Ik ben eerder ongi geworden dan verwacht! Ik heb vanmorgen mijn eerst anticonceptiepil ingenomen dus ik ben nu officieel gestart met poging 1. De echo is ook naar voren geschoven, namelijk op 22 december. Ik verwacht nu ergens begin januari de punctie. Hoe is het met jou Sjudith? Staat jullie besluit vast?
@ Sas, wat een goed nieuws Ik moet donderdag nog even naar de gyneacoloog omdat ik wel ongesteld wil worden. En dan maken ze wel een echo om te kijken of ik geen cyste oid heb waardoor ik niet ongesteld wordt.
hoera!! wij hebben gisteren een echo gehad en er zitten 2 hele mooie kloppende hartjes in mijn buik!!!!
whaa 10e een tweeling super vanharte gefeliciteerd dat was eerst even schrikken zeker of wisten jullie dat je er meer kans op hebt supper meid !!!!!
Gefeliciteerd 10e!!!! Wat een super goed nieuws. Nu genieten! @all ik heb jullie een beetje verwaarloosd meiden!! Vanavond uitgebreid verslag met foto's oke? xxxx
@moppie wij hadden een verhoogde kans het komt voor in de families. en ik riep vanaf het moment dat we het wisten o het zijn er 2. had wel zo een voorgevoel ben ook niet geschrokken mijn man wel die moest even van de schrik bekomen maar is wel heel erg blij. dankjewel voor de felicitaties!
Nonja, waar blijven de foto's ? We zijn ondertussen terug naar Keulen geweest bij dr. Biedermann maar hij vond dat de meisjes het prima deden en dat alles oké was (motorisch gezien dan). Enerzijds een enorme opluchting (oef geen kiss-syndroom) maar langs de andere kant een teleurstelling want geen oplossing. De meisjes huilen nog steeds erg veel en het wordt precies moeilijker en moeilijker om hier mee om te gaan. Je wil hen zo graag helpen maar kan niks doen... . Morgen terug naar de kinderarts. De twee weken motilium en zantac hebben niet veel geholpen. Wij denken nu dat er misschien toch echt een voedselallergie in het spel is. Ik heb dit gehad als baby en mijn man heeft allerlei andere allergieën. Bovendien huilen ze 's avonds veel meer dan 's morgens. Dus naarmate ze meer voedingen hebben gehad, hebben ze ook meer last. Maar ja, is natuurlijk maar een hypothese. We hopen gewoon dat de arts morgen zijn tijd neemt om te luisteren en alles goed te onderzoeken! Hopelijk heb ik vlug wat meer tijd voor jullie allemaal!!! Dikke knuffel voor iedereen in elk geval! En ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!
Ha meisjes Hier is ik ! Alles gaat goed, maar druk met zo'n kleintje de hele dag! Luka is vorige week naar de huisarts geweest omdat hij zoveel last had van krampen en uitslag kreeg. En maar huilen, zo zielig! We zijn op advies overgestapt op Nutrilon Pepti (voor koemelkallergie). Hij krijgt nu 4 dagen deze voeding en het slaat volgens mij goed aan. We hebben weer een vrolijk ventje in huis die weer goed slaapt, wat een verademing! En nog een bijkomend voordeel... alle voeding wordt vergoed door de zorgverzekering! Laatste weekjes verlof gaan in. Ik heb eerlijk gezegd wel weer zin om te gaan werken. Het zijn ook maar 3 daagjes, maar ik ben niet zo'n type om heel de dag in en om huis te zijn. En dan heb ik weer wat interessantere gespreksstof met manlief, ipv flesjes en poepluiers . Eerst nog even genieten van de kleine en de gezellige feestmaand! @bereke vervelend dat je meisjes nog steeds zo huilen! Het maakt je soms zo radeloos he? In ieder geval fijn dat er zo goed naar gekeken word, ik hoop ook dat jullie snel uitsluitsel hebben zodat het allemaal wat beter gaat!!! Heb jij nog steeds verlof of ben je alweer aan het werk? @kik, BEG jullie al een tijdje niet gezien hier. Gaat alles goed? En ook met de meiden? @sas ongi eerder dus eerder starten... dat is goed toch?? Heb je er een beetje zin in? Nu de eerste echte ECHTE kans. Ik duim als een gek voor jullie!!!! Wanneer ga je bij je man werken? Eerst nog relaxed het jaar uit of gelijk aan de slag? Wij zijn ook bezig met een eigen zaak, meer kan ik nog niet vertellen maar je hoort het wel. (lekker vaag, sorry ) @10e heb je al een echo foto om aan deze tantes te laten zien? Enne waar is je mooie zwangerbanner? Dan kunnen we met je mee tellen. @moppie hoe is het met Naomy? Drinkt ze nog steeds zo goed bij je?
Ahhh wat een heerlijk ventje! PS. ik ben het, Zwitsal. Ik moest mijn naam veranderen omdat het een merk is.
Nonja, oei ook even "last" gehad (klinkt zo raar maar je weet wel wat ik bedoel ) met Luka? Fijn dat het wel opgelost lijkt te zijn! En wat een knap ventje! Geniet nog maar van je laatste weekjes thuis! Al kan ik me wel voorstellen dat je er ook naar uitkijkt om terug te gaan werken. Ik ga trouwens pas terug werken in maart. Kleinesam, moest je serieus je naam veranderen?!? Hoe is het met Sam? Hoeveel weegt hij ondertussen? Hier is man met kleintjes naar dokter (ik moest ergens anders zijn). Belde net dat ze bloed gaan nemen en urinestaaltje. Ook nieuwe voeding gekregen en moeten refluxmedicatie blijven geven. En als het niet beter is tegen vrijdag worden ze misschien enkele daagjes opgenomen om eens alles grondig te bekijken.
@kleinesam hee meid hoe is het met jullie? Ik dacht ook al kleinesam... hahaha maar jij bent het Zwitsal . Hoe is het met Sam, groeit hij goed? @bereke Lekker hoor pas in maart weer werken! Je zal de tijd ook wel hard nodig hebben en ik hoop dat de meisjes snel opknappen zodat jij ook nog even ECHT kan genieten!! ik ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe voeding!
@bereke wat sneu zeg dat getob met je meisjes!! gelukkig heb je nog even verlof want als je al moet gaan werken is het helemaal zwaar denk ik. ben benieuwd of het nu beter gaat! sterkte!! @nonja mijn banner ga ik maken althans weer een poging doen en ik heb geprobeerd de echo in te scannen maar ben niet zo technich zodra het gelukt is komt tie eraan! en het is een 2eiige tweeling dus kans op verschillende geslachten ben benieuwd.... en wat een schatje zeg jouw mannetje!!! gewelig!! X 10e
Dag meiden Niet erg bij gelezen... Aaah die Luka wat een schat @ 10e hihi super hoor! Kom je nog op msn