Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Haha! Moet lukken nu!

En nonja, krijgen we dan wel een foto van jou in je kleed te zien ;) !

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bereke, hoe gaat het met jou? Ben je al op van de zenuwen en de dagen af aan het tellen?

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja het is echt erg spannend en je word heen en weer geslingerd tussen angst en hoop! Maar probeer heel positief te denken en te genieten van dit emmyke! Misschien dat het dan wel wil blijven ;) .

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lijkt me ook zo ontzettend spannend en zwaar.
    Maar 1 ding staat vast: jij hebt een schitterende Emmy in je buik!
    Hopelijk blijft Emmy lekker op zijn/haar plek en kunnen we je 14-1 feliciteren!

5. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    jullie gaan allemaal heel snel op roze:)
    heel snel

alles goed hier begin het nu wel meer te gelofen vanmorgen nog een
    test gedaan:) na 30 sec stond er al zwanger

6. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    bereke spanned meid ik duim echt voor je dat je emmy lekker
    warm blijft zitten

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan zekerweten voor roze meiden!!!!!!!!!!!!!!!!

Bereke, oef ik kan mij zó enorm voorstellen dat jij gewoon stikzenuwachtig moet zijn: deze letterkleur is zeker voor jou joh!

Meiden, ik snap het even niet! Ik heb altijd een enorm voelbare eisprong en ook een onwijs regelmatige cylcus: vandaag moet ik mijn eisprong hebben, ik baalde al dat we gisteren (ondanks een negatieve ovu test) niet geklust hadden: vandaag als een gek naar huis gereden omdat ik de bekende eisprong pijn voelde komen en dus nog snel aan de klus wilde (hoe erg kan het verplichte worden he;)) doe ik een ovutest: negatief! Hoe kan dat nou als ik alles voel?! Bah, ik word er maar depri van al dit gedoe....

Knuffels meiskes!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Moppie, kom op met die banner :) Hihi!

Amy, daarom doe ik dus geen ovulatietesten. Ik ga af op mijn eigen gevoel en mijn eigen lichaam. Het schijnt dat je een piek net kunt missen maar dat wil niet zeggen dat je je ei gemist hebt.

9. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey meiden
    Wat is hier al bijgekletst zeg!

En wat zie ik????Moppie!!!! Proficiat meid!!!!Know the feeling van het niet te geloven..trust me dat doe je na enkele weken nog niet hihi

BEG, what a day meiss, hopelijk de val zonder al te veel gevolgen!

Bereke, men duimen draaien, moet ongelooflijk spannend zijn voor je!!!

Aan de anderen, ik duim mee voor roze : think pink!!!!!!!!!2010 wordt ons jaar!

Vanavond een avond van de hel naar de hemel.Gyn had gezegd dat ik hem moest bellen als het bruin erger werd. Nu had ik wel het gevoel dat het iets erger wordt en na het drukken vond ik het zelfs een mengeling van roodachtig/bruin.En toen is er iets geknapt, dat weken panikeren over de domme bruinverlies. Ik moest en zou NU een echo, kon niet wachten tot maandag. Ventje gebeld, die was helemaal in paniek. Bij gyn nog anderhalf uur tussen de dikke buiken zitten wachten, ik herbeleefde de hel van mijn vorige bezoeken terug..Eindelijk aan ons, teurg bruin in men slip. Maar wat zag ik, hij vond het vruchtje heel snel(tegenover vorige keer)en de dooierzak ook.Voor de rest zei de gyn niets en ineens zag ik op het scherm harttonen en toen zette ie de luidspreker op daar galmden ze door de kamer 135 per minuut...Alles is in orde..natuurlijk is het echte gevaar pas geweken na 12 weken.

dikke knuff, sorry voor men egoverhaal maar er zijn geen meiden hier op het forum waar ik me zo goed bij voel als bij jullie..

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @ sas hihi hij komt er aan hoor

@amy net wat sas zegt misch heb je net de piek gemist voor de ovu test als jij voelt dat je je ei hebt gewoon lekker klussen en op je gevoel vertrouwen

11. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    oja, bruinverlies blijkt te komen van een paar wondjes die ik heb aan men baarmoederhals...

12. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    kik super meid ik ben onwijs blij voor je hoop dat je nu toch meer kunt gaan genieten

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    en ik vind het hiet ook super gezellie dus blijf hier ook lekker hihi

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat leuk dat de zwangere meiden blijven :D HOERA HOERA!

En Kik wat een goed nieuws! Wat moeten dat weer angstige momenten zijn geweest voor jullie, maar gelukkig werden die momenten goed beloond!
    En wat een prachtige banner, 7 weken al... dat schiet eigenlijk best wel op :)
    Zelf vind je het natuurlijk voorbij kruipen...

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    awww goed nieuws Kik! Ben blij voor je!
    Enne mooie banners meiden!
    @all pff vandaag mn eisprong maar mannetje moet tot laat werken en ik moet vroeg op. Klussen zal er niet meer van komen. Zondag voor het laatst. Word er een beetje emo van.. hoop dat het genoeg is geweest..

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

Gelukkig meid!
    Gun het je zo!!!

Heb gisteravond een hete douche genomen en ben toen met een warme kruik in bed gekropen, dus voel me wel brak, maar het gaat op zich wel.

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nonja, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje; ik had denk ik ook mijn eisprong maandag of dinsdag en we hebben naar mijn idee niet goed geklust; ik leef toch een beetje van cyclus naar cyclus en dan baal ik zo als ik nu al weet dat dit weer een gemiste ronde is: dat betekent dat ik pas weer over 4 weken er voor mag gaan...Dat emotionele gevoel is dus erg herkenbaar, ik ben echt een beetje moe van het afgelopen jaar en alle emoties waar ik door heen ben gegaan, ik merk dat het zelfs de euforie van een bruiloft overstemd en ik kan mij alleen nog maar verheugen op de huwelijksreis dat ik lekker weg ben van alles en iedereen: het liefst sluit ik mij op in mijn eigen coconnetje om alles de boel de boel te laten. Tsja, zucht, ook dat werkt op den duur niet...

Dus Nonja, een dikke knuffel van mij en we helpen elkaar er wel doorheen! ;)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier ook het idee dat er niet goed geklust is. Ik baal daar ook wel van :( Ik had mijn eisprong volgens mij eerder dan ik zelf dacht en dus te laat geklust :(
    Maandag moet ik ongi worden.

De gyn heeft net gebeld. Het bloedonderzoek van chlamydia was goed. Ik heb geen chlamydia (gehad). Nu de HSG nog en dan ben ik klaar met de onderzoeken.
    Hoe lang duurde het onderzoek ongeveer BEG?

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ff denken denk een half uurtje, 3 kwartier max

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hee nietgoedgeklustemEIsjes!! Allebei een dikke knuffel enne dit was toch het jaar van de wonderen??? We houden hoop allemaal, want we kunnen er toch niks meer aan doen! Kus

@Amy ik hoop dat als je de eerste stappen richting ha/gyn hebt gezet je je een beetje beter voelt en je je weer euforisch kan voelen over de bruiloft! x

Deel Deze Pagina