Denk jij inderdaad maar gewoon aan maart! Jullie beurt komt nog! En trek je niks aan van zo'n rotopmerkingen! Sommige mensen hé... . Ja ik probeer steeds voorzichtig te doen en dan nu zoiets stom. Maar was zo verschoten omdat het wasmachine echt wel heel veel lawaai maakte. Hoop zo dat ik het niet zelf verprust heb.
Hey Kom even daag zeggen en een dikke knuff geven! Ik zit misschien niet zoveel meer op zp maar ik lees elke dag hoe het met jullie is! BEG en bereke, ik deel jullie angstjes en zorgen hoor. Ondertussen van 5 jan geleden dat ik echo had en hartje hoorde en dat maakt me dan zo onzeker, ik probeer positief te blijven maar ben zelf al een pessimistje.. En als ik ZP dan open en men oog zakt af naar sommige titels(en dan net diegene die ik niet wil lezen grr van slechte tweede echo) dan maalt dat nog dagen in men kop. Ik denk dat ik er daarom wat minder ben. Voor de rest elke avond nog mottig, ondertussen 2 kilo afgevallen.. We zullen maar denken dat het voor de goede zaak is he.. Morgen is men bazin terug hopelijk wordt het nu wat minder stressy opt werk. aan sas:ik vond het zo lief om te lezen hoe jij en je ventje mekaar echt hebben teruggevonden, heel aandoenlijk! aan BEG en bereke, ik lees jullie verhalen op de voet en word vertederd en overmand door erkenning aan amy : dikke knuff, ik begrijp je gevoel maar al te goed. Als je het er zelf zo moeilijk mee hebt, is het echt niet eenvoudig he..ook al is het je zus. aan Brabantse: dat verplicht klussen eikes ja dat weet ik....ik was soms echt aan het denken "oh lets get it over with" en voelde me dan gelijk zooooo schuldig tegenover men mannetje aan zwitsal en Nonja: hoe is het met jullie??? aan iedereen die ik vergeten ben : dikke kus XXX
Kik, dikke knuffel voor je meid! Heel begrijpelijk dat je hier wat minder bent! Denk aan je en duim voor een super 2e echo!
bereke super foto van je plakbeeb kik dikke knuf meid heb je snel je 2e echo ? hier gaat alles oke afwachten voor nod nog een paar dagen jeetje spannend nu ik wil niet te veel hopen en mezelf beschermen maar weer heb ik af en toe menstr krampjes steekjes in de buik had ik vorige maand ook en toen was het raak whaaa het is maar goed dat ik het deze week druk heb kan ik er ook niet te veel over nadenken zaterdag 1e uitvoering toneel
Moppie, ik duim heel heel hard! Hier een rotdag achter de rug. Het was heel druk op het werk en voelde dat direct aan mijn buik. Weer last van mijn darmen... Dan heb ik 2uur en een kwartier naar huis gereden terwijl dit normaal een ritje is van een 35 minuten. Eerst stond alles gewoon helemaal stil. Zeker 1,5 uur aangeschoven. Dan maar andere weg geprobeerd maar daar stond ook alles stil. Dan uiteindelijk weg gevonden waar je wel kon rijden maar daar was het spiegelglad. Ben flink geslipt. Gelukkig niks geraakt. God, wat stond ik onder hoogspanning! Was echt bang. En dat voelde ik ook serieus in mijn buik. Moest bovendien dringend plassen wat ook geen deugd deed. Ben dus net thuis maar sta nog stijf van de stress. Hopelijk heeft ons poppeke hier niet teveel last van gehad .
Kik, leuk je weer te horen! Hoop dat alles lekker met je gaat meiske. Hier vandaag ovulatie (denk ik) Gister goed geklust, verder druk met verhuis, dus gisteren is hopelijk voldoende.... xxxxxxxxxxxxxxxx
alles goed hier alleen morgen testen ja nee ja nee vorige x teste ik 4 dagen voor nod whaa kon je deze dagen maar over slaan hihi
dankje erg spannend nu ik hoop alleen als ik wel ongi word de teleurstelling niet te groot word denken we nog niet aan ik ben wel erg de laatste dagen sorry
Hier een baaldag. Wel buikpijntjes, maar geen positieve ovutest en een lage temp. Heb niet getempt deze ronde, maar vanochtend wel ff. Volgens gyn zou mn ei zondag en anders maandag zijn, maar niets dus..... Balen zeg. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hai lieve meisjes Ik heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry! Komt doordat ik na het eten gelijk mn bed inrol en vaak alleen even wat berichtjes post bij de okt. mama's. @Sas ik zag geen leuke berichtjes van jou in het babyrinth... ik blijf nog even voor je duimen oke? Kan geen kwaad toch? Nog leuke plannen voor Valentijnsdag, aangezien je weer helemaal in love bent! @Moppie bij jou nog steeds spannend? Voel je al wat? @BEG hoe is ut? Lekker aan het kwalen en zwangeren? Ga je ook naar 9-maanden beurs? @Brabantse nou met dat dubbele klussen moet het haast wel goed komen toch? Wordt jullie huisje mooi? @Bereke hoe is het met jou en jullie poppetje? @Ego begin steeds meer aan het idee te wennen dat ik echt zwanger ben. Dat is nog moeilijk hoor! Zolang ben je er mee bezig en geloof je het niet en dan ineens.... Half feb mag ik naar de VK en eind feb de 1e echo bij 10 weken, spannend!
Brabantse, hopelijk is je ei toch gesprongen en of springt het alsnog heel snel! Vervelend hé! Ik duim! Moppie, en meid? Hoe is het gegaan? Nonja, geniet ervan meid!!!! En hier vandaag weer echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien! Oef! En alles zag er goed uit! Heel goed zelfs... We hebben een tweede kloppend hartje gezien .
Ja een tweeling! Ja viel zowat uit de stoel! En mijn man zijn gezicht was goddelijk: zo gelukkig dat hij was! Heel mooi om te zien!!!