@bereke misschien dat het gelukt is meid zou mooi zijn toch en over 3 dagen kan je testen dus het kan een goed voor teken zijn. ik duim voor je. vandaag had ik ook last van me buik beetje kramp en borrelig gevoel, en last van winderigheid en aan het eind van de dag hoofdpijn en griep verschijnenselen. ben bang dat mijn kansen deze ronden dus verkeken zijn het eitje nestelt zich vast niet in als ik al ziek ben. ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt bereke en saskia jij mag al bijna de ha bellen spannend hoor. ik hoop dat hij positief uit valt.
@bereke ik hoop dat het goeie voortekenen zijn nog 3 daagjes ik duim voor je meid @saskia hoop dat de ha goed nieuws heeft een licht streepje ja weet het niet morgen weer proberen? @pamsie waarom zal hij niet innestelen als je ziek bent ? ik ga voor je duimen van wel !!
@saskia ze zeggen dat de streep even donker of donkerder moet zijn maar ik had ook een lichtere streep een aantal dagen en toen een streep die echt maar een slag lichter was dan de controle streep en toen weer twee dagen een lichte streep. ik denk dat je gewoon de komende dagen moet testen en dat hij vanzelf donkerder wordt. en gewoon heel veel aan de klus dan komt het vast goed. ja ik weet niet waarom ik denk dat een eitje dan niet kan nestellen maar dat idee heb ik gewoon omdat een vruchtje wel mee krijgt hoe jij je voelt volgens mij. of denk ik nou zo raar??
Pamsie, volgens mij is het alleen nadelig als je echt koorts maakt. Dus geen zorgen maken meid! Dat eitje is nu een lekker plekje aan het zoeken om zich te installeren! Saskia, blijkbaar is dat stofje dat die testen opsporen altijd in je urine aanwezig. Ik heb ook vaak een licht streepje op die testen. Maar bij mij wordt hij ineens positief (zonder aanloop) dus ik hoop dat je hƩƩl vlug die positieve test in handen hebt. Maar wanhoop niet want als je teveel gedronken hebt ofzo voor je de test doet, kan het misschien ook dat hij nega blijft! Moppie, hoe gaat het nou met jou? De spannende (en leuke ) dagen komen er weer aan!
morgen begin ik met ovu testen kijken of ik mijn ei kan vinden en klussen natuurlijk hihi we zullen wel weer zien we maken er wel weer een gezellige week van hihi ik voel hem eigelijk nooit en kan ook geen rekbaar slijm vinden wie weet hebben we nu geluk ik moet ongi worden als we op vakantie zijn of niet hihi
ik hoop dat je je ei kan vinden moppie. ik positief proberen te denken. en voor jullie allemaal ook duimen dat het een vruchtbare maand wordt deze keer.
ooo moppie, das spannend op vakantie! Dat hadden wij ook. Alleen werd ik ineens een halve week eerder ongesteld :x Hoop dat jij gewoon positief test op vakantie! Ik heb net een nieuwe thermometer besteld, want ik temperatuur nu met een oorthermometer en dat is helemaal niet nauwkeurig en slaat dus helemaal nergens op eigenlijk. Mijn grafiek is een rommeltje. Ik stop er dus deze rond maar gewoon mee en begin er volgende ronde wel aan. Ik baal sowieso al van dat temperaturen, dus ik vind het niet erg om er nu even mee te stoppen Ik ben zo op mijn ei aan het letten met dat temperaturen dat ik het volgens mij alleen maar uitstel op deze manier. Volgende ronde dus maar, dan maar 2 maanden temperaturen, daar moet de ha maar genoegen mee nemen Vrijdag inderdaad bellen voor de uitslag, verwacht eigenlijk niks geks. Volgens mij was het gewoon goed. Ik heb ook besloten om te nu af te wachten tot oktober. De pijn is ook echt een heel stuk minder. Het is er nog wel, maar niet meer de hele dag. Misschien toch een darmirritatie ofzo Ik heb wel nog steeds lage rugpijn.
ik heb ook besloten om volgende maand weer te gaan tempraturen dan heb ik dubbele bevestiging. @moppie jij mag eerst testen he dus wij duimen eerst voor jou dat hij hardstikke positief is. en sowieso een hele fijne vakantie natuurlijk.
Het is echt dat het moet hoor dat tempen, want ik vind het 10x niks. Ik laat het ook even voor wat het is en heb besloten dat we het nog een maandje of 3 zelf proberen zonder tempen en al die andere dingen. Maar goed, ben op dit moment zo veranderlijk als het weer dus kan morgen weer anders zijn
Saskia, ik vond het ook maar niks. Soms wil ik toch nog eens terug starten gewoon om nog een extra zekerheid te hebben naast lichaam en ovutesten maar doe het toch maar niet. Werd er gek van en soms nog meer onzeker... Eerste kleine beetje rozeverlies is gespot dus ik ga morgen of overmorgen ongi worden. Voel het ook aan mijn buik en onderrug. Maar had het echt wel verwacht aangezien we niet op de juiste momenten geklust hadden...
@Bereke, balen meid! Hopelijk brengt de nieuwe ronde je meer geluk. Mijn echo was goed, geen afwijkingen. De pijn is bijna weg en heb in overleg met de assistente besloten om even af te wachten. Gisterenavond en vannacht echt een heel vervelend gevoel gehad, voelde me zo lamlendig. Heb met het mannetje gepraat en we laten het zwanger worden even voor wat het is. Geen druk, geen stress, niet tempen, geen ovutestjes... misschien over een tijdje weer, maar nu even niet. Fijne dag allemaal!
Saskia, fijn dat alles goed was! En veel succes met alles los te laten! Kan me voorstellen dat het je heel veel deugd gaat doen! Hou je ons wel op de hoogte als je positief nieuws te melden hebt?!
Tuurlijk Bereke! Ik vind dit ook een heel fijn topic, dus ik blijf hier zeker kletsen. Ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje mezelf. Wat meer rust in mijn lijf en heb vandaag gewoon lekker gevreeƫn zonder de hele tijd te denken aan zwanger worden. Het komt wel, het heeft alleen tijd nodig. Hoe is het met de andere dames? En bereke, heeft het al doorgezet? Lange cyclus weer voor jou. Krijg je volgende week vrijdag de uitslag?
hey saskia ben blij dat er geen rare dingen gevonden zijn soms moet je ff aan jezelf denken en de rest op een laag pitje zetten ben blij dat je wel mee blijft kletsen en wel gezellie hier @bereke hoe gaat ie is het al doorgebroken bha op na de volgende ronde
Heeey meiden, ben ik ook weer. Ik heb een hele drukke week achter de rug, dus kun niet 'langskomen' Zoooo grappig dat het onderwerp 'gewicht' aan de orde is gekomen, want haha, ik ben sinds afgelopen week weer begonnen met fitness Mijn BMI is 26, dus ik heb volgens het Voedingscentrum 'licht overgewicht' Ik moet 5 kilo afvallen om op een 'uitstekend gewicht' te komen. Ik sportte al bijna 2 jaar niet meer en was het vorige week ineens zo zat dat ik de dag erna na de sportschool ben gefietst en me meteen heb ingeschreven. Heb, as we speak, spierpijn! Sas, wat fijn dat de uitslag van de echo goed was! Dan weet je in ieder geval dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken. Kan me voorstellen dat je nu wel wat meer rust wilt. Ik probeer nu ook wat afstand te nemen van het zwanger worden. Ben nog niet eens begonnen met klussen. Normaal gesproken beginnen we op dag 10 van de cyclus, maar ik had er nu gewoon even echt geen zin in en heb gehoor gegeven aan dat gevoel. Wij doen het ook even wat rustiger aan.
Oh Saskia, ben wel blij dat gewoon lekker blijft kletsen hier! En heel fijn dat je je terug wat jezelf voelt! Lonit, ai spierpijn? Veel succes met het afslanken! Ben sinds gisterenmorgen flink ongesteld. Maar had het wel verwacht natuurlijk. Gisteren barbecue gehad en echt wel teveel gedronken. Heb een beetje een kater nu... Moet nog wassen en strijken en eventjes iets voor het werk doen en de rest van de dag ga ik bankhangen!
hoi meiden, een paar dagen even niet geweest. saskia fijn dat de echo goed was. en bereke jammer dat je toch ongi bent geworden. @ lonit ik hoop dat je spierpijn snel over is. maar goed hoe vaker je sport met een goede warming up hoe minder spierpijn je uiteindelijk over houdt. ik zit nog steeds in me wachtweken ik verwacht volgend weekend ongi te worden. want ik denk niet dat het gelukt is heb nu al symptomen die ik ook heb voor in ongi wordt. ( winderigheid ) maar goed we wachten het rustig af.