Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,
    Hier ben ik ook weer. Manlief had me meegenomen naar Dusseldorf, vrijdag t/m zondag. Was echt heerlijk, lekker kerstsfeertje en heel relaxed gedaan. En ook een paar glühwijntjes gedronken. We vonden dat het nu toch wel even mocht ;)
    Ik ben ook weer een beetje somber, ben maandag ongesteld geworden, dus ronde 14 is een feit. En dan ben ik altijd zo lekker emo... bah!

Ik had gisteren niet zoveel zin om online te komen maar vandaag wilde ik in ieder geval dit topic even bijlezen. Heb snel gelezen, dus niet alles is blijven hangen :) maar ik schrok toch wel toen ik zag dat brabantse haar banner verdwenen was. Sjonge jonge, meid toch! En wat ben je sterk, respect! Vind het heel erg voor je en het is ook zo oneerlijk. De meiden die het langste wachten, krijgen zo vaak een mk. Doet me veel verdriet om dat te lezen. Eindelijk zwanger, eindelijk blij en dan PATS BOEM is het zo abrubt afgelopen. Veel sterkte! :(

En ik lees dat Bereke nog steeds geen duivels heeft, duurt lang hè! Ik hoop dat ze toch snel komen hoor!

Voor de rest iedereen gewoon een dikke knuffel. Ik lees dat het bij iedereen weer een beetje op en af is. Wat dipjes en tegenslagen, hopelijk gaat snel het zonnetje schijnen voor ons allemaal!

xxxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, wel goed dat je ondanks de moeilijke momenten je het toch ook af en toe fijn vondt!

Saskia, balen dat je ongesteld geworden bent! Maar je hebt toch wel genoten van je tripje hé! En van die gluhwijntjes!

Mijn progesteron is te hoog en klopt niet met mijn cyclus. Moet nu drie dagen cetrotide spuiten en vrijdag terug bloed laten nemen. Als de waarde dan niet ok is, mag ik niet starten. Dus duimen jullie heel heel hard dames!
    Oh en spuiten viel heel goed mee. Ineen keer erin gejast en geen pijn ofzo gevoeld. Jeukt wel beetje nu.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè Bereke toch... ik ga knetterhard voor je duimen!!! Progesteron te hoog? Daar heb ik nog nooit van gehoord, hoe komt dat? Weet je dat?

Ik heb zeker genoten van het weekend. Had donderdag al wat last van bruin dus verwachtte ook dat ik ongi werd. Toch is het elke keer weer balen en vooral in een weekend weg, want dat is toch niet zo handig ;)

Rome is geboekt! We gaan van woensdag 24 maart tot en met vrijdag 26 maart! Jippie, weer iets om naar uit te kijken :)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Super dat je toch een leuk weekend hebt gehad ondanks je ongi (is nooit gewenst maar al helemaal niet als je weggaat!). Heb je ook wel verdiend hé. En nu lekker uitkijken naar Rome! Misschien krijg je daar dan al een erg lekker zonnetje!

Ik weet niet hoe het komt maar ben wel bang dat er iets mis is ofzo.

5. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeey girls!

Bereke meid, logisch dat je nu een beetje pessimistisch bent, het loopt nu even niet als verwacht het is toch even een tegenslag maar je moet wel hoop houden hoor, en optimistisch blijven he, ik duim heeeeeeel hard voor je!

Saskia, wat heerlijk Rome! En je weekend klinkt ook heerlijk! Je voelde de ongi al aankomen he, begrijpelijk dat je toch effekes verdrietig bent; jij gaat gewoon op naar de volgende ronde en in de komende 6 maanden word jij zwanger!

Hier gaat t wel, ik heb erg veel kramp, meer dan anders dus die ongi komt er ongetwijfeld aan, en toch blijf je jezelf gek maken maar ik wil het niet, ik mag het niet en het is niet zo :)

Fijne avond!

xxx

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey meiden

bereke : ik ben volop aan het duimen, nu je er klaar voor bent verdien je het om er volle bak voor te gaan meid!

saskia : wauw ben jaloers, dat gaat super zijn!

brabantse : hoe is het vandaag met jou?

Hier...rare toestanden.
    Eerste(niet meetellende ronde) na de curretage was 25 dagen. Daarvoor was ik zo stipt als een klok 28 dagen.
    Nu sinds vrijdag bruin/roze verlies maar het zet niet door.
    Men hele lijf schrreeuwt dat ze gaan komen maar niet dus..grr ik was zo fier op men regelmatige cycli..
    Kon het dus niet laten te testen en negatief.. Eigenlijk ben ik blij want als ik nu zwanger zou zijn en dan met al dat bruinverlies dat wil ik geen tweede keer meemaken :$
    Dus ik hoop dat ze er snel doorkomen en dan op naar de volgende rond in januari.
    Vandaag tegen een collega die het nog niet wist verteld van dat we een jaar bezig zijn en de mk...kreeg ik de goedbedoelde opmerking " ze zeggen dat als je er minder mee bezig bent het beter lukt" dat brengt de totaalopmerkingen soortgelijk deze week op 2.Hoe komen mensen er toch bij dat te zeggen? Toen ik zelf nog niet aan kids bezig was zou ik nooit denken dit te zeggen..
    xxxx

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bereke, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Het is ook echt een tegenvaller, ik hoop echt dat deze icsi gewoon doorgaat. Mijn duimen draaien volop.

Kik, hopelijk word je toch snel weer regelmatig. Misschien is je lichaam nog steeds een beetje van slag en is het de volgende keer weer wat beter.
    Die opmerkingen snap ik ook niet. Hoe komen mensen er toch bij om zulke dingen te zeggen :(
    De laatste die ik heb gehoord was: met z'n tweeën kun je ook een heel leuk leven hebben hoor... zucht ;)

We hebben besloten om het komende half jaar echt als pauze te zien. We gaan wel klussen in de vruchtbare dagen, maar geen obsessie van maken en vooral niks verwachten. Echt heel rustig aan proberen te doen. Geen ovulatietesten, want ik ken mijn lichaam beter dan die testen haha!

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas, heel goed dat je je niet te druk gaat maken de komende 6 maanden en er geen obsessie van maakt; je weet in ieder geval nu wel waar je aan toe bent, dat is wel prettig lijkt mij!

Bereke, hoe gaat het bij jou? Elke dag prikken? Zenuwachtig?

Hier gaat alles weer eens met ups en downs; ik weet zeker nu dat ik ongi word want mijn haar is vetter, ik krijg weer eens een wat minder gave huid en een opgezet gevoel: nu moet ik niet denken dat het stiekem toch iets anders is want ik weet gewoon bijna zeker dat je het wel merkt wanneer je zwanger bent: misschien niet in de dingen die je extra zou moeten voelen (gevoelige borsten enz.) maar eerder in de dingen die je normaal wel hebt maar dan niet: dus ineens geen vet haar, ineens een wat gavere huid; zoiets. Dus ronde zoveel (volgens mij 13) is nu toch voor 99% een feit. In de januari eindelijk meer duidelijkheid!

Knuffels meiden en werkse!

9. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Lieverds..

Mag ik ff ego zijn...ik ben terug pril zwanger....
    Mijn maandstonden bleven uit ondanks ongipijn, bruinverlies stopte, huid gaaf en blinken, vlagen van misselijkheid..
    Test gisteren was negatief...test vandaag heeel licht positief. De clear blue gaf + en1-2 weken aan.
    Ik kan het nog steeds niet echt geloven..Heb met gyn gebeld..eerste echo 11 januari..de dag van onze verhuis naar een nieuw kantoor.
    Ik hoop zo dat het geluk nu aan onze kant is.
    Maar ik weet nu, dat wist ik vorige maand ook al ik ga de eerste maanden niet meer gerust zijn.
    Ik durf zelfs men banner nog niet veranderen...

dikke knuf
    van een verbaasde kik:(

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @ kik een voorzichtige felicitatie ik kan me voor stellen dat je er onzeker over bent maar nu gaat het goed !!!

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Kik van mij ook een voorzichtige felicitatie!!! Enne dit keer moet het helemaal goed gaan!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Woow Kik, wat goed om te lezen. Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat meid!
    Een voorzichtige felicitatie :)
    Enne, toch extra vruchtbaar na mk ;)

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Kik, super zeg!
    Heel voorzichtig gefeliciteerd :)

14. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    hoe is het voor de rest met jullie?
    knufje

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hier alles goed vandaag lekker genoten van het heerlijke weer
    hoe is de sneeuw bij jullie veel of niet zo
    ik moest eigelijk op cursus met de hond maar het leek me beter
    om maar niet te gaan ik moest via binnen weggetjes rijden
    is niet echt save volgens mij

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier heel veel sneeuw! Ziet er prachtig uit!!
    xxxxxxxxx

17. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, oh meid toch! Een dikke proficiat! Ik snap dat je erg ongerust bent maar wees toch ook blij hé!!!! Ik ga heel hard duimen dat die 12 weken voorbij vliegen en dat alles heel voorspoedig mag verlopen! Ben zo blij voor je!

Amy, de hoop nog niet opgeven hoor! Het kan nog steeds, ondanks die signalen! Niet iedereen merkt het op voorhand! Al snap ik wel dat je jezelf wat wilt beschermen.

Saskia, da's een wijze beslissing die je leven alleen maar aangenamer kan maken! Knap dat je er zo tegenaan kijkt!

Hier had het gisteren gesneeuwd maar vandaag niet. Ik vind het mooi maar ben dan steeds zo bang in de auto. Vind het dus maar niks.

Hier flink wat zenuwen voor morgen. En het spuiten is heel vlot gegaan. Ben geschrokken van mezelf!

18. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey iedereen
    Ik ben juist thuis na 2.5 u in de file rijden!
    Sneeuw is mooi maar ik haat het als ik onderweg ben grrrr
    Hopelijk morgen beter!

Bereke : ik duim voor je echt knap hoe je ermee omgaat
    AMy : toitoi!!!
    brabantse, hoe gaat het nu met je meid?

aan iedereen, ENORM bang..spotte beige in men onderbroek ik ben zooo bang en men man vindt dat ik overdrijf...
    kalm blijven kik, kalm..

dikke knuff

19. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, ik snap het wel dat je erg ongerust bent. Al kan ik het niet écht snappen omdat ik het niet zelf heb meegemaakt natuurlijk... Kan je niet naar gyn bellen voor echo ofzo? Ik roep maar iets hoor. Als het een stomme opmerking is, zeg het me dan maar.
    Ik wou dat ik iets kon doen voor je. Je verdient het gewoon om onbezorgd zwanger te zijn!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kik, das heel begrijpelijk meid! Dikke knuf

Bereke, ik duim heel hard voor je morgen. Ik hoop zo dat je met de ICSI kan gaan beginnen. Je hebt nu echt lang genoeg gewacht!

Hier niet zoveel sneeuw. Ik vind het wel mooi om te zien, maar ik heb hetzelfde als Bereke. Ik vind het helemaal niks om te rijden met dit weer! Als ik vrij ben en met de hond in de bossen kan gaan lopen, vind ik het heerlijk en mooi om te zien. Maar liever niet als ik weg MOET.

Deel Deze Pagina