Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nog geen nieuws van Bereke?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, is idd afwegen wat je wil, rustig later beginnen, of eerder en dan vrij vragen.
    Maar ja, boeit het heel erg als je je werkgever op de hoogte stelt van waarom?
    Je collega's hoeven toch alleen te weten dat je weg moet, doktersafspraak oid?

@Moppie, super!
    Weten jullie nog steeds niet wat het is?
    Vind dat echt knap, hier veel te nieuwsgierig haha.

@Non, hier idd dan overdag nog een dutje doen.
    Kan toch niet veel, slecht weer en niet ver kunnen lopen.

Ben ook benieuwd naar hoe het met Bereke is?
    Weet de buddy al wat meer???

Ben me echt zo aan het vervelen, heb zelfs mijn DS uit de kast gehaald, hahah.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He BEG, mijn collega's zijn allemaal op de hoogte. Maar ik vind het zelf erg vervelend om elke keer weer weg te moeten en het is straks zoveel rustiger dat ik ook gewoon even op de bank kan liggen als ik last heb van de hormonen en pijn na de punctie.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Oh ok :)
    zou het zelf toch niet uitstellen, maar is iets wat jullie samen moeten beslissen

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gaaf kamertje Non!
    Wij hebben dezelfde commode.

Heb hier de box en het ledikantje nog niet opgemaakt eigenlijk... hihi

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind het heel moeilijk.
    We gaan eerst op vakantie en daar zal toch wel wat gedronken worden. We vinden juist dat we op vakantie echt moeten genieten. Daarna loopt Sasman nog een halve marathon, dat is de laatste die hij heeft staan. Het is niet bewezen dat het slecht is voor het zaad en de gyn heeft ook gezegd dat als hij op deze manier blijft trainen en af en toe een halve marathon loopt, het echt geen kwaad kan. Maar toch maak ik me daar zorgen over.
    Straks gaat de poging niet door omdat er geen goede zaadcellen zijn :( en dat sla ik mezelf echt voor mijn kop. Poging is dan gewoon weg!
    Maar aan de andere kant... zo is er elke keer wel iets ;)

Ik begin me trouwens een beetje zorgen te maken over Bereke.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Er is idd altijd wel een reden om het wel/ niet te doen, moeilijk, moeilijk!

Ben ook benieuwd naar Bereke, Moppie is dr buddy.
    Misschien kan zij een smsje sturen naar Bereke?

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    heb ik gedaan :)
    bereke is mama van lore en fenne ze zijn gister om 19.58 en 20.04 geboren ze wegen 2385 en 2245 gr ze doen het goed maar liggen wel op neonatologie owv acuut transfusie syndroom

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    supernieuws!

Bereke gefeliciteerd!

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Owww Bereke gefeliciteerd meid!!!
    Geniet van je meisjes/gezinnetje.
    Leuke namen!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch het transfusie syndroom dus?? Gelukkig pas laat tot uiting gekomen.
    Fijn dat de meiden het goed doen!
    Van harte gefeliciteerd met je meiden Bereke. Geniet van je gezinnetje!!!

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Pfff gelukkig gaat alles goed met de meiden van Bereke! Meis van harte met je meiden! Sam heeft ook op neonatologie gelegen dus ik herken je gevoel. Ze hebben wel prachtige gewichten toch voor de duur van de zwangerschap en bij een tweeling? Meid geniet van je kinders en denk ook goed aan jezelf!

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Zo ik kwam ook weer even om het hoekje kijken ;)

Sas: moeilijk om een keuze te maken wanneer te starten. Volg hierin je gevoel. Wel bizar dat als er iets niet goed is waardoor de behandeling niet door kan gaan, dit wel telt als behandeling....

Jeetje dames jullie gaan hard! Nog even en er is hier een babyboom. Ik duim zo hard dat Judith en Sas jullie mogen volgen!

Hier is alles goed. Sam is alleen een paar weken geleden geopereerd aan een liesbreuk. Na zijn eerste fles van de dag begon hij enorm te brullen. Wij dachten dat dit nog de werking van de prikjes waren, maar toen mijn man hem ging verschonen zag hij een opgezet balletje en bobbel bij zijn lies. We zijn meteen naar de huisartsenpost gegaan en die verwees ons direct door naar het ziekenhuis. Daar kwam de kinderarts kijken en die dacht aan een liesbreuk of een gedraaide bal. In dit ziekenhuis konden ze ons niet helpen, dus moesten we per ambulance naar het Sofia kinderziekenhuis. Pff voor de 2e keer in een half jaar in een ambulance. Dmv een echo kwamen ze erachter dat het toch echt ging om een liesbreuk en hij is diezelfde avond nog geopereerd. Hij moest blijven op het KinderIC omdat hij nog wordt gezien als prematuur. De volgende dag mocht hij gelukkig weer mee naar huis.
    Verder doet Sam het echt super, het is een enorme slaper, hij slaapt al door! Na zijn fles van 23.00 uur slaapt hij tot 07.00 uur en na die fles nog door tot 10.00 a 11.00 uur! Sam heeft wel een voorkeurshouding waarvoor hij naar de Fysio moet. Zij geeft oefening mee waardoor wij zijn voorkeur kunnen buigen. We zijn er vroeg bij en we doen er alles aan om te voorkomen dat hij een helmpje moet. Want door de voorkeurshouding heeft hij een afplatting aan de rechterkant van zijn hoofdje. Gelukkig gaat het heel goed volgens de fysio.

Ik zal kijken of ik nog wat foto's heb van Sam.

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
  15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    superman
    wat een heerlijk mannetje daar heb je echt geluk mee dat hij al zo lekker doorslaapt

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wat een schatje die Sam!
    Hoe kan zo'n kleintje ineens een liesbreuk krijgen?

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    BEG dit komt vooral voor bij premature jongetjes. Bij het indalen van de balletjes kan er een stukje darm meekomen, de verbinding is namelijk nog niet dichtgegroeid. Ze hebben het stukje darm nu teruggeduwd en de verbinding afgesloten zodat dit niet nog een keer kan gebeuren. Hij had een hechtpleister, deze is er inmiddels vanaf. En je ze ziet er eigenlijk niks meer van, een heel klein rood plekje en dat is het. De narcose was gevaarlijker dan de operatie. Wel is het zo dat we op tijd waren voor de darm. Als deze namelijk lang klem komt te zitten kan er een stukje afsterven en dan is de operatie een stuk ingrijpender.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Arm kleintje, gelukkig dat het nu weer goed is :)

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaai :)

@ Zwitsal, hoe is het nu?

@ alle hoogzwangeren hoe gaat het? Redden jullie het nog?

Ik heb al een week het idee dat ik mijn ei voel :(
    Maar stomme is dat ik dus niet meer weet wanneer ik ongi ben geworden :(

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    He da's idd stom ;) niet ergens in je agenda neergezet ofzo?
    Of nog ergens een verdwaalde ovutest thuis?

Hier doe ik alles op mijn gemakkie, tukje tussendoor als ik moe ben.
    Gisteren zijn we gaan shoppen, maar tussendoor veel gezeten.
    Helaas niets leuks gekocht voor mezelf, wel leuk kraamkadootje voor iemand anders haha.

Morgen weer controle in het ziekenhuis!

Deel Deze Pagina