaa morgen avond begint de puf cursus hihi
hihi zwangerschaps cursus leren puffen hihi ik weet het niet eigelijk wat ik ga doen vanavond maar word er een beetje lollig bij we zien vanavond wel hihihi
hey meiden ik krijg net een sms van bereke ze is gister opgenomen ze hebben al 3 x gel ingebracht om het op gang te zetten maar gaat erg traag ze hoopt dat tegen morgen echt door gaat zetten
@ BEG, fijn dat je weer goedgekeurd bent @ Moppie, welkom terug! Goed zo dat jullie genoten hebben. Hoe was de pufcursus? @ Sjudith, ooooo wat heeft jullie meisje toch prachtige ogen zeg! @ Bereke, wat spannend! Toi toi toi!!!!!!!
nou eigelijk was het best leuk we hebben niet gepuft hihi spieren geoefend alleen mannetje moet (mag) 2x mee maar er zit gelukkig een bekende bij dus dan gaat hij vast wel mee hihi maar was wel gezellie
Hee chickies ! Ben ik weer... druk druk druk haha! Kamertje is bijna klaar, zie foto's in mn album. Nog wat kleine dingentjes zoals schilderijtjes en gordijnen. Verlof is dus van start gegaan met een hele drukke week, maar vanaf volgende week ga ik rustig aan doen... @Bereke aaaahhhhh wat spannend!! Jammer dat het niet helemaal lekker opschiet, maar je meiden zijn er bijna. Zettum op! @Kik en jij dan?? Al een mooi meisje in je armen? @Moppie leuk he zo'n puf cursus. En fijn dat mannetje het ook oke vindt. @Sjudith mooie foto weer van je dochtertje. Hoe staat het nu eigenlijk met jullie? Je was aan het twijfelen over IVF, hoe is dat nu? Sorry als je dat al had verteld .. @Sas en met jou en mannetje? Zaadjes niet zo goed he, uitslag verwisseld pffff! Maar wel goed genoeg voor ICSI. Start is november toch? Dus voor eind van het jaar swang zou nog kunnen. Ik duim! @BEG fijn dat je weer goedgekeurd bent!
hij moet maar mee, weet ie ook wat hem te wachten staat haha hier moest hij mee met de introductieles en nog op het einde een keer, laatste keer kreeg hij uitleg hoe hij mijn rug moest masseren, errug lekker! hihi
Hey Non, lekker met verlof! Hopelijk kan jij nog wel een beetje uitslapen, hier dagelijks om uurtje of 7 al op.
Hee Non, kamertje ziet er al mooi uit Volgende weeek echt rustig aan doen hoor, even flink genieten van je verlof hihihi. ICSI it will be inderdaad... november poging 1 zou mooi zijn. Maar we twijfelen een beetje. Vanaf januari hebben we het een heel stuk rustiger en werk ik voortaan in het bedrijf van Sasman vanuit huis. Geen "vrij krijgen op het werk stress" dus en dat is wel erg lekker. Aan de andere kant, we wachten al zo lang en het zou toch wel heel fijn zijn om in 2010 eindelijk eens een echte kans te krijgen om zwanger te kunnen worden. Eind oktober met gyn overleggen wat zij er van vindt.
weer bij de vk geweest alles was goed heb gevraagd of we nog een echo krijgen hihi we krijgen er een yeeee over 2 weken al hihi ik weet nu niet of ik de verleiding nog een keer kan weerstaan om het geslacht te weten hihi
Ow dan zijn we nog geen vriendjes zeker? Ik ga je even uitnodigen... @BEG ik kan wel redelijk uitslapen maar wel s nachts veel wakker. Eigenlijk lig ik s ochtends het lekkerst. Vervelend dat jij zo vroeg wakker bent. Ga je dan nog wel smiddags even liggen? @Moppie bofkont ben jij zeg! Leuk hoor nog een echo. Ben benieuwd of je je nieuwsgierigheid kan bedwingen... haha