het dubbel gevoel komt eigelijk moet ik heeeeel blij zijn ik heb gewoon al 3 posit testen alleen kan het niet geloven we zijn nu 13 maand bezig elke x dacht ik ja nu kan ik wel een zw zijn maar nu heb ik echt helemaal geen klachten en gister posit test kv en cb 1-2 week' en vandaag weer cb zwanger dus geloof dat ik het nu een klein beetje begin te geloven
Sas, oh da's waar, je moest eerst ongesteld worden. Maar dan komt het tenminste wel al dichterbij. Kan me voorstellen dat je er vanaf wil zijn! BEG, jammer dat je nu morgen alleen moet ...
Kan me wel voorstellen dat het nog wat onwerkelijk aanvoelt! Maar als al die verschillende testen positief zijn, moet het toch echt zo zijn hoor! Dus begin er maar aan te wennen ! En te genieten! Ben zo blij voor je!
Dank je wel meid! Hoe reageerde je mannetje? En maar even terug een lijstje opstarten hier zodat je je bij "ZWANGER" kunt zetten?!
MOPPIE!!!!! Wat een ongelovelijk goed nieuws!! Gefeliciteerd meid. Kom maar op met dat lijstje.... dan kun je ook onder het zwanger kopje!
Oh moppie dat zijn hele mooie testen! Super meid! Ons clubje is terug op de goede weg met al onmiddellijk roze in 2010!
Ow Moppie dat ziet er errug zwanger uit hoor!! We starten goed zeg zo in 2010!!! We gaan je allemaal heeeel snel volgen!
Joehoe! Gefeliciteerd moppie, geweldig joh! Geniet ervan! Hier alles prima, ik heb een beetje het melodramatische gevoel over mij heen; weer aan het werk, de sleur en de regelmaat en zo weinig vooruitzichten en tevens zo weinig geduld....Zucht, wat kan een mens het zichzelf soms moeilijk maken he Ga lekker in mijn bedje lezen heeeeel dikke trusteknuffel! x
Wauw moppie!!!! Wat lees ik nu Geweldig meid! Zo lekker op de valreep ook hihi Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi begin van 2010! Hopelijk volgt er snel nog veel meer roze! Ons clubje begint nu steeds meer roze te worden, helemaal super! Maar toch vind ik het wel een beetje eng stiekem