Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Bereke! Dat is bale joh, dat je dan uiteindelijk niet tevreden bent met het eindresultaat! Hee, en wil je je verlovingsring niet dragen aan b.v. een kettingje? Al kan ik mij voorstellen dat je ook wel weer zoiets hebt dat het aan je vinger hoort....Ik ben benieuwd wat je trouwringen voor resultaat op gaan leveren!

Je hebt helemaal gelijk, je kan het maar beter uitspreken naar elkaar en tsja, het blijft als stel gewoon een moeilijke heftige periode zolang je maar weet dat je samen staat!

En nu hup, al die rooie duivels jouw kant op, ik hoef ze niet haha!

Fijn dagje!

xxx

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik ga mn best doen, ga nu gewoon door, maar begin nu al te voelen dat t me geestelijk erg raakt. En heb veel krampen en pijn nu. Moet morgen werken, maar weet eigenlijk niet of ik dat wel wil/kan.
    xxxxxxxxxxx

3. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, als het niet gaat zou ik gewoon thuis blijven hoor. Lees het stukje van Kik nog maar eens.. Gun jezelf de tijd om er lichamelijk en geestelijk terug bovenop te komen . Het is ook echt niet niks hé!!!

4. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee miss niet, maar ik heb t gevoel dat ik sterk moet blijven. T was nog zo klein en k voelde het al beetje aan en k weet iig dat ik zwanger kan raken enz enz.....pffffff......k wordt niet goed van mezelf, want voel me zozooooooowwww rot, en schaam me daarvoor.
    xxxxxxxxxxxxxx

5. bereke

bereke Niet meer actief

Je moet je echt niet schamen! Je wacht zolang op die positieve test en als die er dan is ben je dolgelukkig! En fantaseer je al over hoe het allemaal gaat lopen. En ben je gewoon zwanger van je 1e kindje! En nu verlies je dit allemaal! Is echt niet niks hoor! Neem je tijd maar meid! Daar gaat niemand je op aankijken of je raar voor bezien! Dikke knuffel!

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Oei bereke, eigenlijk geen goed nieuws.
    Ik heb éénmaal men "maandstonden" gehad die ik moest afwachten dwz eerste ronde na de curretage. Toen die afgelopen waren, zijn we er terug voor gegaan en nu dus een no go voor eerste rond na mk.. Kvind het wel heel moeilijk, had gehoopt dat ik één van die lucky ones zou zijn die supervruchtbaar blijkt na een mk, not:(
    xxx

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Brabantse meiss, wat jij voelt had ik ook allemaal.
    Ik voelde dat ik niet echt verdrietig hoefde te zijn, want er zijn er die het hartje al hadden gehoord...die bijna 12 weken waren enz enz
    En weet je wat? Dat heeft er allemaal niets mee te maken!
    Jij hebt alle recht verdrietig te zijn. Als ik kijk hoe het bij mij was, op 2 weken tijd hadden we al zoveel gefantaseerd, zoveel nagedacht over het leventje in men buik. Dat was zo zwaar om terug die knop om te draaien, terug het gevoel van naar af te hebben(terwijl dat eigenlijk niet helemaal is). Veel zeiden me ook "je weet nu dat je zwanger kan worden" en dat is ook zo en dat geeft ergens wel steun, maar nu moet je nog een heleboel andere dingen verwerken.
    Als je gyn is zoals de mijne, geeft ie je morgen een week thuis.
    Ik vond dat in het begin ook overdreven.
    Tot ik die eerste dag thuis zat en een mail kreeg van men nicht die haar zwangerschap aankondigde en ik ben toen helemaal gebroken. Wat was ik blij dat ik niet op het werk zat..
    Je moet zelf aanvoelen wat het best voor je is maar ineens je op je werk storten om het achter je te laten, lijkt me niet te helpen. Je zal er toch doormoeten.. Ik zou het zeker niet onderschatten, laat anderen je daar zeker niet over twijfelen!!!
    dikke knufff
    ook aan de andere meiden hier!!

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Brabantse: meis ik schrik me rot. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik wil in ieder geval kwijt dat je verdriet mag hebben. Ieder voelt verdriet anders, maar dat van jouw is niet minder omdat je nog geen hartje gehoord hebt. Doe het rustig aan meis, dikke knuffel voor jou!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Brabantse: zou ook niet gaan werken hoor, bij mij gebeurde het op werk, ben toen ziek naar huis gegaan en die week thuis gebleven, had het geluk dat ik na die week, 2 weken vrij was, had het wel echt nodig.

@Kik, hier ook al nu de 2e ongi na mijn vmk, dus ook geen geluk hier...

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey BEG, voelt pff he..je hoort zoveel verhalen van meiden die vlak na hun mk terug zwanger zijn, dat je hoopt dat je ook zo één bent..
    Het voelt echt terug helemaal naar af..
    Tzal voor 2010 zijn..
    xx

11. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Wat is het hier stil en rustig. Brabantse allereerst, hoe gaat het met je? Ik denk aan je, ik kan mij voorstellen dat je het zwaar hebt momenteel...

@all; hier alles oke, kan alleen erg verdrietig en in mijzelf gekeerd zijn omdat ik mij gewoon niet kan voorstellen ooit een positieve zwangerschapstest in handen te krijgen; soms kan ik zo een ongelofelijke pessimist zijn. Komt wel weer goed, als ik zeker weet dat ik ongi ben heb ik twee dagen later een opleving en kan ik weer met frisse moed de nieuwe ronde in en daarna ben ik weer verdrietig omdat ik weer ongi wordt.
    Verder heb ik de hele dag ongi krampen en kondigen de eerste signalen zich al weer goed aan; kom maar op red devils! :x

Knuffels meiden en werkse nog even vanuit mij!
    x

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey dames,
    Hier gaat alles goed. Gewoon gaan werken vandaag, was eigenlijk wel lekker. Kon t goed kwijt en dat lucht erg op. Heb veel bloedverlies nog, maar gisteravond het vruchtje verloren en daarna geen pijn meer gehad. Was wel vreemd om dat zo in de wc te zien liggen.
    Maar ik ga vrijdag naar ZH en dan kijken ze of alles goed schoon is en dan gaan we met frisse moed wachten op een ongi en lekker opnieuw beginnen!! Hoop dat t bloeden snel op houd, dan kunnen we weer eens lekker kroelen ;)
    Bedankt voor jullie grote steun, maar we laten het nu achter ons en gaan gewoon weer door!
    xxxxxxxxxx

13. bereke

bereke Niet meer actief

Oh sorry kik! Dan heb ik een serieuze flater begaan... Ik dacht dat je nog aan het wachten was en hierna er terug voor ging. Sorry meid!!!! Neem je me het niet kwalijk?

Brabantse, fijn om te lezen dat het gezien de omstandigheden redelijk met je gaat! Maar niks overhaasten hé?! Nogmaals dikke knuffel!

En een dikke knuffel voor iedereen hier trouwens! Iedereen kan het wel gebruiken hé!!! Ik stel voor dat 2010 hét jaar wordt voor ons allemaal! We hebben onze portie pech nu wel gehad, toch?!

Vandaag een telefoontje gemist. En van wie: ziekenhuis . Mijn man nog vlug terug laten bellen maar het was al 18.30 u. Toch nog iemand aan de lijn gehad. Moet morgenvroeg bloed laten nemen om te zien waar die maandstonden blijven. Ben benieuwd. Mijn lichaam zegt al effe dat ze eraan komen maar ze blijven weg...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Bereke, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

@Brabantse, iedereen heeft een andere manier om het te verwerken, dus gewoon doen wat jij denkt dat goed voor je is.
    Maar wel blijven luisteren naar je lichaam he!

@hier van het weekend ook beetje somber
    had een babyshower van een vriendin, heel erg leuk en gezellig
    maar vond het ook wel moeilijk hoor, ik wil ook zo graag!
    Denk dat ze het ook wel voelde, want kreeg extra dikke knuffel van dr :)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Zijn toch steeds moeilijke momenten hé BEG! Heb je je toch wat geamuseerd of ging het echt niet?

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Brabantse, wat fijn om te lezen dat je vooruit kijkt; jezelf wel de kans geven het een plekje te geven he, anders krijg je het daarna dubbel zo hard terug. Anderzijds ook vooral doen wat bij jouw/ jullie karakter hoort! Toch sterkte!

Bereke, ik doe met je mee 2010 wordt ons jaar! Wij gaan voor de positieve zwangerschapstesten in 2010! :)

Ik heb besloten mijn moeder maar eens te vertellen dat vriendje en ik al een jaar bezig zijn kindjes te krijgen en dat we binnenkort aan de onderzoeken gaan beginnen. Ik heb een goeie band met mijn moeder maar ik heb het haar nooit willen vertellen omdat ik het zo graag als verassing wilde vertellen als het zo was; nu merk ik gewoon dat ik haar steun nodig heb en ga ik niet meer zo van die verassing uit, dus wil ik het vertellen, kan zij het voor mij zo af en toe eens lekker relativeren!

Hoe is het met iedereen hier? Saskia, ik heb jouw al een tijdje niet gezien en Nonja en Moppie?!

Meiskes een hele fijne avond en see you! x

17. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, ja misschien geen slecht idee om je moeder in te lichten. Wat extra steun af en toe is niet mis...

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja he, vind je niet Bereke, je blijft toch af en toe zelf een kind die mamies steun nodig hebt he hihi;)

Wat spannend voor jou trouwens morgenochtend joh, ik hoop dat dat je een beetje uit die onzekerheid gaat halen want dit is natuurlijk ook frustrerend voor je he?! Heel veel succes meis!!!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat blijf je idd Amy! Af en toe mag dat, toch?!

Ja ben echt benieuwd. Maar nu zal je zien dat ik morgen gewoon ongesteld ben. Ook goed hoor!!!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Jawel, had het heel erg naar me zin.
    Maar had af en toe wat moeilijke momenten.

Deel Deze Pagina