Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Met 1e ronde clomid mocht ik ook pas dag 1 rekenen wanneer er rood bloed was. Met tellen is dat denk k ook wel zo.
    Maar fijn te horen dat meer mensen die hoopzin slecht vinden ;)
    xxxxxxxxxxxxxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ik mag dinsdagavond bellen voor het resultaat. De dokter denkt wel dat er niks gaat zitten en dat alles gewoon ok is. Volgens hem is schimmel ondertussen echt weg door al die pillen en zalf...
    Hij zei ook wel dat ik me niet meer mag scheren vanonder omdat ik blijkbaar heel gevoelige huid heb. Dat was wel een héél vervelend moment, je intieme hygiëne bespreken met je huisarts... En sorry voor al die leuke intieme details ;) ...

Bruin is voor mij ook de voorbode van rood... Geen goed teken dus. Al zullen er wel uitzonderingen te vinden zijn...
    Bij mij is in het ziekenhuis is dag 1 de dag dat je opstaat en flink wat rood bloed verliest!

Brabantse, fijn dat wij het fototje te zijn krijgen!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    oh ja, maar zo bedoelde ik het niet
    bedoelde idd met tellen, zolang het bruin is, mag je het nog niet tellen als dag 1, pas bij rood
    en bij mij duurde het een paar dagen voordat er rood doorkwam, dus...

4. bereke

bereke Niet meer actief

Bij mij soms ook BEG. Is vervelend! Als het dan toch moet komen, dat het dan komt! Zodat je verder kunt...

5. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden

ik had gewoon vanaf gister dag 1 gerekend ik dacht ik ben gewoon ongi ook al is het bruin
    dank je wel voor de tip :) ik begin eigelijk nooit zo dus dat is wel raar ook nog geen ongi krampen

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dus korte samenvatting :)
    dag 1 is voor 18.00 uur rood bloed, na 18.00 uur is het de volgende dag die dag 1 is!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Bij ons ziekenhuis moet je 's morgens rood bloed hebben... 's Middags telt al niet meer mee...

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb altijd van de meiden uit het nod topic begrepen voor 18.00
    maar elke ziekenhuis heeft zijn eigen regels, blijkt maar weer

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat komt keer op keer terug hé...

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Geen fotootje denk ik, heb vanochtend waarsch miskraam gehad, helaas dames! Ik schuif weer aan bij de niet-zwangeren.
    xxxxxxxxxxxxxxxx

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden

ach nee meid dat meen je niet ik ben er stil van
    dikke knuff voor je

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Neeeejjj!! Ben je bloed oid verloren? Ow meissie wat onwijs k*t!! Ben er stil van... Allerdikste kus!
    @BEG/Moppie balen van jullie ongi dames!
    @Bereke voor jou hoop ik dat het doorzet! (klinkt zo raar :()
    En hopelijk is je infectie helemaal weg, tis altijd zo'n irritant gevoel he?
    @all voor degene die haar nog kennen... Lonit is in verwachting van een meisje!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Brabantse nee!!!
    Onwijs k.u.t.!!!
    Hele dikke knuf

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja veel bloed met stolsels, heb der maar een tampon in gestopt...helaas. Bel maandag ZH en dan hoor ik t wel.
    Bedankt voor de lieve berichtjes.
    xxxxxxxxxxx

15. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nee toch! Allee dat kan nu toch niet!
    Vind het zo erg voor je brabantse! Dikke dikke knuffel!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Wij gaan trouwens onze trouwringen laten hersmelten omdat we er niet tevreden over zijn. Zijn gisteren nog eens gaan kijken en hebben eindelijk ons goesting gevonden! Ik zal binnenkort een foto plaatsen van mijn huidige trouwring en van de "nieuwe" trouwring eens ik hem heb. Spannend!

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Brabantse, nee toch! Een heeeeele dikke knuffel!!! Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis! We denken aan je!

Bereke; Ongi al doorgebroken? We blijven hopen he! Wat grappig dat je je trouwring gaat hersmelten, dat leert mij weer dat ik toch ècht heel zorgvuldig moet zoeken naar een mooie ring voor de BIG day! Ik zit te denken om maar eens jullie kant op te gaan, in Antwerpen schijn je mooie zaken te hebben dus who know's!

@all; ik heb een beetje baal dagen: ik ben er gewoon vrijwel zeker van dat ik weer ongi ga worden en dan hoor ik weer al die zwangerschapsverhalen om mij heen en heb ik het zo gehad joh. Ik merk dat ik t allemaal afreageer op mijn vriend en daar voel ik mij ook weer rot over; het blijft gewoon maandelijks terugkeren deze rotperiode. Het maakt mij soms zò boos dat het maar niet gewoon wil lukken en dat ik dan mensen om mij heen hoor die zoveel later dan wij bedacht hebben voor kindjes te willen gaan en nu echo's hebben enz:( Tegelijkertijd weet ik dat het geen zin heeft te kijken naar andere stelletjes, ik heb er niks aan en het levert mij niks op. Ik moet gewoon proberen bij mijzelf te blijven en vooruit te blijven kijken...

Meiden een hele dikke knuffel!

xxx

18. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, hele dikke knuffel meid! Ik herken die gevoelens en weet hoe kut ze aanvoelen, telkens weer! Probeer zo lief mogelijk te zijn voor je mannentje en om hem goed uit te leggen dat het niet aan hem ligt dat je zo lastig bent... En wees ook lief voor jezelf!

Trouwring is een heel verhaal. Mijn man heeft mijn verlovingsring ergens laten ontwerpen en is dus een unieke ring. De trouwringen hebben we daar dan ook laten ontwerpen, maar op basis van een ontwerp dat we ergens gezien hadden. De gesprekken met de goudsmid verliepen niet lekker. Hij begreep ons niet echt... Toch maar verder gedaan (omdat we het niet durfde afkappen denk ik) en nu dus helemaal niet tevreden over het eindresultaat. Erg jammer en duur grapje. Maar goed, we moeten ze nog ons heel leven dragen dus... Het enige waar ik wel mee zit, is dat ik mijn verlovingsring niet meer kan dragen. Is iets te klein (ben flink bijgekomen ondertussen :( ) en hij past helemaal niet bij de toekomstige nieuwe ring. Dus als we x aantal jaar getrouwd zijn, wordt die ook nog hersmolten denk ik. Maar wel jammer want mijn man had er zo'n moeite voor gedaan en ik vind hem wel mooi! Maar niet dragen is ook zonde hé...
    Dus kies maar heel goed ;) !

En nee, nog geen ongi :( :( :( :( :(...

19. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Even tussendoor.
    Kus aan iedereen, ik heb men maandstonden terug, dus champi met oujaar..

Brabantse, meid, men hart sloeg ff over toen ik het las.
    Spijtig genoeg weet ik maar al te goed hoe je je voelt.
    Laat het wat bezinken en sta toe om er verdrietig over te zijn.
    Ik was heel sterk de eerste dagen en wilde direct terug vooruit. Maar je moet de tijd ervoor nemen en het even laten bezinken.
    Ontzettend dikke knuffel van hieruit!
    XXX

20. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, da's goei nieuws dat je je maandstonden hebt! Gaat het wat met je?

Deel Deze Pagina