Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    thanks zwitsal, al bijna 11 weken jij!
    Al aan iedereen verteld, of wacht je op de 13 weken grens?

bereke, hoop dat ze alle 9 bevrucht raken!!!
    Maar neem aan dat ze er geen 9 gaan terugplaatsen hihi.
    Hopelijk is het gelijk raak en kan je de rest bewaren tot de volgende keer dat je weer voor kindjes gaat :D

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Spannend meiden!! Ik ga keihard voor jullie duimen!
    Allemaal leuke kerstdagen gehad? Liefs

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    1e kerstdag niix gedaan, samen thuis, wel uitgebreid gekookt
    2e kerstdag naar mijn moeder geweest, daar lekker gegeten
    3e kerstdag maar zo aan de was beginnen hihi

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Hey meisjes
    Hopelijk hebben jullie allemaal fijne kerstdagen achter de rug!!!
    BEG en bereke, heb deze zomer ook pregnylspuiten gehad om men eisprong juister te kunnen bepalen. Ik liet die zetten in het ziekenhuis want idd zo een ampule lijkt me snel te breken...
    In Belgie kun je ook mensen van het wit gele kruis laten komen die em komen zetten..Kweet niet hoe dat in Nederland is.
    ik duim voor jullie meiden!
    Bereke, laat je morgen iets weten?

Hoe is het met de rest van de meiden hier?
    BRabantse, je gedichtje raakte me zo diep, het is zo herkenbaar..

Ik heb moeilijke dagen achter de rug..vooral met kerst heb ik volgens mij geen twee woorden gezegd. Ik kan me heel slecht op andere dingen concentreren. Ik heb elke dag een beetje bruinverlies maar zoals gyn zegt het komt niet door, komt ook niet in men bandje enkel bij het afvegen. Met kerst was het vooral paniek in men hoofd omdat men borsten minder gevoelig leken..maar savonds was dat ook weer over. Ik moet terug vertrouwen krijgen en geloven dat het deze keer wel goed gaat. TWeede kerstdag heb ik heel de dag liggen huilen overtuigd dat het weer niets zal zijn. Ben blij dat ik morgen terug bloed laat nemen, men HCG waarden zouden nu erg verhoogd moeten zijn. Ad ene kant wil ik de uitslag nu al weten, ad andere kant ben ik zo bang...Ik had nooit gedacht dat men mk zo een impact zou hebben.. Afwachten maar maar ik moet wel zeggen dat ik niet echt onbezorgd ben..
    dikke knuffel(nog steeds zonder banner)

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dikke knuf kik, die waardes zullenn vast door het dak heen schieten en dan kan je een mooie banner uitkiezen.

volgens mij hebben we dat hier in NL niet, dat er mensen komen om je te prikken, zou wel fijn zijn hihi, daar blijf ik wel voor thuis!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook fijne kerstdagen achter de rug!

Kik, ik ga heel hard duimen voor een fantastisch resultaat morgen! Dat moet gewoon goed zijn!!! Hopelijk kan je daarna stilletjes iets geruster worden en gaan genieten! Het is je zo gegund!

Bedankt voor het duimen dames. Ben toch beetje zenuwachtig. Moet morgen al rond 5u15 vertrekken...

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    Belgiƫ
    bereke hoe was het? xx

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad Bereke, hoe was het?!?!?!

En jij hebt bloed laten nemen Kik, wanneer krijg je de uitslag?!

Hier alles prima, ik ben aan het werk bah. Verder ben ik een beetje ziekies, buikgriep; t is dat is weet dat ik absoluut niet zwanger kan zijn want alle symptomen heb ik wel haha. Ongi is in ieder geval over, daar ben ik wel blij mee, kunnen we weer een beetje vooruit kijken. 11 januari onze eerste afspraak bij de gyneacoloog, slik, spannend hoor, maar ik kijk er ook wel naar uit, ik wil geen onzekerheid meer!

Meiden, succes allen die zo in spanning zitten en dikke knuffels voor iedereen!

xxx

9. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    Belgiƫ
    Hey Amy
    Verzorg je goed! NIet leuk om met deze dagen ziekjes te zijn..
    Bloed afnemen is vanavond...morgenavond mag ik bellen voor de uitslag. Zo eng allemaal.
    Heb al 2 weken weinig eetlust en men broeken zitten hierdoor zelfs losser..weet niet of het van de zwangerschap is of van de zenuwen.
    Voor de rest elke dag nog wel bruinverlies maar bv gisteren was het amper iets en het wordt ook niet erger. Gisteravond buikkrampen jee, ben gewoon in men bed gekropen. Je leest wel dat dat de darmen zijn maar dan ben ik helemaal in de stress..
    xxx

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee lieve meiden!

Wat spannend Bereke, ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is.

@ Kik, och meissie toch. Ik had gehoopt dat de uitslag je iets gerust gesteld had. Er is geen reden voor paniek. Begrijp me niet verkeerd hoor, het is niet zo gek dat je heel bang bent, maar de uitslag was hoopgevend. Hopelijk gaat de volgende uitslag ook harstikke goed zijn. Daar gaan we wel vanuit hĆØ :) En als je iets verder bent, kun je vast wel genieten van je zwangerschap. Nu is het nog heel pril en dat is angstig, zeker in jouw geval.
    Hoe ver ben je nu?

@ Brabantse, mooi gedicht meid.

@ Amy, beterschap!

@ all, kerst was heel fijn. We hebben veel uitgerust, uitgeslapen, film gekeken en dat hadden we echt even nodig. Niks aan ons hoofd. Kerstavond zijn we bij mijn ouders gaan eten en cadeautjes, 1e kerstdag bij mijn schoonmoeder gegourmet en 2e kerstdag hebben we uitgebreid gekookt voor onszelf en cadeautjes gedaan. Was allemaal heel gezellig. Alleen bij schoonmoeder wat spanningen en manlief heeft 2e kerstdag nog even gebeld maar dat liep uit op ruzie. Ik wijk er maar niet te veel over uit, het gaat even niet zo lekker. Mannetje kreeg allemaal verwijten, vooral omdat hij zijn vader voor zijn verjaardag uitgenodigd had. Ja ja, dat was de allereerste keer door allerlei spanningen uit het verleden maar moederlief kan daar niet mee leven. Dan heeft ze pech, want het is zijn vader en die is altijd welkom bij ons. Ze heeft flink zitten stoken tussen manlief en zijn vader en dat vind ik zooooo gemeen! Je hebt er nu eenmaal kinderen mee en dan heb je een band voor het leven. Daar zul je het mee moeten doen. Maar goed, manlief en ik hebben deze dagen geen ruzie gemaakt en dat is wel heel positief :)
    Volgens mij heb ik mijn ei vandaag en ik had gerekend op morgen of overmorgen. Expres niet geklust en nu zit ik er volgens mij langs. Laatste keer was 1e kerstdag, dus ik hoop echt dat mijn ei nog niet gesprongen is. Anders deze ronde pech...

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @ bereke hoe was het ??
    @amy rustig aan meid 2010 gezond in gaan
    @kik ik wou voor je dat het snel morgen was dan kon je
    wat rustiger zijn dat alles goed is
    @sas vanavond gewoon lekker klussen:) en er vanuit gaan dat je ei morgen springt

hier lekkere kerst dagen gehad 1e bij mijn schoonouders
    2e bij mijn ouders alle 2 de dagen heerlijk gegeten 1e kerstdag heb ik zelfs ontbijt op bed gehad :)
    en gister hebben we lekker met z'n tweetjes heerlijk gegeten en lekker luieren
    we hebben erg ons best gedaan deze week:p:) mischien te goed
    :)
    maar we wachten af ik zit in iedergeval weer op het wachtbankje

ik heb vandaag de kerstboom al weer afgetuigt erg he maar ik vond hem niet mooi had anders altijd een grote volle boom nu had de boom veel kale plekken jammer

12. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, veel beterschap! Verzorg jezelf maar goed!
    En nog niet teveel piekeren over die afspraak hoor! Komt vast wel goed!

Kik, oei nog wachten tot morgenavond voor de uitslag. Wordt nog een spannende nacht en dag voor jou dan! Die onzekerheid moet echt killing zijn. Maar weet dat ik veel aan je denk en heel veel duim voor je!!!
    En je leest wel vaker dat mensen afvallen in het begin van de zwangerschap. Dat komt wel goed over een aantal weken ;) .

Saskia, het is niet leuk als er zo'n spanningen zijn. Moet niet leuk zijn voor je ventje als er zo gestookt wordt. Ik en mijn man hebben ook gescheiden ouders en we hebben al vaak gezegd dat als we ooit moesten uiteengaan dat we er dan echt voor gaan zorgen van niet te stoken,... Is een onmogelijke situatie voor het kind, zelfs al zijn ze volwassen!
    Maar wel heel fijn dat je geen ruzie hebt gehad met je mannentje! En hopelijk moet je eitje toch nog komen!

Moppie, fijn dat je gezellige dagen achter de rug hebt (zowel met je mannetje als met de feestdagen ;) )!

Hier zit de pickup erop. Was best pijnlijk en heb pijnstiller bijgevraagd. Maar waren hele lieve mensen allemaal die je echt op je gemak stelde. En de verrassing: een eindresultaat van 20 eitjes! Had ik echt niet verwacht!!!! Nu is het afwachten tot zaterdag. Dan krijgen we telefoon of en hoeveel emmytjes er zijn en dan vindt ook de terugplaatsing plaats. Worden nog spannende dagen!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Bereke, wat een fantastisch resultaat :D:D:D

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ja maar we zijn er nog niet. Nog afwachten hoeveel eitjes echt goed waren en of ze dan ook nog goed bevruchten en delen. Maar voorlopig geniet ik gewoon van dit goed nieuws!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bereke:
    20!!!! eitjes geoogst! Daar moeten wel een paar goede emmy's van komen!

@ all:
    hier volgens FF een kerst-eitje gehad, ken net goed komen met mijn korte lf, valt dan net na die prikinstructie

16. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, yes da's goed nieuws! Hoef je je daar al niet meer druk in te maken!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee, jullie zijn er nog niet maar dit is alvast een goed resultaat. Zoveel eitjes, dat moet toch goedkomen zou je denken... ;)
    Maar toch... het is goed dat je met beide benen op de grond blijft staan want in de wereld van zwanger worden is alles onzeker.

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Geweldig resultaat alvast Bereke!! 20 eitjes is best veel!!! Ik hoop op een hele mooie emmy en goede terugplaatsing begin januari. Dan kan het jaar goed voor jullie beginnen!!
    @Kik morgen weer super hoge HCG waardes, dat kan niet anders!! Spannend!
    @all dikke afterkerstknuffel!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een hele dikke vette afterkerstknuffel terug :D

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695