Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje 10e... wat een heftige geschiedenis zeg met ontzettend veel miskramen. Heel verdrietig :(
    Hebben ze al onderzoeken gedaan waarom je zoveel miskramen krijgt? Het probleem lijkt daar wel te liggen.

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey lieve schatten

dank jullie wel
    alles is goed gelukkig we hebben een heerlijke dochter ik kom snel met een foto
    ze vraagt op dit moment erg vaak om de borst dus beetje druk nu
    ze is in het zhuis geboren omdat ze gepoept had in het vrucht water
    en ze hebben haar met de vacupomp mee geholpen omdat haar hartje laag was en bleef maar alles was goed toen ze er was en nu nog doet ze het super

tot snel de melkfabriek moet weer open:):)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He lieve moppie!
    Fijn iets van je te horen! Fijn dat alles goed gaat met je kleine meisje, ondanks wat kleine probleempjes tijdens de bevalling. Hoe is het met jou? Bevalling een beetje meegevallen?
    Geniet van je meisje en doe vooral rustig aan!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Moppie foto!!!!!!

10e welkom :p :p

5. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
  6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een scheetje :)
    Tante is alweer trots!!!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaa tante Sjuud is ook apetrots :) wat een moppie ;)

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wat een prachtig meisje!

@10e: jeetje dat is niet niks wat je hebt meegemaakt. Hebben ze idd iets kunnen vinden waardoor de vruchtjes niet blijven zitten?

9. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @moppie wat een schatje zeg begrijp dat je pas bevallen bent ben nieuw hier. gefeliciteerd met je dochter enne een hele mooie naam mijn dochtertje heet zo van haar 2e naam!:)

er is niks gekomen uit alle onderzoeken ze dachten nu in het zh dat het misschien aan mijn bloedstolling lag dus de afgelopen zwangerschap moest ik ascal slikken maar dit werkte ook niet ben benieuwd waar ze morgen verder mee komen naast de echo.

liefs 10e

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Aan moppie;wat een dropje,zo een mooi kindje...en hè wat komt dat dekentje bekend voor,:)Ikea?ik heb er 2 en gebruik ze heel de tijd,ze zijn echt handig!

Aan 10e:wat een verhaal...ik heb 1keer een vroege miskraam gehad en dat vond ik zo rot...meerdere miskramen lijken Me emotioneel slopend...

Even ego;
    Wij zijn hier onze draai aan het vinden.de eerste weken voelde ik Me net zoals moppie beschrijft een melkfabriek.maar nu we wat eten en slapen betreft een beetje ritme hebben is het reuze.al zijn er momenten dat ze zoals gisteren amper wil slapen en huilerig wordt net als i, wat buikgriep heb...maar daar gaa. We weer door hè!;)
    Dikke kusssen

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    10e, wel heftig zeg! En die onderzoeken, zijn dat de normale onvruchtbaarheidsonderzoeken of ook echt gericht op de miskramen, zoals een chromosomenonderzoek enzo?

12. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @saskia1984 het waren de normale onderzoeken en het chromosomen onderzoek maar er is geen verklaring voor waarom het zo vaak fout gaat.

vandaag was alles goed bij gyn. zitten 2 goede eitjes dus we weten wat ons te doen staat;) en dan maar hopen dat als het lukt dat het blijft zitten ik hoef in ieder geval niet meer die ascal te slikken.

groetjes 10e

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    10e zet ehm op :p

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai meiden!
    Ik schaam me dat ik na zolang hier weer kom binnen vallen :), maar als nieuwbakken mama worden mijn dagen gevuld met voedingen, luiers en kraambezoek :D.
    Allereerst Moppie: gefeliciteerd met je mooie dochter!! En wat een leuke naam! Ben je lekker aan het genieten?
    @Bereke hoe is het met jou en je 2 meiden?
    @Kik en met jouw meissie? Nog steeds lekker aan de borst? Merk je al dat je wat meer een ritme krijgt?
    @Sjudith geen ongi en niet zwanger heb ik pas gelezen. Wat een &*%$#-zooi!!! Hoe is het met je mooie grietje?
    @Sas ik las iets over dit jaar nog starten. Betekent dat december eerste IVF?
    @10e welkom meid! Je hebt een hoop meegemaakt zeg. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn samen met Sas en Sjudith!!!
    @BEG trek je het nog een beetje?Wat moet jij het zwaar gehad hebben zeg om zo na je bevalling je meisje achter te laten en met sonde-voeding in de weer te gaan. Kan je wel een beetje genieten?

@ego voor degene die het willen weten, mijn bevallingsverhaal:
    Bij mij begonnen mn weeen van zondag op maandagnacht 01.30 uur.
    Goed te doen maar s middags om 16.00 uur kwamen ze erg snel maar duurde niet lang genoeg. We hebben de verloskundige gebeld, die kwam gelijk kijken, maar waarschuwde me dat het waarschijnlijk voorweeen waren en dat ik nog maar wat moest gaan slapen.
    Ze checkte wel 1 cm ontsluiting en heeft me gelijk gestript. Toen 2 uur later braken mn vliezen en kwamen de weeen meteen om de minuut. Flinke been en rugweeen, erg vermoeiend. Verder had ik ook gelijk persdrang! We moesten gelijk naar het ziekenhuis komen, maar ik durfde niet meer van mn bed op te staan (ik was bang dat ie eruit zou vallen.. haha), uiteindelijk toch gelukt en als Ma-Flodder :D bij het ziekenhuis aangekomen! Fijn tijdens bezoekuur terwijl iedereen buiten stond te roken...
    Acht uur lag ik in de verloskamer met 9 cm ontsluiting en mocht ik na nog 1 cm wegpuffen (ahh die persdrang!) gelukkig mee persen. Luka lag 20 minuten later op mn buik.
    Al met al een vrij snelle bevalling, zo doe ik er nog wel een!!

Ik was van plan om borstvoeding te geven maar Luka zuigt niet goed aan. Toen werd heel de trucendoos van de kraamverzorgster opengetrokken... we moesten gaan vingervoeden en blijven proberen om hem aan te leggen! Uiteindelijk na een paar dagen heb ik huilend besloten ermee te stoppen en te gaan kolven, ik was er zo klaar mee! Nu vandaag de beslissing gemaakt om helemaal over te gaan op flesvoeding en daar ben ik heel blij mee.

Verder merk ik dat er steeds meer ritme komt in mn dagen, want de eerste week stond mijn wereld op zn kop! Wat een verandering zo'n kleintje, de kraamvisite etc! Nu is het allemaal wat rustiger en ben ik echt aan het genieten.

Bijgaand nog even een foto want die is door de crash verloren gegaan:
    Bekijk bijlage 102262

15. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nonja nog gefeliciteerd en wat een prachtig kereltje zeg!!!
    je leven veranderd indd radicaal maar als je eenmaal in het ritme zit is hetof het niet anders geweest is!

groetjes 10e

16. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Nonja,wat een schatje!en wat een verhaal!ivm borstvoeding,je moet gewoon lekker doen waar jeje goed bij voelt want het is heel intensief vind ik...en dan had ik nog geen fysieke moeilijkheden het te geven...
    Ons popje slaapt nog..ze slaapt nu van 23-6'dan geef ik haar eten en de laatste week slaapt ze dan tot half 11,terug eten en dan slaapt ze tog half 2.ik probeer inde voorm men huis ad kant te krijgen,af te kolven,...en in de nam buiten te gaan.dat blijft eng want ze zet soms haar keel open en ik voel me dan zo opgelaten.men gewicht is een ramp.geen gram afgevallen sinds ik uit zh ben...en wat doet een meid graag om zich te ontspannen..juist ja kleren shoppen.nou,ik was snel die winkel uit...voelde Me een olifant kon nergens in...hopeloos!
    Xxxx

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Nonja, wooow wate en mooi manneke!!

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    10e wat een verhaal meid ik duim voor je dat het snel raak is en dat dit dan een dikke plakkert is !!

sas en sjudith hoe gaat ie met jullie?

kik ja super dekentje bij de ikea weg whaa ik had er ook nog 1 van mee moeten nemen hihi hoe lang heb je er over gedaan om de kleine op regel te krijgen ?? van8 ging het goed maar gister was het om de anderhalve uur

nonja wat een heerlijk mooi mannetje als de borst niet lukt is het jammer maar je moet doen waar jij je goed bij voelt

sorry als ik niet overal op reageer
    dikke knuff voor jullie allemaal

ennn naomy weegt al 20 gr meer dan haar geboorte gewicht
    was vanmorgen helemaal trots :)

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Moppie, leuk om te lezen dat het goed met je kleine meisje gaat! :)

@ Nonja, al met al een nette bevalling. Nog zo n bevalling, dat zou wel heerlijk zijn hè, wie weet ;)
    En wat een schatje is Luka toch! Tantie is alweer trots :D
    Je hebt groot gelijk dat je overgestapt bent naar de fles. Als het niet gaat, kun je beter niet een gefrustreerde moeder worden en gewoon toegeven aan je gevoel. Een vriendinnetje van mij heeft zoiets ook meegemaakt en is nog even doorgegaan. Dat was echt drama, het lukte niet en mams raakte gefrustreerd, kindje overstuur, tepelkloven, hele gevoelige borsten door elke keer maar weer proberen en heel veel tranen en uiteindelijk ook besloten om over te stappen. Toen was ze weer een vrolijke, trotse moeder en was de kleine weer tevreden. De kleine deed het veel beter, kwam eindelijk aan en was voldaan na de fles. In sommige gevallen is het dus hartstikke goed om over te stappen en jij als mama weet dat het beste :)

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi :)

Hier is het wel redelijk hoor :)
    Ik zit nog te dubben wat ik doen moet!

10e heb je al getest?