Ja is heel mooi BEG! Hier nog niets anders gedaan dan in de zetel gehangen. En moet nog héél veel wassen en strijken . Dadelijk toch maar eens beginnen hé!
Hey meiden! Bereke; ik hoop dat voor jou de eerste drie maanden er maar snel op mogen zitten en dat je babytje dus goed groeit en het vertrouwen van jou in je zwangerschap erbij, dikke knuffel meis! Brabantse; heel herkenbaar, ik vind het verplicht klussen echt helemaal niks en ik merk sowieso dat het doorwerkt op de rest van de klusmaand. Kindjes willen krijgen is leuk maar op een gegeven moment gaat het gewoon invloed hebben op je stemming! Saskia, wat fijn dat je weer helemaal 'back in love' bent; vasthouden dat gevoel hoor, veel belangrijker dan wat dan ook! @all; hier alles prima, ik ben alleen snipverkouden, ik kan alleen maar niezen en waterig uit mijn ogen kijken. Verder zit ik nu in de twee wachtweken; we hebben de avond voor mijn eisprong nog geklust maar ik baal er toch van dat we op de dag zelf niet meer geklust hebben, ik heb dus wederom weinig hoop deze maand... Verder moet ik mijn zus met mijn nieuw geboren nichtje echt snel weer bellen en opzoeken. Ik heb mijn nichtje nog maar 1x in het ziekenhuis gezien en dat terwijl ik een hele goeie band heb met mijn zus. Ze had al tegen mijn moeder gezegd dat ze het jammer vond dat ik niet meer langs was geweest maar ik kon het gewoon niet hendelen na die negatieve samenlevingstest, ik voelde mij zo kwetsbaar en kon het beeld van 'the happy family' gewoon even niet aan. Ik weet dat mijn zus het begrijpt maar nu is het tijd dat ik even lief ga doen van mijn kant! Meiden, hele dikke knuffel!
Amy, heel begrijpelijk dat je niet meer bent langsgeweest! Maar nu met je positieve samenlevingstest kan je weer wat positiever naar de toekomst kijken en lukt het misschien wel! En bekijk het positief: jij kan lekker haar zwangerschapskledij en babyspullen lenen binnenkort! Veel beterschap trouwens!
Thanxs Bereke! En haha, zo moet ik het inderdaad gewoon zien, met een beetje mazzel kan ik straks alles overnemen
Maar ik snap het wel hoor! Is niet makkelijk. Ook al is het je zus en gun je ze het aller aller beste!
Das lief van je Bereke Inderdaad, ik gun het haar het meest wel van iedereen om mij heen maar soms is het gewoon moeilijk haar zo te zien in deze fase van het leven En jij, heb jij nog broers en zussen met kids of ben je de eerste die de family dolgelukkig maakt?! xxxx
Ja hoor, twee oudere zussen. Mijn oudste zus heeft een zoon maar daar hebben we geen contact meer mee (lang verhaal). Mijn andere zus heeft al een kindje en is nu net terug zwanger (heb het nog niet eerder gepost hier omdat ze het nog tegen niemand verteld had toen en you knever know). En dan nog twee jongere broers. Toen mijn tweede zus bevallen was van haar dochtertje zijn de kriebels echt heel sterk begonnen bij mij. Heel leuk dat we nu samen zwanger zijn. Heb alleen zo'n schrik dat het misloopt bij één van de twee. Zou wel heel moeilijk zijn voor de andere als je dan die buik maar ziet groeien. Maar goed, we gaan maar uit van het allerbeste hé!
Nieuwe echo staat in album voor de geïnteresseerden. De uitleg. Je ziet het zwarte bolletje. Bovenaan zie je een feller wit streepje. Dit is het restant van de dooierzak. Ons poppeke is aangeduid met de twee kruisjes. En dat feller witter streepje in het midden ongeveer is het hartje. Echoapparaat is erg verouderd dus niet zo mooi. Maar voor mij toch het allermooiste!
Dikke knuf Amy, het is soms idd moeilijk om blij te doen tegen de rest van de wereld, als je slecht nieuws heb gehad. Hoop dat je je snel weer helemaal toppie voelt.
Is toch ook al iets om je minder ongerust over te maken, als je het hartje zo sterk hebt zien kloppen! Dikke knuf!
Ja maar direct daarna denk ik al: hopelijk blijft het kloppen! Ik weet niet waarom ik zo angstig ben: door het bloedverlies in het begin, door het feit dat het via ICSI gelukt is, omdat ik een angstig persoontje ben, door alle slechte verhalen op zp. Waarschijnlijk een combinatie van alles! Maar ik begin wel steeds meer te genieten hoor! Heb vandaag mijn zwangerschapsdagboek ingevuld van het begin tot nu!
ik weet het, heb er ook wel last van. Hoop ook dat het hartje blijft kloppen. Dat het nu verder aan het groeien is, dat het de volgende keer goed gegroeid is. En dat het blijft zitten, en niet weer een mk, zodat ik straks alsnog aan de injecties moet. Zwangerschapsdagboek is leuk he hahah, moet die van mij ook weer updaten!
Hey lieve beg en bereke, wat goed dat het zo goed met jullie gaat! Bereke ziet er prachtig uit hoor!!! zwijmel. Hoe voelen jullie je nu verder? symptomen?? x
Dank je wel lieve Elif! Hier eerder vage symptomen. Zeker niet overgeven ofzo. Maakt me ongerust. En ben nu weer ongerust over iets anders (zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/188913-trillingen-schokken.html). Zo stom dat ik niet meer geniet en minder panikeer maar is sterker dan mezelf! Hoe gaat het met jou meid? Krijg je het wat verwerkt? Dikke knuffel!
ach lieverd toch oppassen heh Tja vandaag weer zo'n k*t opmerking van een collega van mustafa ( 50 jaar) en zijn vrouw. Nee beter geen kinderen, die bezorgen je alleen lasten! Als ze klein zijn ze leuk maar als ze ouder worden pfffff heb er migraine van! Ik probeer maar aan maart te denken. Maar doe voorzichtig heh! xxx