10e, een hele hele dikke proficiat! Geniet ervan!!! Moppie, voor krampjes gebruiken wij collikind van vsm. Sjudith, oh da's goed nieuws! Proficiat! Wordt wel een hele pittige baan. Maar je haalt er ook veel voldoening uit denk ik. En die kinderwens, dat zal zichzelf met de tijd wel uitwijzen, toch? Nonja, da's vroeg om al te schaterlachen! Filmen hé! BEG, fijn dat het zo goed gaat met je flink kleintje! Maar let toch een beetje op ivm rouwen. Dat het je later niet gaat inhalen ineens.... . Hele dikke knuffel!!! Saskia, zo spannend! Ik zat vorig jaar ook zo in spanning... . Ja al vijf flessen hier. Ze krijgen hun laatste fles rond 23 à 24 uur en slapen tot 7u30 à 08u30 en dan is er te weinig tijd om nog 5 flessen tussendoor te geven. Weet nog niet goed hoe het nu loopt. Nog veel huilen enzo. Last van krampen, stoelgang. Misschien nog maar eens naar kinderarts voor andere voeding?!
10e, ik vind het een beetje lastig uitleggen hoe je een banner maakt. Je kunt hem in ieder geval ontwerpen onder "banners" en dan bij je eigen instellingen bij "handtekening" plakken.
Ik zou eens klikken op een banner. Dan komt je meestal bij de site uit. En dan kan je eentje maken. Moet je de code kopiëren en dan inderdaad bij "handtekening" plakken.
JOEHOE??? Meisjes huilen nog steeds erg veel dus maar terug naar kinderarts geweest. Deze keer naar een kinderarts/gastro-enteroloog. Hij denkt dat het aan de reflux ligt en/of een allergie. Dus nu medicatie tegen reflux gekregen (zantac en motilium) en afwachten of het helpt. Ik hoop het zo want het is zo zielig voor hen en wij worden stilaan gek soms. Dus duimen dat ik binnenkort terug heel wat meer energie heb voor jullie. En jullie voor mij . Komt toch héééééééééééél wat bij kijken hé. En ik maar denken dat je in het begin toch nog wel iets tijd voor jezelf zou hebben want ze slapen dan toch nog veel... .
Bereke, het houdt niet op bij jullie. Hopelijk werkt de medicatie zodat de meiden minder gaan huilen!
Goh, ik ben "blij" dat het "maar" dit is. Ik besef nog elke dag hoeveel geluk we hebben! Vind het gewoon zo zielig voor henzelf!
Het gaat goed met de zenuwen. Eigenlijk helemaal geen zenuwen. Ik wil gewoon heel graag gaan starten. Ik geloof heilig in ICSI
@bereke ah zielig zeg voor je meisjes! hopelijk helpen de medicijnen snel!! die banner ga ik uitvogelen zodra ik een beetje tijd heb haha. hier gaat het weer goed zondagmorgen wat bloedverlies gisteren de gyn gebeld en die denkt dat het om een innestelingsbloeding gaat. als ik het niet vertrouw mag ik terug bellen en krijgen we do of vrij een echo. het bloedverlies is gestopt en was nietveel dus denk zelf en hoop het ook dat het een innstelingsbloeding is geweest!
@ 10e man man wat een stress! @ Sas, hoop dat het lukt! Wij hebben geloof ik nu echt besloten geen hormonen meer te nemen.
Pff 10e wat een zenuwen! Ik duim ook voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest! @Sas jaaaaaa!!!! bijna starten met ICSI en eindelijk eens een echt kans! Vandaag info dag toch? Hoe was het? @Bereke ohnee Bereke toch reflux, zielig hoor dat je meiden er zoveel last van hebben. Ik hoop dat de meds snel aanslaan en jij ook een beetje je rust kan vinden. Dikke knuf @Sjudith knap hoor dat je dat besluit hebt genomen! Laten jullie het nu aan het lot over?
10e, hopelijk is het echt gewoon een innestelingsbloeding! Ik duim heel hard voor je! Sjudith, fijn dat jullie er uit geraakt zijn samen. Hopelijk lukt het gewoon zo en dat binnen niet al te lange tijd meer. Het is je zo gegund! Nonja, hoe is het met jullie? Nog steeds BV? Knap hoor!
@ 10e, brrrr bloedingen is altijd schrikken! Ik hoop ook dat het een innestelingsbloeding was. Waarschijnlijk wel, het is nu godzijdank gestopt en het was niet veel. @ Sjudith, moeilijke en knappe beslissing. Ik gun jullie zo een tweede wondertje meid! En wat zou het fijn zijn zonder hormonen. Maar als het nu echt niet lukt, kun je je daarbij neerleggen? EGO: de intake met de verpleegkundige ging helemaal goed. Er werd echt de tijd genomen en het was een hele lieve verpleegkundige. Ik mocht mezelf prikken met een zoutoplossing en dat ging goed. Ik had er geen moeite mee. We hebben het schema gehad. CD3 beginnen met de pil, femodeen. Dan op CD17 decapeptyl erbij gaan spuiten tot aan de eerste echo. De eerste echo is op 27 december en als dat er allemaal goed en rustig uitziet mag ik ook de gonal-f erbij gaan spuiten. Dan na 8 dagen weer een echo en vervolgens om de dag om te kijken wanneer ze kunnen puncteren. Dat zal ergens half januari zijn. We moeten dus nog wel even geduld hebben. Geen roze in december maar in januari Zie onderschrift voor het behandelplan (data kunnen nog wat wisselen door menstruatie).
sas super dat het zo goed ging dat word roze in januari bereke bha nat is niet leuk ik hoop dat de medic aan slaan 10e schrikken meid maar gaat allemaal goed je hebt een dikke plak beeb!!! naomy is sins vandaag verkouden bha z'n klein mensje al zo vol ik ben nu begonnen met kolfen alvast voor ik straks weer moet werken loopt nog niet super maar komt vast goed ze is al 3425 en al 52 cm dikke knuf voor jullie allemaal!!!