Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Bekijk bijlage 111628 lieve schatten als onze dame nog wil slapen vandaag ga ik reageren
    maar deze foto wou ik alvast met jullie delen

2. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey tanties,

Alles ok hier, femke groeit als kool!
    Vorige week even naar kinderarts geweest omdat haar stoelgang minder en heviger was en omdat ze ook slecht dronk.niets gevonden,zou een overgangetje kunnen zijn.
    Ben nu ook aan het afbouwen met bv,is toch even slikken hoor.
    Ze kreeg gisteren zonder probleem een eerste flesje.ik spreid het over 2 weken anders komt mama id problemen;)
    Ik moet in januari gaan werken, ook al heb ik best zin maar men hart krimpt haar weg te doen....hopelijk gaat dat snel over alsk zie dat ze het id kribbe naar haar zin heeft.

@sas ;men duimen draaien, 2011 wordt jouw jaar!!!
    @ bereke : niet fijn dat ze niet vinden wat het is he, vergeet je jezelf ook niet;)
    @rest :blij dat het zo goed met jullie gaat!
    Kmoet alweer gaan,ze wordt wakker:)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    aaah wat een mooie foto!!

@ Kik, ik vond heerlijk weer te gaan werken :p

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Sas hoe is het met jullie? Lees in je onderschrift dat je man koorts heeft, hopelijk veroorzaakt dat geen kink in de kabel.

10e, gefeliciteerd wat leuk een 2ling!

Nonja, wat een scheet!!!

Bereke, hopelijk gaat het met die nieuwe voeding beter met je kleintjes. Hebben ze alleen last van spugen?
    Want mijn kleintje had ook last van diarree en uitslag/ eczeem, nu ze neocate krijgt, gaat het een stuk beter. Ze moest wel wennen aan de smaak van haar nieuwe voeding.

Ben helaas niet zo gezellig, zit tegen een postnatale depressie aan.
    Moet me om de paar weken melden bij de HA om te kijken hoe het met me gaat.
    Kleintje gaat vanaf einde van de week naar de creche voor 2 dagen in de week, zodat ik weer wat tijd voor mezelf heb.
    In overleg met werk ga ik me ook ziekmelden, om alles een beetje te verweken.

Dikke knuf voor iedereen!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ BEG wat sneu :( hopen dat je snel opknapt!

6. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    hoera de banner is gelukt!!

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    beg dikke knuff meid

10e super banner !!

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @BEG meid wat vervelend allemaal, maar je hebt ook zoveel meegemaakt in korte tijd.. een kindje en je vader verliezen, hoeveel kan een mens aan! Fijn dat je je ziek kan melden op werk en goed in gaten word gehouden, jij bent het belangrijkste nu op dit moment! Ik hoop dat je snel weer een beetje de oude bent. Dikke knuffel
    @10e mooie banner!! En al 7 weken op weg, goeso! Voel je je goed of heb je last van kwaaltjes?
    @Sas hoe is het met jou meissie? Mannetje koorts las ik. T zit jullie ook niet mee! Ik hoop met heel mn hard dat alles nog goed is met zn zaadjes en je deze maand nog kan starten!!! Ik duim er voor. xxx

9. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @BEG dikke knuffel en sterkte!!

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @BEG: sterkte meid, doe het rustig aan.

@10e: fijn hé zo'n banner plaatsen!

Ik moest idd mijn naam aanpassen omdat het een merknaam was. Ach deze naam past nu wel bij me ;)

Sam groeit als kool. We krijgen vaak te horen dat het echt een beer van kereltje is, maar Sam zit gewoon netjes op de middenlijn van CB. Hij is wel iets kleiner dan de gemiddelde baby van zijn leeftijd. De laatste keer was hij 66 cm en woog hij 7530 kg. Volgende week is hij alweer 6 maanden. Hij krijgt al iedere avond een half potje groente en dit gaan we nu uitbouwen naar 1 heel potje, 's ochtends fruit en 1 fles minder. 's Avonds krijgt hij een papfles en hij slaapt altijd lekker uit. We maken hem om 08.00 uur wakker. Als hij naar de creche gaat eerder, maar daar is hij niet zo blij mee ;)

Hier een foto van ons ventje:

Heerlijk warm in de bunker op stap
    Bekijk bijlage 112431

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Schitterende foto!!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat een stilte hier......

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sas hoe gaat ie?
    beb sterkte meid hoe gaat ie nu ?

hier gaat ie lekker de kleine doet het goed groeit lekker kleertjes worden al wat te klein hihi
    maar ze komt nog wel om de 3 uur vanacht 1x 4 uur er tussen het is maar goed dat ik nog vrij ben anders breekt het wel op
    borstvoeding gaat ook nog goed hoewel ik heel veel negatieve reacties krijg maar dat kan me niets schelen het is niet leuk om er zoveel gezeur over te krijgen maar we zetten gewoon door

sjudith hoe gaat ie met jou?
    kleinesam wat een super foto hij kijkt zo heerlijk helder uit de ogen

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He meiden!

@ BEG, O jeetje meid toch! Je hebt ook verschrikkelijk veel meegemaakt en dat heeft tijd nodig. Doe rustig aan en denk aan jezelf. Knuffel!

@ Moppie, fijn dat de bv zo goed gaat. En waarom negatieve reacties?

@ kleinesam (alias Zwitsal), wat een prachtige foto en wat een heerlijk ventje!

@ Nonja, hoe is het met jou en Luka?

Hier gaat alles goed. Ik ben nu aan het spuiten en slikken voor een goed doel! Ik ben aan de pil (nog 5 dagen slikken) en gisteren ben ik begonnen met decapeptyl te spuiten. Dat ging op zich goed. Het naaldje was wat bot en voelde niet echt fijn aan. Vandaag wat tips geprobeerd en die hielpen. Ik spuit nu verder van navel af, haal de spuit een half uur van tevoren uit de koelkast en zet um sneller. Nu voelde ik amper iets.
    Bijwerkingen zijn er nog niet echt, al heb ik nu wel ongelofelijke hoofdpijn en dat heb ik eigenlijk nooit.
    We zijn dus echt helemaal begonnen met icsi 1 (en hopelijk de laatste). Sasman heeft vorige week inderdaad een avond en nacht koorts gehad wat voor heel veel stress zorgde, maar de verpleegkundige en laborant van het ziekenhuis hebben me gerustgesteld. De koorts was niet heel hoog en duurde niet lang en de invloed op het zaad zou nihil moeten zijn. Dus we gaan met goede moed door! En die beeb zal er komen!

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Oh Sas wat super spannend allemaal! Ik hoop zo dat de 1e ronde meteen de laatste is en jullie volgend jaar een prachtige beeb mogen krijgen!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sas, wat super!! Ben zo benieuwd! En fijn dat het spuiten goed gaat! ik had bij puregon zoveel bijwerkingen :(

ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest en we starten met IUI...dus ook ik heb weer wat meer moed!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Heb niet echt bijgelezen. Ik voel me echt nog steeds niet super en het loopt ook nog niet lekker met de meiden. Maar wil toch Sas en Sjudith hééééééééééél veel succes wensen. En ik probeer zo vlug mogelijk weer wat bij te lezen en fatsoenlijk te reageren.

Dikke knuffel voor iedereen

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    bereke dank meis!!!

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Sjudith dat is goed nieuws! Wat een spannend jaar gaat het worden hier voor jou en Sas!
    @Bereke rustig aan meid, dikke knuffel

20. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @sjudith wat een goed nieuws! volgend jaar gaat het zeker lukken voor jullie!!!!
    @sas heel veel suc6!

Deel Deze Pagina