BEG, ook hier nogmaals een dikke proficiat! Ben zo blij voor je! Zwitsal, wat een naar berichtje? Wanneer krijg je meer zekerheid? Mijn duimen draaien heel erg hard voor je! Weer slechts vlug bijgelezen. Maak er morgen ofzo hopelijk weer meer werk van! Hier nog steeds ziek. Hoop zo dat dit geen negatieve invloed heeft. Voor de rest alles ok. Af en toe wat steekjes maar voel me niet echt anders. Voel alleen de verkoudheid .
ik voel me anders ook verkouden hoor snotterig, gister heel de dag niezen hoofdpijn, buikpijn, rugpijn! dus.... komt wel goed schatjuh!!!!
Dank je BEG! Ben toch zo ongerust... En toch heb ik er echt een positief gevoel bij... Nog even doorbijten...
uhhhhh nee, heb deze keer en de vorige keer dat het raak was veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder symptomen dan de keren dat het niet raak was ben hoesterig en misselijk, en dan kan ook door verkoudheid komen, dus gewoon afwachten!
Ik weet het maar is zo moeilijk ... . Langs de ene kant geloof ik er écht in en heb ik een goed gevoel maar langs de andere kant kan ik niet geloven dat ik echt zwanger zou kunnen zijn na al die tijd van wachten en hopen... Moeilijk! Maar goed, ik moet positief proberen te blijven! En hoe is het met jou? Ben je al een beetje bekomen van je positieve test? Wat een verrassing hé!
moet mezelf er echt van overtuigen dat het echt is had vanacht gedroomd erover, maar was een hele rare test ze gooiden 2 tabletten in een glas water, daar kwamen 2 streepjes op en toen feliciteerde iedereen me met de 2 streepjes hahha weet niet wanneer ik er echt gerust op ben, dat het dit keer wel goed gaat
Kan me voorstellen dat de angst er nog inzit hoor! Maar dat betert wil stillekes! Ditmaal moet het gewoon goed gaan meid!
BEG, my god!!! proficiat!! Men eerste test zag er net zo uit hoor! Ik zie een streep en hoe licht ook een streep=een streep!!! De lichtheid komt omdat het HCG nog moet stijgen, ik deed 2 dagen nadien terug een test en had vette streep!!! geniet ervan meiss, het is zover!!!!
oja beg, die angst is zooo normaal, ik heb em ook he.. Maar het gaat meer goed dan fout moeten we denken he!!!