Oeeehhhh!! BEG wat een verrassing, gefeliciteerd meid!!! En idd wat een roze golf.. nou wil ik ook!!! @Zwitsal vervelend nieuws meissie! Wanneer weet je iets meer @Bereke ik moet constant aan je denken! Ik hoop dat jij de volgende bent! @Moppie hoe is het met jou? Begin je al een beetje aan het idee te wennen? @all en nu dat lijstje naar voren halen meiden! Laat maar zien al dat roze!!
Neen. Zou allang moeten ingenesteld zijn! En is het ook teveel voor. Echt over hier volgens mij... KLOTE!!
Bereke wat verschrikkelijk voor je!! Ik hoop dat t meevalt, maar als ik je zo hoor vrees ik er ook voor. Heel veel sterkte. xxxxxxxxxxx
Ik heb juist getest met de kruidvat 2 voor 5 euro en die slaat positief uit binnen de 5 minuten!!! Zou dit de pregnyl zijn? Zou dat bloedverlies dan toch geen ongi zijn? Of was het wel gelukt maar is het nu alsnog misgelopen? Krijg foto niet toegevoegd aan bericht!
@Bereke: de test kan positief uitslaan van Pregnyl. Wanneer heb je deze voor het laatst genomen? Ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent! @BEG: Super! Van harte! Hier ook iedere dag niesbuien hoor. Schijnt er allemaal bij te horen @All: we gaan ervanuit dat ons kindje bij de 99,15% hoort en dat hij/zij gezond is. We gaan wel voor de vruchtwaterpunctie. Dit wordt pas vanaf 15/16 weken gedaan dus we moeten nog even wachten.
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!! Pregnyl vermindert toch elke dag de helft ofzo? (dacht ik ergens te hebben gelezen) Even afwachten vandaag anders, en morgen gelijk bellen!!!
Ik denk dat de pregnyl wel uit mijn lijf is. Is geleden van 26/12 dus vandaag is de 15e dag NA de 26e. Dadelijk eens bellen naar ziekenhuis denk ik...
Wauw Bereke als je 26 december voor het laatst pregnyl hebt gehad, dan ziet er heel goed uit! Alvast gefeliciteerd!
Meiden, ik ben zoooo bang ivm bloedverlies deze morgen. Niks meer in verband maar als ik me afveeg wel nog bruinig bij. Oh wat een onzekerheid! Durf nog niet goed blij te zijn...
Meis bruinverlies hoeft echt niks te betekenen. Je baarmoedermond is extra doorbloed als je zwanger bent en dit zorgt ervoor dat je sneller bloedverlies/bruinverlies hebt.