Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je wel lieve meiden, jullie zijn allemaal top :D Soms vraag ik me zelfs wel eens af hoe ik zonder jullie dit zwanger worden proces door zou moeten komen :)

@ Kik, ik duim mega-hard voor een hele goede uitslag morgen. Dat de HCG-waardes je maar om de oren mogen vliegen :)

@ Zwitsal, FOTO FOTO FOTO :D

@ Moppie, wat zie ik nu... in januari IUI? Of bespreking voor IUI?
    Je had nog 2 rondes zelf proberen, dus het zal wel bespreking zijn. Dat je maar gewoon zwanger mag raken voor die tijd meis!

@ Nonja, ongi... BLEGHHHH!!! :x Stomme ongi...

@ all, manlief was vandaag vrij en een dagje vissen op zee met zijn vader. Is normaal gesproken 1,5 uur rijden... hij heeft er 5 uur op gereden op de terugweg :$ Is net pas thuis! Hebben we in ieder geval geen tijd gehad om ruzie te maken vandaag ;)
    Morgen zijn we allebei vrij en gaan we nadat we bij de gyn zijn geweest met mijn nichtje naar de winterefteling. Ik heb pas om 10.20 uur mijn afspraak en de efteling is normaal 45 min rijden... ik hoop dat we geen ernstige vertraging op gaan lopen anders is het de moeite niet. Zou wel zielig zijn, mijn nichtje zeurt de oren van mijn kop. Ze heeft zich er zo op verheugd. Duimen jullie dat we rond 12 uur in de efteling zijn?

Dikke kus allemaal!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi Zwitsal, wat een lieve kleine schattige frummel!!! :D

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    In mijn album staat een foto van onze frummel. Tijdens de echo was hij/zij flink aan het zwaaien naar papa en mama. Meiden ik hoop zo dat jullie dit ook snel mee mogen maken.

@Kik: ben benieuwd naar de uitslag, mijn duimen draaien overuren!

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    @Zwitsal, mooie echo hoor, geniet er maar lekker van!!

@all Ja hoor, alles goed hier.
    Rustig aan t wachten he ;)
    Voel me prima, tuurlijk soms wel ff jammer, maar ja, t heeft vast zo moeten zijn, t gaat niet voor niks mis. Als de Goden me nu maar willen helpen binnen 4-6 weken ongi te worden ;)
    Fijne kerst allemaal!!
    xxxxxxxxxxxx

5. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, ik ga duimen voor je bezoek aan de gyn morgen! En natuurlijk ook dat je op tijd in de efteling geraakt! Geniet er maar van!

Zwitsal, oooh wat een mooie echo! Proficiat! Daar kijk je zeker heel vaak naar? Ik zou hem overal showen denk ik ;) .

Nonja, hoe is het nou met je? Al iets minder blegh?

Brabantse, daar duim ik in elk geval heel hard voor!

Hopelijk ben ik niemand vergeten. Is zeker niet express maar ben zoooooooo moe! Gelukkig nog maar 1 dagje werken.
    Morgen eerste echo! Ben erg benieuwd. Voel al wel wat in mijn buik maar ben niet zeker of het wel door spuiten komt...

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ saskia succes morgen

liefs

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Sasje hoe was het bij de gyn meid en gezellig gehad in de Efteling? xx

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,

Bij de gyn was alles goed :D Mijn bloed was perfect. Ze zijn alleen 1 dingetje vergeten. Prikken op chlamydia. Dat heb ik gisteren nog even gedaan. 6 januari krijg ik de uitslag. Daarna krijg ik een HSG, volgende cyclus moet ik bellen. Vind dat doodeng, maar wat moet dat moet!
    Weet iemand wanneer dat gedaan wordt, op welke cyclusdag ongeveer?
    Efteling was heel leuk, het was lekker rustig dus we hoefden nergens te wachten.

@ Bereke, succes vandaag! Ben heel benieuwd.

@ Kik, hoe gaat het meis?

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Sas volgens mij doen ze HSG net na de menstruatie en voor je eisprong. Het schijnt dat je na de HSG een verhoogde kans hebt op zwangerschap omdat alles dan lekker schoon is. Mijn duimen draaien!

@Kik: meis hoe is het?

@Bereke: nog niet iedereen is op de hoogte, maar door onze vrienden en familie is de echo al goed bewondert hoor ;)

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks Zwitsal. Een extra kans kunnen we wel gebruiken ;)
    Ik moet rond 12 januari ongi worden en ik heb 19 januari een examen, dus hopelijk kan het na de 19e dan. Want anders stel ik het een maand uit. Ik moet dat examen echt halen en het lijkt me niet zo handig om net van tevoren een HSG te krijgen. Vooral niet omdat ik van Eindhoven naar Leiden moet en dat is dus niet bij de deur.
    Voor de eisprong gaat wel lukken, dus komt wel goed lijkt me.
    Een langere cyclus is deze keer wel welkom hihi... flink drinken met de kerstdagen ;) Voor deze ene keer dan :p

11. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey girls,

Hoe is het hier dan?

Bereke, wat spannend! Kan jij mij uitleggen wat er nou precies (is) gebeurt bij jou dat je de echo krijgt? De icsi is toch niet al gebeurt of wel? Je ziet, ik zit nog niet echt in die mmm (11 jan. 1e afspraak gyn.) en ik merk dat het een beetje duizelt met termen en behandelingen....!

Saskia, ook jouw term heb ik even moeten googelen maar nu ik het lees kan ik mij voorstellen dat de hsg spannend is voor je! Maar, ik heb nergens gelezen dat het helse pijnen kan veroorzaken dus ik hoop dus dat het snel gebeurt is voor je ĆØn een goed resultaat op gaat leveren uiteraard, daar gaat het om!

Nonja, bale hee, ongi; we kunnen elkaar een handje geven want ik ben ook vet ongi bah. Laat het maar snel over gaan want ik voel mij er zo lelijk door bah. Ik had gisteren echt een baal dag; ik werd onwijs ongi, mijn haar was supervet, ik voelde me dik, ik zag er onwijs bleek uit, ik was de enige in Nederland die moest werken terwijl vriendjelief vrij was, ik stond anderhalf uur in de file, daarna werd de auto bekogeld met sneeuwballen waar ik onwijs van schrok en toen kwam ik voor de deur vast te staan in de sneeuw. Ik heb jankend mijn vriend gebeld of tie mij alsjeblieft wilde helpen. Die kwam gelijk, hij had het huis mooi gemaakt, had lekker een wijntje neergezet met een olijfje, het huis opgeruimd en kaarsjes aangedaan: dat had ik echt even nodig :)

Meiden hele dikke knuffel en voor wie de pineut is deze weken om te werken: werkse!!!

xxx

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooooo wat lief van je vriend Amy!

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ah Amy wat lief van je vriend! Even extra aandacht is wat je dan nodig hebt.

Ik had vorige week ook zo'n baaldag, ik was moe, alles ging fout op het werk en toen kwam manlief naar beneden om te vertellen dat er hele stukken stukwerk van de muur afkwam. Ik boos achter hem aan naar boven, had ie het bad vol laten lopen en allemaal kaarsjes aangedaan in de badkamer. Echt zo schattig! Mijn man is helemaal niet romantisch, maar soms heeft ie ineens zo'n bui ;)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi, ook al zo schattig :)

Ik heb een hele romatische man, maakt iedere ochtend mijn ontbijtje, krabt mijn auto bijna altijd schoon en doet vaak iets extra's voor me.
    Eigenlijk ben ik een trutje dat ik de laatste tijd zo bitchy reageer op dingen die hij zegt :x

15. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Sas, in een relatie moet je dat af en toe ook mogen zijn he. Je valt altijd het meest diegene af van wie je het meest houdt, een mens zit raar in elkaar....

Zwitsal, bij jou ook al zo'n heerlijke romantisch bui, lekker van genieten!

Dikke knuffels xxx

16. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Dag Lieve meiden

Zoveel lieve ventjes hier!!! Mijn ventje zit al een week thuis, bronchitis maar wat ik hem vraag te doen doet ie ook en gisteren had ie heel het huis ad kant gedaan!
    Ik merk ook een superklein kadootje van hem voor mij onder de kerstboom en daar had hij gisteren nog iets bijgelegd. En ik weet dan noooit wat kopen pffff

bereke, laat eens weten wat er op de planning staat nu? Sorry maar ik vergeet het elke keer weer...Moet je nu spuitjes zetten of zoveel mogelijk eitjes te krijgen? sorry als dit een domme vraag is:(

sas, ik duim voor je HSG, BEG heeft dit ook gehad niet? En dat viel wel mee herinner ik me?

aan all..ik heb gisteren de uitslag van men HCG waarden gekregen. Op zich zegt dat niets het is het stijgen van de waarden dat hoog genoeg moet zijn. Maar ik had dus 1801 op 5 weken. Volgens dokter normaal, maandag laat ik terug bloed prikken en dan zou het verviervoudigd moeten zijn om goed te zijn!Heb dit ineens doorgebeld naar men gyn en die zei dat het een "mooi cijfer" was. HIj zei ook dat het bruinverlies dan waarschijnlijk geen voorbode is van mk omdat men waarde zo goed was. OOk zei hij dat als het bruinverlies een voorbode was..het nu al wel wat doorgebroken. en vandaag heb ik het niet, enkel witverlies. Ik heb ook regelmatig last van buikpijn dat uitstraalt naar men been en dat is "goed" volgens hem is spierpijn van alles dat zich aan het zetten zijn. Men borsten zijn een pak gevoeliger dan vorige week ook. Lig al heel de dag te smilen..ook al ben ik nog heel bang..Ik besef meer dan ook hoeveel zaken er moeten kloppen om uiteindelijk een kindje te krijgen...
    dikke knuffel meiden, ik kijk al zo uit naar kerst!!!!

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas, blijf lief voor je schat ookal heb je het soms moeilijk. Ook voor je mannetje is het lastig deze hele toestand, blijf dat in je achterhoofd houden.
    xxxxxxxxxx

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hoera voor Sas, voor de goede resultaten so far! Hoera voor Kik, voor je mooie HCG cijfers! Hoera voor Zwitsal, omdat je hard op weg ben naar de 12 weken! Hoera voor Bereke, omdat je bijna mag beginnen! Hoera voor alle andere lieve meisjes omdat jullie zo lief zijn en ik jullie allemaal het beste wens voor het nieuwe jaar!!!

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Heb jullie een beetje verwaarloosd, maar ben er weer :)
    Met update:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/180915-begs-weg-door-de-mmm-2.html#post6228111

HSG heb ik idd gehad, en er zijn 2 manieren, 1 moderne die schijnt dus niet zo pijnlijk te zijn, en een ouderwetse, die had ik,
    en die was behoorlijk pijnlijk, maar ook omdat het dus eerst niet goed doorliep en ze dus nog eens probeerden door te spuiten,
    bloedde ook behoorlijk daarna.

Maar je krijgt van te voren als het goed is een pilletje naproxen mee, en zorg dat voor daarna thuis ook iets als aleve ofzo hebt, want met paracetamol kreeg ik de pijn niet weg. Terwijl ik 2x een verstandskies heb laten trekken, en toen ipv ibu paracetamol nam en het toen bij mij wel hielp.

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sja, werkt bij iedereen en op elk ogenblik anders, dat zie je wel weer.
    xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina