jaaaaaa gevonden lang leve het forum hhahah heb ff in berichten terug gezocht 13 aug Alleen hoe lang mijn cyclus is....geen idee zeker zonder hormonen Mss niet eens eisprong...maar wie weet! Vanaf vandaag gewoon een week om de dag hahaha
Grappig filmpje! Hoe is het met iedereen op deze maandag? Beetje raar weer, vanochtend nog storm en nu lekker zonnetje buiten. Ben benieuwd hoe het met de 2-ling is? Vanochtend controle gehad, kleine is ingedaald, dacht het al te voelen. Had van het weekend behoorlijk wat steken 's nachts achter mijn schaambot. Volgende week maandag gewoon controle weer en moest eigenlijk deze week nog een groeiecho krijgenn, helaas hebben ze volgende week woensdag pas plek ervoor. Van de vk mocht ik ook wel eerder bevallen als de kleine er eerder zin in had, maar zou toch wel fijn vinden om eerst die groeiecho te hebben gehad, zodat ik weet of het gaat passen of niet. Aangezien ze telkens zeggen dat ze zo'n groot hoofd heeft haha. Dikke knuf voor iedereen!
Hey meiden, Ik volg Bereke en ging voor 25 aug!!!Onze dochter Femke is toen geboren. Ze weegt 3kg475 en meet 49 cm en doet het supergoed!Bevalling is ook heel vlot verlopen(12u, geen epi gevraagd, geen knip/scheur). Moet nog veel bijlezen maar wou dit toch ff melden! Hoe is het met iedereen hier? dikke knuffel
Kik gefeliciteerd met je mooie dochter!!! Fijn dat het zo vlot is gegaan. Hoe bevalt het mama zijn? x
Het is best vermoeiend, vooral de nachten. Ze eet om de 2.5 u en het hele eetritueel duurt een uur. Dus weinig tijd ertussen en snachts is dat héél zwaar. Maar ze doet het heel goed en de BV komt ook goed op gang! Dikke knuff voor de bijna mammies hier. Sjudith en Sas, mijn duimen draaien voor jullie!! Nog nieuws van bereke?
Kik!!!! Gefeliciteerd! En wat een prachtig meisje, echt een scheetje. Zwitsal, wat doet Sam het goed zeg! En ook al zo'n mooi kindje! Wel even schrikken van de liesbreuk, maar gelukkig is dat nu verholpen. BEG weer goedgekeurd, mooi zo
kik gefeliciteerd meid wat een mooie meid heerlijk bereke:de meisjes doen het goed liggen in gewoon bedje
Fijn om te lezen dat het goed gaat met de kleintjes van Bereke. Hier gisteravond bv-voorlichtingsavond gehad, kreeg niet echt veel nieuws te horen, maar je kreeg de houdingen live uitgelegd met een pop. Wel makkelijker te volgen dan met een plaatje of foto. Manlief was ook mee en bleek de enige man te zijn hahah. Maar vond het wel fijn dat hij meer dingen te horen kreeg over bv.
@ bereke wat fijn dat ze goed lagen! En nog maar even he? @ Beg, hihi de enige man maar ja dan is hij tenminste op de hoogte van van alles
Dank je kwebbeltje! Hoe is het met de andere dames hier??? Zo stil... Hier gaat het maar zo zo. Heb een koortsblaar dus moet echt constant mijn handen wassen en monddoekje dragen bij de verzorging. Ben erg bang om ze te besmetten. Verder blijken ze beide toch reflux te hebben. Vandaar dat ze waarschijnlijk zo slecht slapen en heel veel huilen en gepakt willen worden. We hebben nu andere melk om te gebruiken en hopelijk helpt dit wat. Anders moeten ze medicatie krijgen. Maar ik denk er ook aan om eens naar een osteopaat te gaan met ze.