Ik ben hier al even niet geweest. Maar wat lees ik Kik zwanger! Gefeliciteerd! Meis ik kan het me wel voorstellen hoor dat je onzeker bent. Ook ik ben onzeker geweest en ik heb nog geen miskraam meegemaakt. Wij hebben inmiddels 2 echo's gehad en het hartje beide keren mooie zien kloppen. En ik heb weinig symptomen. Was in het begin een beetje misselijk, maar dat was maar even. En nu ben ik alleen maar moe, verder nergens last van. Je kunt dus zwanger zijn en weinig symptomen hebben. Wanneer mag je voor een eerste echo? Dames ik denk aan jullie! En wens jullie voor 2010 veel vruchtbaarheid toe!
@zwitsal leuk dat je af en toe nog ff langs komt heb je foto van echo ? vandaag ben ik lekker vrij gister gewerkt bha zo veel sneeuw bijna geen mensen in de winkel en koud ik ga zo nog ff lekker met de hond het bos in nog een paar mooie foto's maken dikke knuff voor iedereen
Ja Kik, kan me je zorgen erg goed voorstellen, hoe ver ben je nu? Ik kan er helaas over meepraten, maar probeer de komende weken uit te zingen. Je hoeft niet perse symptomen te hebben, bij mij gingen de weinige die ik had ook langzaam verminderen voor de mk. Het komt vast goed met je, 2x achter elkaar is niet gebruikelijk meis. xxxxxxxxxxxxx
Gisteren was inderdaad een heerlijk bankhangdagje, ook wel eens lekker! Maar helaas 's avonds weer dikke ruzie met manlief. Ik weet niet hoe het elke keer komt, maar ik word er echt gek van. Het is echt ieder weekend prijs de laatste weken Ik weet soms niet meer hoe we er uit moeten komen.
@sas het vraagt ook allemaal heel veel van je mischien lekker om ff samen weg te gaan lekker tijd aan elkaar besteden dikke knuff meid
Thanks voor de tip Moppie. Vorige week zijn we naar Düsseldorf geweest. Was echt heerlijk, maar ook daar een avond flinke ruzie gehad. Er lijkt geen einde aan te komen en het is net alsof we elkaar alleen maar irriteren en pijn doen ipv steunen. Terwijl toen we net de uitslag hadden, we heel erg naar elkaar toe trokken. Daarvoor hadden we ook al zoveel ruzie. Ik dacht toen dat het door de onzekerheid kwam, maar na een korte periode van lief zijn voor elkaar, is het nu weer helemaal mis sinds een week of 4
sorry meid had ik zo snel niet aan gedacht dat jullie net weg zijn geweest kun je wel met je mannetje praten over de ruzie of is hij een binnenvetter ? het is ook niet niks wat je nu allemaal mee maakt en als je niet lekker in je vel zit kun je het eigelijk ook alleen maar op elkaar af reageren dikke knuff
Geeft helemaal niks, je kunt niet alles onthouden Mannetje is een beetje een binnenvetter, maar over onze kinderwens praten we wel heel veel. Dat gaat ook gewoon prima. Het zijn de kleine dingen en daar wordt zo heftig op gereageerd (door ons beiden). Telkens loopt het uit de hand. Gisterenavond was het helemaal drama Nu zijn we weer lief tegen elkaar, maar ik ben zo bang dat we snel weer ruzie gaan hebben. Zo gaat het namelijk al een tijdje. Het maakt me onzeker. Zo kun je de mmm toch niet overleven
proberen om positief te blijven toen we er aan toe waren om te stoppen met de pil hadden we met z'n allen niet verwacht dat het niet zou lukken zonder de mmm en nu sta je er midden in mischien is het een reactie op de mmm niet opgeven en tijd in elkaar blijven steken veel praten en het is nu weer extra spannend je moet morgen weer naar de gyn geeft ook weer exrta spanning denk ik
ik hoop dat jullie gewoon weer lekker gezellig samen door gaan zonder al te veel ruzie hier alles goed we hebben nog 2 pogingen zelf deze nog ik zit nu in mijn vruchbare week dus we doen ons best deze week
Moppie, veel succes dan . Saskia, ik vind dat moppie het mooi verwoord heeft. Is niet abnormaal dat je wat meer ruzie maakt dan anders. Je bent zenuwachtig, hebt heel veel te verwerken, bent misschien angstig voor de toekomst,... Daar komt dan nog bij dat iedereen de zaken anders verwerkt en anders reageert op bepaalde dingen. Dus is wel normaal dat hier ruzie van komt volgens mij. Misschien eens goed over praten. En gewoon afspraken dat je elkaar effe gerust laat als je merkt dat de boel weer gaat escaleren. Je moet je bewust worden wanneer en waarom die ruzies opduiken zodat je het patroon leert kennen en je tijdig kan ingrijpen. Die hele mmm is iets waar je als koppel moet in groeien volgens mij... Sommige mensen gaan zwijgen en zichzelf helemaal afsluiten enzo reageert iedereen anders. Gewoon niet laten aanslepen zou ik zeggen. Al weet ik dat dit moeilijk is. Ik kan ook heel bitsig reageren als ik moe of zenuwachtig ben en moet hier ook echt op proberen te letten (wat zeker niet altijd lukt).
Oh Sas wat balen dat jullie iedere keer ruzie hebben. Ik herken het wel een beetje uit de tijd dat we aan het proberen waren. De ruzies gingen eigenlijk nergens over, maar op de een of andere manier loop je toch op je tenen en ben je prikkelbaar. En je man ook En die combinatie gaat niet altijd lekker. Probeer met elkaar te praten en leuke dingen te doen. Echt meid iedereen heeft zo'n periode van ruzies en dan ineens gaat het allemaal een stuk beter. @moppie: ik zal eens kijken of ik een foto in mijn album kan plaatsen. Ik wil jullie ook niet lastig vallen met mijn blije gedoe. Ik kan me voorstellen dat jullie hier niet zitten te wachten op echo-foto's
Jawel zwitsal! Ik persoonlijk vind het heel fijn dat iemand van ons clubje wel zwanger is en leuke echo's krijgt! Geeft moed! En toont echt dat we niet mogen opgeven! Dus hier niet wegblijven hoor meid!
[QUOTE @moppie: ik zal eens kijken of ik een foto in mijn album kan plaatsen. Ik wil jullie ook niet lastig vallen met mijn blije gedoe. Ik kan me voorstellen dat jullie hier niet zitten te wachten op echo-foto's[/QUOTE] hey jij geeft ons wel moed om door te gaan he dat het toch kan lukken !!!! dus wat mij betreft foto,foto..
@Zwitsal wauw meid alweer 10 weken!!! Wat vliegt de tijd. Voel je je nog steeds goed? Enne leuk juist die echo foto's, wat de andere meiden al zeggen: het geeft mij ook moed!! Dusse kom maar door! @Sas meis zoals Moppie het heeft verwoordt, mooier kan ik het niet zeggen. Maak je niet teveel zorgen over de ruzietjes! Jullie zijn een top stel en iedereen heeft weleens van die periodes dat je elkaar wel kan schieten en dat waait vanzelf weer over. Alleen nu drukt de MMM een beetje mee op je schouders. Morgen nog even een spannende dag en dan hoop ik dat je 6 maanden relaxed kan zijn om gewoon onwijs zwanger te worden!! Ik denk aan je morgen! Kus @Kik hoe is het meid? Hoe is het met de kwaaltjes/zenuwen? Alles gaat goed hoor deze keer meid!!!! Jij wordt gewoon mama in 2010!! @Brabantse hoe is het met jou? Kan je alles een beetje verwerken? @Bereke oehhh spannend de 23e je eerste echo! Eindelijk echt gaan starten. Geweldig he meid? @hier lig lekker lui op de bank. Verder echt geen nieuws, weer lekker ongi en blegh!! Heb zin in de kerst, champagne, oliebollen, oud&nieuw, feestjes nouja gewoon alles wat gezellig en leuk is! Dikke kerstknuffel voor jullie allemaal
hey sas, zo sneu meiss...maar ik denk dat het heel normaal is..men zegt toch dat je vaak verdriet afreageert op de mensen die je het liefst hebt.. Hopelijk brengen deze feestdagen een beetje rust... dikke knuff Nonja, idd die dagen geven zoiets extra he! aan de anderen : dikke knuffel, ben echt blij dat ik jullie heb! Heb daarjuist bloed laten prikken. Het is zo een lieve dokter, neemt echt zen tijd. Ik ben best bang van bloed prikken en dan begint ie zo grapkes te maken, zo doorzichtig maar het helpt wel Morgenavond weet ik hoeveel HCG ik heb. Hij zegt wel, dat als het te laag is we het ineens weten..dat zal zich dat niet meer herstellen..Het best is ook dat ik volgende week(even na de feestdagen want dan is het labo dicht) terug bloed laat trekken om de waardes te vergelijken.. Hij zegt ook dat het geen ramp hoeft te zijn dat ik eenbeetje bruinverlies, dat de baarmoeder zich sluit. Deze morgen kwam ik op het werk aan en er lag terug licht bruin in men bandje(sorry ), de eerste keer in men bandje. Men wereld zakte ff in.. Maar de rest van de dag niets , ook niet bij het afvegen maar ik blijf dus op men hoede. Men borsten zijn wel gevoeliger. Daarstraks ook heel veel buikpijn gehad dat doortrok naar men lies en been. Dat had ik vorige keer ook niet.. Dokter vond het(net zoals gyn toen) ook raar dat men vroege mk er niet vanzelf afkwam.. bllijkt best uitzonderlijk te zijn..heb ik weer Ik kan me heel slecht concentreren op men werk en de rest pffff. Kga nog wat tv kijken en dadelijk nippen van een lekker grote tas chocolademelk mmmmm xxxxxxx
Hey sas, Maak je niet druk is echt normaal door al dat stress erom heen dat jullie beide niks meer kunnen hebben en raken gauw geirriteerd daardoor. Als wij er zijn uitgekomen kunnen jullie dat ook! dat weet ik zeker gun elkaar de tijd en geduld om boos verdrietig en woedend te zijn dat zijn allemaal emoties. Knuffel