Balen sjudith! @Bereke, kleine hier ook reflux, naast de kma, dus moet de neocate indikken met nutriton (johannesbroodpitmeel). Ben dol op mijn meisje, maar vind het best pittig. Eerst flesje geven, rest via de sonde, daarna sondepomp schoonmaken. Kleine even laten zitten en dan pas naar bed brengen. Ze heeft ook best veel last van krampjes, dus veel buikje masseren en knuffelen en dan is het alweer bijna tijd voor de volgende voeding... hoe is het met de rest??? dikke knuf!
Vlak voor de crash had ik me hier gemeld, kon m zergens meer vinden.... Maar goed, Daar ben ik weer :d Hier niks te vertellen, beetje misselijk en voel me niet lekker, maar denk dat t een griepje is die nog moet doorbreken @ BEG: och..... sneu zeg..... Sterkte ermee! @ Sjudith: balen joh! Hoop dat je snel positiever nieuws hebt. Kan niet zien waar je precies in je cyclus zit....
Hoe is het met moppie?? Ik had op vandaag gegokt dacht ik, maar omdat de berichten weg zijn weet ik het niet zeker meer.
Hallo dames, ben ook even alles kwijt na die crash.... @BEG: kan me voorstellen hoor meid dat het pittig is. Ik vind het af en toe al pittig en Sam kan ik na zijn fles zo in bed leggen waar hij zonder morren verder slaapt. Wel vervelend dat jullie meisje ook reflux heeft. Merk je wel dat de nutriton helpt?
Heeft moppie een buddy? Ze is zo stil... ik denk eigenlijk dat ze enorm aan het genieten is op dit moment...
He Sjudith, ik zie dat het morgen een leuke dag is voor jullie hihihi. Giulia is dan 2 jaar, 2 maanden, 2 weken en 2 dagen
BUDDYNIEUWS Op 14 oktober om 15.49 uur is Moppie bevallen van een prachtige dochter genaamd Naomy, moeder en kind maken het goed
Gefeliciteerd moppie!!! Met de datum zat ik goed, alleen het geslacht niet Geniet ervan en rustig aan!
hoi meiden ik ben vrij nieuw hier en in vanaf oktober 2008 zijn wij bezig voor een 2e kindje als jullie het goed vinden kom ik gezellig meekletsen? groetjes 10e
hallo meiden ik ben 29 jaar en getrouwd na 15 maanden en 2 miskramen waren wij zwanger van onze dochter die in aug 2007 geboren is. in okt 2008 wilden wij voor een 2e kindje proberen want als het weer zolang zou duren... maar ik was in 1x zwanger alleen ging het na 8 weken mis. in juni 2009 was ik wederom zwanger maar ook een miskraam. In okt 2009 kwamen we bij de gyn terecht en er werden allerlei onderzoeken gedaan maar zonder resultaat, er werd besloten te starten met clomid in april van dit jaar in mei was ik zwanger maar kreeg een miskraam dus 1maandje er tussen en weer met clomid starten in juli was ik wederom door de clomid zwanger maar ook dit ging mis en afgelopen september was ik met clomid en ascal gebruik weer zwanger maar kreeg weer een miskraam. dus weer een pauze gehad en nu opnieuw clomid geslikt het duurt nu dus langer als bij de eerste. groetjes 10e