Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    de aller beste wensen voor jullie allemaal heel veel gezondheid en geluk in 2010

sas hoop dat sasman zich snel weer beter voelt mijn duimen draaien voor jullie

hoe was jullie kerst en nieuwjaar allemaal?
    hier was het gezellie oud en nieuw heerlijk met z'n drietjes thuis gevierd en om 1 uur op bed hihi ja de kleine komt nog snacht's dus had eigelijk niet zo veel zin om de hele nacht door te zetten

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    nou ja ik zie dat ik heel wat gemist heb

10e super dat de kleintjes het zo goed doen hoe gaat het met jou?

bereke hoe gaat het nu met de meiden ? en met mama

sjudith hoe gaat het nu balen dat je ongi niet wilt komen ben je het nu wel al?

ik heb nu vakantie in gedachten zit ik in een heeeeel warm land hihi 18 jan is mijn eerste werk dag weer en ga 25 uur werken verdeelt over 3 dagen heb er nog helemaal geen zin in mam lief mag wel een betere baan zoeken zodat ik nog minder kan gaan werken hihi

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dinsdag is de punctie met zo ongeveer 11 follikels!
    Helaas blijft Sasman lichte verhoging houden, maarja... niks aan te doen. Toch maar proberen vol goede moed verder te gaan met deze poging.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Moppie, ga je echt nog op vakantie naar een warm land? En indien ja, mag ik mee please? Nee grapje hoor, zou mijn kleintjes zolang niet kunnen missen. Maar ben die winter beu!
    En nog niet teveel denken aan je werk dat terug gaat starten hoor! Geniet er nog maar volop van!!!

Sas, spannend!!! Oh ik ga heel hard duimen voor jullie! Kijk je tegen de pickup op? Krijg je verdoving?
    Bij ons zeiden ze tegen mijn man "blijf nog maar even in de buurt want je staal was echt niet goed. Misschien moet je nog een tweede afleveren". Tweede bleek toch niet nodig en kijk hoe het ons vergaan is ;). Dus moed houden hoor!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O Bereke, dat is ook zenuwslopend als je denkt dat je misschien een tweede keer moet omdat de eerste niet goed is. Brrrr!
    Ik zie niet echt tegen de punctie op. In het ziekenhuis zei ze dat de meeste vrouwen een HSG pijnlijker vinden en die vond ik heel goed te doen. Gelukkig heb ik ook niet heel veel follikels, dus ik denk dat het wel meevalt. Even 10 minuten tanden op elkaar en denken aan de eventuele beloning. Dat helpt hopelijk :)
    Ik moet een uur voor de punctie 2 paracetamol, een naproxen en een tabletje valium innemen.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ja mijn man zijn gezicht sprak boekdelen moet ik zeggen ;). Ze staan al zo onder stress om te presteren ocharme en dan nog een tweede keer is niet ideaal. Gelukkig dus niet nodig geweest!
    Oh maar je krijgt dus wel iets tegen de pijn en voor de zenuwen. Dan komt het wel goed! Inderdaad, even op de tanden bijten en denken aan de eventuele beloning!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pijn is niks vergeleken bij de enorme wens, dus we gaan ervoor :)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Da's ook zo!

Blijven jullie in DD slapen de nacht ervoor of vertrekken jullie gewoon op tijd 's morgens?

Las ook in het babyrinth (ja ik ben een fervente meelezer ;)) dat je nu bij je mannetje werkt. Valt het mee?

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We hebben uiteindelijk niet voor DD gekozen maar voor Eindhoven (20 minuten rijden). En ik moet zeggen dat het echt super goed bevalt! Ze zijn allemaal zo lief en meedenkend, er wordt echt tijd voor ons genomen en we voelen ons geen nummertje.
    Ik heb net een maandje vakantie achter de rug en begin morgen officieel bij Sasman in de zaak. Ik heb vorige week al veel dingen gedaan omdat we met overzettingen te maken hadden. Het bevalt tot nu toe erg goed, zeker in combinatie met de behandeling. Ik kan namelijk bijna alles op de laptop doen, dus dat betekent dat ik deze week de bank op kan kruipen met de laptop op schoot en de telefoon binnen handbereik.

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey lieve meiden,

Een ontzettend mooi 2011!!!!
    Sas en sjudith, ik duim dat dit jullie jaar wordt en dat we jullie avonturen met de kleine spruiten goed mee kunnen opvolgen!
    Aan de andere tanties,veel genot met de kleintjes!

Hier alles ok, femke weegt al 8 kilo en groeit uit al haar kleertjes snel uit!ze eet al 150 gram groentepap en daarna melk en dan heeft ze dikwijls nog niet genoeg,zo een vreterke:)
    Ben blij dat de feestdagen voorbij zijn,leuk gevierd maar zo druk zowel voor ons als voor haar..het is nu eenmaal niet meer in de auto springen en weg;)

Dinsdag terug werken en gaat ze drie dagen naar de creche en vrijdags komen men ouders.zal tandenbijten worden :(

Dikke kus aan iedereen!!!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ah, ofwel niet gelezen ofwel vergeten. Sorry Sas!
    Is natuurlijk ook wel makkelijker, zo dichtbij. En stel dat het niet meevalt (waar ik zeker niet vanuit ga) kan je nog steeds switchen! Bovendien heel erg fijn dat ze zo lief zijn. Is allemaal al stressvol genoeg hé!
    Super dat je gewoon rustig aan kunt doen deze week. Is volgens mij wel een serieus pluspunt nu met de behandeling!
    Lijkt me wel fijn om zo te kunnen samenwerken met je man. Zou bij ons wel voor discussies zorgen af en toe. Doen het allebei nogal graag op onze manier ;).

Kik, wauw al 8 kg!!! Die van ons wegen zo'n 5,5 kg. En nog maar een paar hapjes groentepap. Maar goed, elk kind zijn of haar tempo hé :).
    Hier ook content dat de feestdagen voorbij zijn. Die kindjes hebben toch hun ritme en als dat onderbroken wordt... .
    Ja kan me voorstellen dat het tandenbijten wordt. Maar je gaat zien dat het gaat meevallen na een paar daagjes wennen! Ik duim dat alles heel vlot verloopt en mama niet teveel traantjes laat die eerste dag.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kik, dat gaat lekker met de kleine meid!!! :)

Bereke, het voordeel van het samenwerken is dat ik echt mijn eigen werkzaamheden heb waar Sasman zich niet mee bemoeit. Hij doet het productie-, verkoop- en montagewerk en ik doe de administratie, telefoon en afspraken inplannen. Ik verwacht geen problemen, ook al ben ik ook zeker iemand die het op haar eigen manier doet hihihihi!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bereke, heb jij trouwens ooit nog iets vernomen van Yasmine? Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. Ik heb sinds de uitslag van de nekplooimeting eigenlijk nooit meer iets van haar gelezen. Ze zal inmiddels wel mama zijn, want jullie liepen ongeveer gelijk toch?

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ja als ieder echt z'n eigen ding doet, zou het bij ons ook wel lukken denk ik. Lijkt me zelfs erg fijn!

Ja ze is een heel aantal maanden geblokkeerd geweest om onduidelijke redenen (als ik het goed begrepen heb). Ze zit nu op het forum onder de naam savannah1974 en alles is oké met haar en haar kindje. Meer weet ik ook niet.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O das gek! Uiteindelijk is alles dus goed met haar kindje, gelukkig maar!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ja voor zover ik het juist meegekregen heb, was alles goed!

17. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Ni aantrekken bereke,elk kindje is anders he en die van ons zit op p97. Qua gewicht..zwaarder dan gemiddeld dus.
    Xxx

18. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Sas sterkte orgen!!! mijn duimen draaien voor jullie!!!

dikke kus

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je :)

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    joehoeee wij gaan vrijdag naar het ziekenhuis :D en dan alles plannen voor de eisprong

Deel Deze Pagina