Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Woow Pamsie, das echt super goed nieuws!! :D Hopelijk is het gewoon ook meteen raak, dat zou helemaal mooi zijn meid :)

Bereke, ik vind echt dat je het heel mooi omschreven hebt. Ik zeg het ook heel vaak tegen mezelf: de kans dat je geen mama wordt is zo ontzettend klein, veel kleiner dan dat je het wel wordt. Maar soms verlies ik die gedachte helaas. Maar we blijven inderdaad positief. En ooit dames... worden wij mama! :)
    Nog steeds geen naderende eisprong hier, maar die heb ik wel vaker iets later. Helaas wel heel veel last van pijn in de onderbuik, en dan vooral rechts. Ach... kijken of ze maandag iets wijzer worden van die echo.
    Bereke, jouw uitslag komt ook steeds dichter bij. Eng of valt het mee?

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @bereke, ik kan me helemaal bij jou woorden aansluiten. ik had de hoop ook al een beetje opgegeven toen ik hoorde dat ik pcos heb. en ook heel vaak gedacht het is voor mij niet weggelegd om mama te mogen worden. maar eigelijk mag ik niet zeuren ik ben nog helemaal niet lang bezig vergeleken met andere.

wij worden DE 2010 mama's keep the spirit alive!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Goh, toch wel eng hoor. Weet totaal niet wat we kunnen verwachten...

Ik heb ook vaak eerst pijn in rechterzijde vooraleer eisprong eraan komt. Dus misschien goed teken saskia?
    En vind jij het eng dat je maandag die uitwendige echo krijgt? Komt wel heel dichtbij!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik voel mijn eisprong altijd, maar heel anders. Ik heb dan sowieso heel veel vruchtbaar slijm en een dag of 2 à 3 later voel ik mijn eisprong.
    Nu heb ik echt al 2,5 last van mijn rechteronderbuik. Nu trekt het ook door naar het midden, soms voel ik het ook links en ook voel ik het in mijn benen. Ben ook nog steeds erg misselijk met vlagen. Niet zwanger in ieder geval. Heb gisteren voor de zekerheid een test gedaan, was een beetje bang voor een bbz. Ook omdat de dokter dit genoemd had ondanks mijn menstruatie. Maar net zo negatief als altijd. Dit was de enige keer dat ik daar best wel blij om was. Ik heb er echt veel last van, dus goed is het niet.
    Vind de echo zelf niet eng, heb het al eens eerder gehad. Best leuk om te zien. De uitslag en alles wat daarna nog gaat komen.. dat vind ik wel eng.
    Bereke ik duim voor je dat je een topuitslag krijgt!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, wat vervelend voor je allemaal! Hopelijk blijkt uit de echo dat alles ok is en die pijn door iets heel stom komt. Niet teveel zorgen maken op voorhand hoor!!!!
    En dat bedoelde ik dus ook (dat je de uitslag eng vindt en niet de echo op zich) maar had het slecht omschreven ;) .

Hier alles nog beetje hetzelfde. Kan niet echt genieten van het weekend omdat ik schrik heb voor al het werk dat maandag op me ligt te wachten. Stom hé. Bewijst maar weer eens wat voor een piekeraar ik ben. Homeopathie en acupunctuur helpt dus nog niet zo veel blijkbaar ;) .

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet het! Vooral als iemand in ronde 1 zwanger is geraakt en dan tegen je zegt dat als je er niet zo veel mee bezig bent, je dan vanzelf wel zwanger raakt. Tis dat ze zwanger was, anders... hihi
    Maar na zoveel van die opmerkingen, is het voor mij nu ene oor in andere oor uit.
    Heb ook wel eens mijn mindere dagen hoor, vooral als een hoogzwangere buikwrijvend aan mij vraagt, wanneer ik nou eens aan kinderen ga beginnen, ben toen ook wel eens spontaan in janken uitgebarsten.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nou meiden, voel me vandaag iets beter. Niet zoveel buikpijn meer, hoop dat het zo blijft of zelfs helemaal verdwijnt en ook niet meer zo emotioneel.
    Ooit komt ons kindje wel meiden. We moeten misschien iets langer wachten, maar het zal een prachtkindje zijn! Dat moet wel na al dat geduld :D

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja dat klinkt oh zo bekent in de oren. ik werk met kinderen en ik heb het vooral moeilijk op mijn werk als er een kind een brusje krijgt, weer een moeder die zwanger is.

@saskia1984, ik wil je even heel veel suc6 wensen voor morgen. niet te veel zorgen maken he. en hou ons op de hoogte.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, alvast heel veel succes gewenst voor morgen! Laat je iets weten?

10. bereke

bereke Niet meer actief

Pamsie, lijkt me inderdaad best moeilijk af en toe... Maar onze beurt komt nog!

Dadelijk maar wat buiten gaan zitten nu het eindelijk nog eens echt mooi weer is.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    bereke ja dat is ook zo, geduld is een schone zaak zeggen ze he ;)
    geniet lekker van de zon hier is het niet echt fantastisch weer :(

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank jullie wel meiden!
    Ik laat weten hoe het gegaan is. Al denk ik dat ik er nu nog niks wijzer van word helaas. Uitslag zal wel weer op zich laten wachten denk ik.
    Nog steeds geen eisprong te bekennen hier...

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hallo dames hier ben ik weer even. Sas hoe is het gegaan vandaag? En dames kop op hé! Wij worden gewoon mama in 2010! Het duurt bij ons gewoon iets langer omdat het supermooie kindjes worden ;)

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Oh ja hebben jullie ooit gehoord van een kosmobiologische vruchtbaarheid? Google maar eens. Misschien is dit wel de reden dat het bij ons iets langer duurt. Als ik kijk naar mijn cyclus loopt deze in augustus pas gelijk met mijn kosmobiologische eisprong. Ze zeggen dat dan de kans op zwangerschap het hoogst is. Dus deze ronde flink aan de klus ;)

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even snel... echo gehad. Arts zegt natuurlijk nog niet veel. Hij zei alleen: ziet er rustig uit, over een paar dagen heeft je dokter de uitslag.
    Ik neem dus aan dat de echo goed was en er niks bijzonders te zien was. Ben benieuw wat de dokter nu dan gaat doen, want de pijn is niet weg.

16. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Sas, goed dat je de echo hebt gehad, maar wel balen dat je er op dit moment nog niet veel wijzer uit bent geworden. Ik ben benieuwd wat je over een paar dagen te horen krijgt. Spannend hoor!

Zwitsal, ik heb wel eens eerder gehoord van die kosmobiologische eisprong. Heb net op een Duitse site uitgerekend wanneer ik die van mij dan zou hebben. De 'gewone' heb ik op 4 augustus, de kosmobiologische op 7 augustus..
    hahahaha..ben wel een beetje sceptisch hoor, maar ik ga die week inderdaad ook maar goed aan de klus :D

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Straks mijn banner maar even aanpassen denk ik... nog steeds geen ei :x:(:x

18. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, wel goed dat er niks ergs ofzo te zien was op de echo! Maar vervelend dat je nu nog niks weet maar wel nog pijn hebt en op je eisprong zit te wachten! Hopelijk weet je vlug meer! Wanneer mag je dokter contacteren? Dikke knuffel meid!

Ik ga eens kijken hoe het zit met die kosmobiologische eisprong...

19. bereke

bereke Niet meer actief

Valt volgende maand op mijn man zijn verjaardag! Kan ik hem een leuk verjaardagscadeautje geven want dan hopelijk ook een heel leuk resultaat krijgt ;) :) .

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    vervelend saskia dat je nu nog steeds niet echt verder bent. hopelijk kan de dokter toch nog iets zinnigs zeggen bij de uitslag. of in elk geval een plan van aanpak hoe het nu verder moet.
    ik duim voor je dat het goed komt. laat je het weten als je mee weet.

Deel Deze Pagina