Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bereke, helaas word ik normaal ook niet ongesteld zonder troep :S
    Enne tuurlijk hou jij van je guppen :D

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Sjudith sorry. Had ik zo niet begrepen! Hopelijk krijg je 24/12 een "mooi" kerstcadeau en laten ze niet langer op zich wachten zodat je tijdig kunt starten!

Guppen?! Leuk woord :)!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bereke, ik snap dat je je af en toe schuldig voelt maar dat hoeft echt niet. En je klaagt niet. Je vertelt gewoon hoe het gaat en hoe je je daaronder voelt. Dat is alleen maar goed. Ouderschap gaat niet alleen over rozen en wat jij nu allemaal meemaakt met de meiden maakt het genieten af en toe best wel moeilijk. Maar dat wil niet zeggen dat je niet van ze houdt. In alles wat je over ze schrijft merk ik dat je heel veel van ze houdt. Je hebt alles voor ze over!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je Sas! Je wil het zolang en je stelt je er zoveel bij voor en dan blijkt dat de roze wolk niet altijd even roze is. En hier heb ik in het "echte" leven nog nooit iemand iets over horen zeggen. Dus dan voel je je wel even rot hierbij. Maar gelukkig lees ik hier op het forum ook wel dat ik niet de enige ben die hier op stuit.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk dat het heel normaal is. Zeker bij een tweeling want dat is vaak toch een stuk heftiger en zeker als er ook nog medische probleempjes zijn. Bij de ene is de wolk een stuk rozer dan bij de andere, maar dat maakt de liefde zeker niet minder! Ik heb veel bewondering voor je!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Oh snik Sas! Zo'n lief berichtje! Dikke knuffel!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bah bah net gyneacoloog gebeld :(
    Ik ben nog niet ongesteld. Nu moet ik eerst een test doen (uiteraard) wat natuurlijk weer een terleurstelling zal worden... :'(
    Is die echt negatief dan start ik met Primolut,dit is ook om menstruatie op te wekken, helaas duurt deze kuur weer 10 dagen. Dus de planning van IUI in de 1e week januari gaat niet op :(
    Klotezooi!!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Sjudith: zwaar $#%%^$%^!!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier zijn we herstellende van een buikgriepje, ben zelf nog een beetje aan het kwakkelen, kleine had 2 weken lang elk uur een spuitluier tot op dr rug en moest om de 2 uur kleine flesjes aanbieden, omdat ze anders niet dronk of alles er weer uitgooide.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Sjudith, da's dik klote! Hopelijk reageert uw lichaam wel op dat ander middel! Maar vergeet niet, 2011 word jouw jaar!

BEG, oei jij hebt een pittige periode achter de rug! Iedereen beter ondertussen? Ze is toch geen gewicht kwijt geraakt?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ BEG, samen in de lappenmand dus... Niet zo mooi! Nu weer herstellende, dus hopelijk snel weer helemaal beter. Buikgriep is zo verschrikkelijk, bah! Het heerst ook echt. Ik hoor het zoveel nu!

@ Sjudith, das zwaar K meid!

11. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @bereke fijn dat het beter gaat en het is niet negatief maar je stelt het toch anders voor! fijn dat ze wel lekker slapen in hun eigen bedje nu.

@moppie zo das snel gegaan je verlof wel lekker dat je nog 2 weekjes vakantie hebt!!

@sjudith echt klote voor julie gewoon dit!!!

allemaal fijne feestdagen!!

12. bereke

bereke Niet meer actief

10e, al bijna elf weken! Zo, dat gaat hard! Hoe gaat het verder met je?

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou heb getest...negatief zoals ik al dacht :(

14. bereke

bereke Niet meer actief

Dikke knuffel voor Sjudith!!!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    :( knuffel sjudith! Het zit je echt niet mee :(

16. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hallo lieve meiden!
    Tijdje niet meer geweest, sorry :)! Ben nog even hard aan het genieten van mn laatste 1,5 week verlof en dan begint het echte leven weer..
    @Sjudith dikke kus meid, het zit je gewoon echt niet mee, Ik hoop dat 2011 een super jaar voor jullie word!
    @BEG hoe is het met jou dan? Buikgriep weer weg? Balen is dat he en ook zielig dat je kleine meisje er last van had.
    @Sas uitgangsecho was goed he! Dus jullie zitten goed op schema! Op naar een roze 2011!! En nu ECHT!!!!
    @Moppie ook je verlof al bijna ten einde. Gelukkig nog 2 weken vrij!!! Heb je zin om weer te gaan werken en hoeveel dagen ga je werken?
    @Bereke niet schuldig voelen. Je bent een top mama en doet alles voor je meisjes!!! Dikke knuf
    @10e wauwie 11 weken alweer! Voel je je goed?

@all hele fijne kerstdagen meisjes! Ik hoop dat al jullie dromen uit mogen komen en dan vooral voor Sas en Sjuud!!!
    xxxxx

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee Nonja,
    Vertel eens hoe het met jou en Luka gaat?
    Nog even verlof. Is wel gek om straks weer te gaan werken denk ik. Maar ook wel weer lekker toch?

18. bereke

bereke Niet meer actief

Sneeuwt het bij jullie ook nog steeds? Ik vrees voor morgen. Dan gaan we naar mijn ouders maar da's 3 kwartier rijden :(.

Heb van mijn man een nieuwe pandora armband gekregen (vorige was te klein geworden nu er wat meer bedels aan hangen) en een bedeltje dat ik nog heel graag wilde. Ben dus zeer tevreden :D.
    Bedel: zijn twee vlinders en is eigenlijk een vriendschapsbedel. Maar ik wou ze als symbool voor onze meisjes. Ik weet dat vlinders vaak gebruikt worden als symbool voor overleden kindjes maar ik vind vlinders zo mooi en vrolijk en kleurrijk en ... net als mijn kindjes. Is toch niet raar ofzo hé?

Hier zie je een voorbeeld: 790531 | Silver charm | Moments | Charms | BE | Pandora

Fijne feesten!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mooi Bereke :D
    Ik vind het helemaal niet raar. Ik vind vlinders ook heel mooi en ik vind dat je een mooi symbool voor je meiden hebt uitgekozen!
    Hier sneeuwt het ook nog steeds. Er ligt echt een enorm pak, ik heb hier in NL nog nooit zoveel sneeuw gezien. Mijn hondje verdwijnt gewoon helemaal in de sneeuw, ik moet op de straat lopen want anders loopt ze onder sneeuw :D

20. bereke

bereke Niet meer actief

En vindt ze het wel leuk Sas? Onze hond is gek van sneeuw!

Deel Deze Pagina