De punctie ging echt heel soepel. Ik was een beetje dronken van de valium en heerlijk ontspannen hihi! Ik kon me heel goed concentreren op de ademhaling en heb nauwelijks iets gevoeld. De verpleegkundigen en gyn waren zoooo lief, ik moest er bijna van huilen. Napijn valt ook reuze mee. Lopen gaat even niet heel lekker, maar das niet erg. Lig en hang gewoon lekker op de bank. En het belangrijkste... 11 follikels aangeprikt en 10 eicellen geoogst Ondanks zaadzorgen door koorts toch nog 240.000 goede zwemmers gevonden en dat terwijl we de vorige keer de 10.000 net haalde... JOEHOE! Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdag hopelijk tp!
Yes yes yes! Ben zo blij voor je! Da's echt een mooie score! Nu op naar de tp van een superembryo op vrijdag! Had het al gelezen in het babyrinth want was te nieuwsgierig .
Ohhh Sas ik kom ff langs piepen. Meis wat is het toch r*te spannend! Mijn duimen draaien echt overuren voor jullie!
Sas,wat klinkt dat goed!!!!!!!!! Je doet dat super meis! We volgen je en steunen je, je bent een kanjer! Sjudith,ook voor jou duim duim duim,laat iets weten he! Hier alles ok, femke doet het super in de creche. Ze noemen haar al lachebekje,deze morgen lachte ze al naar een ander babietje en die lachte terug,zalig om te zien volgens mijn man! Ik geniet er ook terug van om onder de mensen te zijn en terug in het werk te vliegen! Xxx
@ Bereke, verschrikkelijk!!! Vooral vanmorgen, omdat ze elke 24 uur checken of er bevruchtingen zijn en of ze goed delen en mocht er niks overblijven dan bellen ze in de ochtend. Vanmorgen stond ik echt doodsangsten uit, maar ze hebben niet gebeld. Nu morgenochtend nog doorkomen en dan hopelijk tp zodat de erge wachtweken echt gaan beginnen!
Goh Sas, da's echt wel killing! Ik hoop dat je je vanavond toch wat kan bezighouden. En dat je morgenvroeg héél goed nieuws krijgt! Wij wisten ook niks. Ze zouden gewoon op dé dag bellen of er een tp was ja of nee. En die was er dus maar mochten verder niks weten ivm cryo's. Moest je weer enkele weken wachten op een brief van hen. Ik duim!!!
Dat is waar. En om de cryo's maak ik me niet te veel zorgen. Ik hoop dat we ze hebben, maar ik ga er niet van uit. Alleen hele goede kwaliteit worden ingevroren. Hebben jullie cryo's?
Even korte samenvatting, in het babyrinth kunnen jullie mijn stressmoment van vannacht en vanmorgen lezen. Uiteindelijk valt het allemaal mee, het leek op overstimulatie maar het bleek een dikke drol te zijn die dwars zat Van de 10 eicellen zijn er 7 bevrucht! De twee beste zijn net terug geplaatst, helaas geen top en ik weet de kwaliteit niet (dat laat ik zo, hoef het niet te weten). Tom en Jerry zitten veilig in Sasbuik En nu ga ik broeden op mijn duo!!
Joehoe!!!!! Tom en Jerry zitten in je buikkie!! Wat een mooi gevoel moet dat zijn meis. Ik hoop dat het verder allemaal mee is gevallen en het duo uitgroeid tot 1of2 mooie beebs! Doe rustig aan en niet teveel stressen. Ik duim voor je en voor een mooie test over 2 weken!!! xxxx Bekijk bijlage 119436
Heel veel succes Sas! Rust maar genoeg en spreek hen maar heel vaak toe! Visualiseer dat ze blijven plakken! Heb ik ook gedaan . En ik duim heel hard! Zo en nu dat stressmoment eens lezen... .