@nonja ook al zo'n lekker ding! @ kik, echt een knul, lief die lachende foto meiden gaan we een keer meeten??
Hoi meiden, Kom weer eens een keertje koekeloeren. Wat een scheetjes weer allemaal Heb van mijn scheet weer een foto in mijn album geplaatst Helaas niet echt tijd om bij te lezen. Telkens als ik de site aanklik, begint de kleine te piepen o.i.d. met gevolg dat de site open staat, maar ik verder niet aanwezig ben haha. Veel liefs!
Hai meiden haha als echte trotse mams heb ik een foto van Luka ingezonden bij baby van de maand . Willen jullie misschien stemmen? (ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen ) Alles goed verder met iedereen? xx
Kik, ze kunnen toch echt uit hun doen zijn als hun dagje eens wat anders verloopt hé. Maar dat zal wel beteren hé! Knap meisje heb jij! En ook al goed gegroeid precies hé. Sjudith, zo da's al een hele dame! En een knappe ook! Saskia, spannend! Bij ons was de punctie op 28/12 en de terugplaatsing op 2/1 vorig jaar. Dus hopelijk zit jij hier volgend jaar rond deze periode ook met een kleintje op je schoot! Moppie, oh hoe lief dat je ze in slaap hebt gezongen. En fijn dat alles goed gaat met ze. Voor de krampjes misschien iets homeopathisch proberen? En Naomy ligt daar lekker knus te slapen. Zo lief! Nonja, zielig hé als ze niet kunnen poepen! Hier geven we ze sinds gisteren 2 keer per dag een fles met ander water in de hoop dat het wat vlotter gaat lukken. En wat een prachtig ventje! Zo schattig met dat handje. En waar moet je stemmen????? BEG, gaat het wat met je? En ook hier weer een hele mooie schattige baby te zien! 10e, nog geen nieuws? Sorry dat ik hier niet zo vaak te vinden ben maar het is hier echt nog heel hectisch. Gisteren bij de dokter geweest op controle. Ze groeien goed (4135 en 4105 gr en beide 52,5 cm) maar nu blijkt dat ze al een hele tijd teveel te eten krijgen. Dus nu moeten we een fles schrappen en wordt dus weer heel de boel overhoop gegooid. Net als mijn man terug halftijds beginnen werken is. De meisjes huilen nog steeds heel veel en moet zeggen dat ik het daar best moeilijk mee heb. Dus het loopt nog niet echt lekker hier. Maar ik ga proberen om toch af en toe eens te komen piepen hier!
Hier zitten we ondertussen op 5 flessen ipv de voorziene 6. Ze sliepen 's nachts te lang voor 6 flessen . Natuurlijk krijgen ze dan wel meer per keer. En voorlopig lijkt het hun vrij goed te bevallen. Inderdaad heel stil hier...
hallo dames hoe gaat het met iedereen? hier gaat ie goed manlief is vandaag weer aan het werk gegaan dus vandaag voor het eerst alleen thuis met de kleine meid hihi het gewone leven begind weer wel lekker hoor wat gebuiken jullie voor krampjes? sas sjudith 10e hoe gaat ie met jullie? dikke knuff voor iedereen!!!
hallo allemaal Ben de laatste tijd erg druk en geen puf om te reageren Ik lees wel mee en leef ook mee hoor!!! Het is hier druk druk druk, net nieuwe baan, per 15 december dan Wordt zeer heftige baan. Palliatieve zorg. Kinderwens staat even in de ijskast, heb er geen zin meer in, in al dat gedoe.....we zien wel.... En bij de anderen???
hoi dames wij zijn zwanger!!!! nu tussen de 4 en 5 weken en hopen dat het deze keer goed gaat! over 2 weken een echo! groetjes 10e
Hee meis Hoe is je eerste dagje alleen gegaan? Vond je het moeilijk? Ik heb echt wat huilmomentjes gehad toen ik voor het eerst alleen was hihi! Ik gebruik voor de krampjes infacol en dat lijkt wel goed te helpen, Heeft Naomy er veel last van? Wat hier ook helpt is slapen op zn buikje. @Bereke wauw al naar 5 flessen omdat ze te lang slapen, wat een luxe!! Doen je meiden het goed op de 5 flessen? En hoe is het nou met jou? Druk met die 2 kleintjes zeker! Even nieuwsgierig... hoe doe je dat met voeden, allebei tegelijk.. het lijkt me dat je soms handen tekort komt.. @Sjudith gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk! En knap dat je je wens even opzij kan zetten, ik hoop dat het leid tot een goed doel! Enne even geen puf om te reageren is geen probleem hoor! Lekker mee blijven lezen. @Sas jij ook even in je holletje? Ik hoop lekker druk met leuke dingen! Heb stiekem al wat van je gelezen in het babyrinth dus ben al een beetje op de hoogte ! kus @BEG gaat het allemaal een beetje met je? En hoe is het met je kleine meid? Gaat het allemaal wat beter? @ hier alles gaat lekker! Luka doet het goed, lekker slapen en drinken en begint al een beetje te schaterlachen hihi!
@Non, schaterlachen al? Zou je moeten vastleggen op een filmpje! Gefeliciteerd 10e! @sjudith, gefeliciteerd met je nieuwe baan! @moppie, vond jij het ook zo spannend, ineens alleen met de kleine? wij gebruiken ook infacol @bereke, 5 flessen al? hier nog 6 flessen @sas, hoe is het met jou? @all, hier is de sonde er van de week uitgegaan, omdat we het al een week niet hoefden te gebruiken. kleine moet van de ka zo'n 600 cc binnen krijgen, dat haalt ze wel makkelijk, van de ka moest er dan wel een schepje extra voeding in de fles maar omdat ze zoveel is aangekomen de afgelopen weken, moet dat extra schepje er weer vanaf. Met mij gaat het redelijk, ben vooral bezig met de kleine, thuis of afspraken met artsen. Echt veel tijd om te rouwen heb ik niet. Heb ook nog soms het gevoel dat het niet echt is gebeurd. Veel liefs!
@ 10e, wauw! Van harte gefeliciteerd, tijd voor een mooie banner @ BEG, wat fijn dat de sonde eruit is! Vanaf nu gaat het steeds beter met jullie meisje, dat moet gewoon. Wel heftig dat je zo druk bezig bent dat je geen tijd hebt om te rouwen. Dat zal straks een flinke klap worden als je wat meer tijd hebt. Dikke knuffel meis, je hebt veel meegemaakt de laatste tijd! @ Sjudith, geeft het je rust dat het zwanger worden in de ijskast staat? Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! @ Nonja, heeee lieverd Schaterlachen al... hihihihi leuk! @ Moppie, hoe is het dagje alleen gegaan? Weer back to normal is ook fijn hè! Nog veel kraamvisite of wordt ook dat rustiger? @ all, met mij gaat het goed! We hebben de laatste natuurlijke eisprong nog even goed benut Je weet maar nooit, niet geschoten is altijd mis! Volgende week dinsdag naar de verpleegkundige voor prikinstructies en planning. Ik kan niet wachten om te starten! Over 2 weekjes ongi en dan aan de pil!
10e van harte gefeliciteerd meid super !! beg wat super dat de sonder er uit is kun je wel af en toe tijd voor jezelf nemen ? dikke knuff meid sas tuurlijk moet je elke ei pakken die langs komt wie weet he spannende tijd sjudith gefeliciteerd met je nieuwe baan knap hoor dat je je wens ff opzij kunt zetten hier ging het erg goed vandaag ik vond het heerlijk ever weer alleen te zijn oke nu met de kleine meid hihi maar geen mensen over de vloer kon eindelijk het huishouden even weer doen zoals ik het wou de kraamvisite is nog lang allemaal niet geweest whaaa mijn tip geef een kraamfeest doe ik zeker ook de volgende keer