Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven :)
    Ik ben blij dat er niks ergs te zien was op de echo. Dat stelt enigszins gerust.
    En mijn ei is misschien wel verlaat omdat ik zo zit te stressen ;) Sinds gisteren ben ik wat meer ontspannen. Ik voel me emotioneel een stuk beter. Die beeb komt er wel, het duurt gewoon iets langer :D

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    precies onze tijd komt nog wel.

3. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik weet zeker dat wij allemaal in 2010 mama worden !!!!

gelukkig was er niks ergs te zien op de echo nu afwachten wat de dok zegt wanneer kreeg hij bericht dan?

4. bereke

bereke Niet meer actief

Iemand nog leuke plannen in het vooruitzicht? Zaterdag hebben we grote familiebarbecue. Alle neven, nichtjes en nonkels en tantes nog eens zien! Hopelijk wordt het mooi weer.
    En oh wat zal ik blij zijn als we in Turkije zitten en ik volop kan ontspannen. Nog exact 1 maand.. Ik snak zo naar rust en naar gewoon eens genieten zonder maar steeds te piekeren. Zo'n rotgevoel de laatste dagen/weken. Bah! En nu ga ik ophouden met zeuren ;) .

Mag ik eens een heel onbeleefde vraag stellen: hoe zit het met jullie bmi? Mijn is ergens rond 28,5 - 29 en dus niet zo goed. Maar ik ben zo iemand die al haar hele leven last heeft van haar gewicht en bovendien een flinke emo-eter is waardoor het sterk kan schommelen. Woog anderhalf jaar geleden 15 kilo ofzo minder (schaam schaam). Wil hier al een hele tijd wat aan doen maar lukt niet goed. Moet daar toch echt eens werk van maak. Ben terug begonnen met bodystyling en als ik niet op mijn eten ga leten is dit gewoon weggegooid geld. Dus dames, duimen dat ik mijn vreetbuien de komende weken/maanden kan beheersen ;) .
    EDIT: lees net dat ik toch nog aan het zeuren was. Maar stop daar NU mee :) .

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh saskia, ik zie net dat we samen kunnen aftellen tot de 31e ;) !

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja Bereke! De arts zei dat de huisdokter de uitslag binnen een paar dagen heeft, maar ik heb me voorgenomen om vrijdag pas te bellen. Af en toe kan zeuren best fijn zijn, dus zeur maar raak. Het is net of je vakantie nu veel harder nodig hebt hè! Ik had dat ook. Ik ben in mei al geweest en heel eerlijk... ik ben er alweer aan toe! Pieker ook veels te veel en kan er gewoon niet mee stoppen :x
    Mijn BMI zit rond de 20 geloof ik. Ik zit wel altijd te zeuren over mijn gewicht, maar eigenlijk is dat dik in orde. Maar er zit altijd wel iets op plaatsen waar je het niet wil hebben ;)
    Even een tip: probeer iedere 2 uur iets te eten. Zo krijg je minder honger. Een collega van mij had ook last van eetbuien en heeft dat toegepast en nu is ze sinds januari al van haar eetbuien af. En ontzeg jezelf niet alles, want dan lukt het niet. Een koekje oid mag best af en toe.

Verder heb ik best leuke dingen in het vooruitzicht. Zondag gaan we met mijn nichtje van 5 een dagje weg. Bij goed weer gaan we naar de Apenheul en met slecht weer gaan we zwemmen bij de Kempervennen. Echt zin in! Ze loop een beetje achter in ontwikkeling en heeft een licht autistische stoornis, maar het is zo'n schatje!!! :D
    Verder ga ik woensdag met een vriendin en haar dochtertje van een half jaar een terrasje pakken en vlaai eten bij haar moeder. Haar moeder werkt namelijk bij een bakkerij... mét een groot terras! Komt helemaal goed dus :)

7. bereke

bereke Niet meer actief

Gelukkig heb je wel wat leuke dingen in het vooruitzicht Saskia. Geniet er maar van meid!

Ivm om de twee uur eten: ik ontbijt rond 7 u, eet een stuk fruit rond 10 u, middageten om 12 u, stuk fruit om 15 u, avondeten rond 18u en dan meestal nog tussendoortje rond 20 u. Dus dat doe ik al. Ik denk dat het bij mij echt is owv emoties en niet owv honger. Mijn ouders hebben mij verkeerd in elkaar gestoken denk ik ;) . Zo piekeren en doordrammen en geen blijf weten met mezelf en ... Ow klinkt wel heel slecht ;) . Zo erg is het nu ook weer niet hoor.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O meid, nee dan heb je niks aan de tip. Het is zo moeilijk om het emo-eten eruit te krijgen.
    En dat piekeren... erg hè... ik ken het :)

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Sas: vervelend hé dat die echoscopist niks zegt. Ik duim voor meer duidelijkheid!

@Lonit: ik heb er ook een beetje een dubbel gevoel over, maar wie weet helpt het! Mijn kosmobiologische eisprong valt als het goed is precies gelijk met mijn gewone eisprong.

@Bereke: ik heb geen idee wat mijn BMI is, ik ben 1,68 lang en ik weeg 60 kilo. Ik duim voor je dat je geen vreetbuien krijgt!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,
    Normaal heb ik altijd overduidelijk cervixslijm. Meestal een dag of 2. Ik kan er dan echt draden van trekken en het ziet eruit als rauw eiwit. Tot nu toe heb ik dat deze cyclus nog niet gehad. Wel heb ik sinds gisteren waterige afscheiding en vandaag is het best veel. Het is echt net water. Is dit ook een teken van naderende vruchtbaarheid? Ik kan er geen draden van trekken en het is ook niet dik. Het is echt doorzichtig en vloeibaar. Zou ik er vanavond een ovutestje tegenaan kunnen gooien of denken jullie dat dit niks met een naderende eisprong te maken heeft en dat ik nog af moet wachten?

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    #211 moppie 1279, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009
    @saskia ik heb geen idee heb zelf nooit last vas rekbaar slijn rond mijn ovu je kunt een testje doen vanavond weet je het zeker

@lonit heb je een nederl site waar dat op staat?ik heb ook mijn kosmobiologische eisprong uitgerekend en die is rond 6 aug mijn eigen is 30 juli ??

@bereke mijn bmi is 19,9 als je verder goed gezond bent maakt het toch niet zo veel uit of je wat aan de stevige kant bent

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Moppie op deze site kun je het berekenen.

Berechnung zur Verhütung oder Empfängnis: Kosmobiologische Empfängnisplanung (Mondphasen-Zyklus)

Mijn vruchtbaarheid begint 3 augustus en op 5 augustus is het einde van de vruchtbare fase volgens het kosmobioloigsche gebeuren.
    En ik heb meestal tussen cd 12 en 14 mijn en dat valt exact in deze periode....

En Scorpion heeft ook nog gependeld dat het raak is in augustus. Nou als het nu niet lukt weet ik het niet meer;)

@Sas: ik heb meestal veel waterige afscheiding voordat ik het slijmerige krijg en na het slijm krijg ik weer waterige afscheiding. Zo weet ik ook dat mijn ei geweest is. Maar volgens mij is dit niet voor iedereen hetzelfde.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks Zwitsal. Ik denk inderdaad dat mijn slijm nog moet komen. Heb wel veel zin, en klussen kan nooit kwaad. Dus hoop dat ik vanavond nog steeds zin heb. Op het werk heb ik er zo weinig aan hahahaha :D

Nou Zwitsal, als het deze maand niet raak is bij jou weet ik het ook niet meer meid! ;)

14. bereke

bereke Niet meer actief

#214 bereke, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
    Zwitsal, moet lukken gewoon.

Saskia, bij mij is het ook eerst waterig - dan vruchtbaar slijm (dikker en rekbaar) en dan terug waterig. Dus ik denk dat het er bij jou ook zit aan te komen.

Hoe is het voor de rest met jullie? Aan het profiteren van het mooie weer?

Ik moet straks weer naar homeopaat. Kan wel zeggen dat ik nog steeds behoorlijke stresskip ben ;) !

15. bereke

bereke Niet meer actief

#215 bereke, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
    Ok voor niks 25 minuten heen en 25 min terug gereden. Homeopaat was er niet. Wel wegens een heel goede reden maar toch vervelend...

Het is hier zo stil in ons cluppie? Of babbel ik teveel ;) ?

Edit: mijn man maakt juist de brievenbus leeg en er zit een brief van het ziekenhuis in: afspraak wordt verzet naar volgende week vrijdag :x :x :x. De rekening zat er wel al bij natuurlijk! Dus nu moeten we wachten van eind juni tot 07 augustus voor het resultaat van een "onnozel" bloedonderzoek en spermaonderzoek.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @bereke dat is balen zeg pff sterkte meis.

ik heb sinds mijn ( vermoedelijke) eisprong last van zere tepels iemand een idee hoe dit komt?

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb dit ook na mijn eisprong pamsie. Maar als jij het tot nu toe nog nooit gehad hebt is dit misschien een goei teken? Ik duim!

Ja ben zo teleurgesteld! Bah!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik hoop natuurlijk heel erg dat het een goed teken is want ik heb het idd nog nooit eerder gehad maar ik denk het niet want de innesteling zou als het goed is nog niet geweest zijn en dus ben ik NU nog niet zwanger.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Je weet toch maar nooit pamsie! Ik duim!

Ik heb vandaag echt last van mijn onderbuik. Normaal heb ik een soort van zeurderig gevoel als ik ongi ga worden. Vandaag heb ik een eerder pijnlijk gevoel. Nog nooit eerder gehad. Hopelijk geen teken dat er iets aan de hand is ofzo.

Gelukkig vandaag al terug iets beter gezind ;) . Hoe is het met jullie? Het is hier zo stil?

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Pamsie: dat heb ik ook altijd na de eisprong. Komt door de hormonen.

@Bereke: Jee wat belachelijk dat het zo lang moet duren zeg! Daar zou ik ook enorm van balen, want nu wil je het gewoon weten ook :x
    Je zit aan het einde van je cyclus zie ik. Wie weet... misschien is het toch nog gelukt met het klussen. Ik ben heel benieuwd en mijn duimen draaien!

Hier nog steeds geen eisprong. Gisteren had ik een negatieve ovulatietest. Een heel erg licht streepje. Wil dat wel zeggen dat er hormonen zijn, omdat ik toch een streepje had?
    Vandaag had ik geen last van waterige afscheiding, maar meer lotionachtig. Raar hoor, zo'n late eisprong.

Deel Deze Pagina