Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Volgens ziekenhuis kan het best nog een innestelingsbloeding zijn MAAR kan de positieve test toch nog van de pregnyl zijn?! Terwijl iedereen hier op het forum denkt van niet. Moet gewoon wachten tot de 14e mijn bloed onderzocht is!

2. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    o bereke wat een spannende momenten!!
    ik duim zo voor je! Deze ronde dacht ik ook game over, had bruinverlies met vegen bloed en bleek ik toch zwanger. Ken ook vrouwen die dachten dat ze ongesteld waren door het bloed en toch zwanger gebleken! Zou je ongesteldheid dan niet veel te vroeg zijn??

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ja eigenlijk wel Kik maar er zijn er genoeg na een ICSI die ongesteld worden terwijl het nog veel te vroeg is. Spannende momenten in elk geval... Ik probeer gewoon positief te blijven!

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    kan ik je test dan ergens zien?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ja pagina 3. Loe heeft ze gepost voor mij want lukte niet.

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    eu pagina 3? ben al gaan kijken in je openbaar profiel maar daar zie ik albums niet staan?

7. bereke

bereke Niet meer actief

Nee ik heb een topic gestart dat "testen" heet en daar staan ze op pagina 3. Ik kreeg ze niet gepost in mijn album. Anders zoek ik de link wel even voor je.

8. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    bereke : looking good, looking good!
    is idd nog ff afwachten maar het ziet er goed uit meisje
    ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je leest dat veel met ervaring zeggen dat het na 10 dagen toch uit je lichaam is!
    jouw test trekt veel op mijn eerste!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Juist gaan plassen en weer bloed in mijn verbandje. Was al wat roder dan daarstraks en ook weer iets meer dan daarstraks. Dus ziet er niet zo super uit...

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    meisje, dikke knuf.
    je moet het afwachten, morgen gelijk het ZH bellen!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Heb ik al gedaan maar daar zeiden ze afwachten wat er gebeurd en dan 14e bloed. Pff wat een dag zeg! En sorry voor mijn gezaag. Weet wel dat niemand het antwoord heeft voor mij maar ik ben er zo mee bezig dat ik het van me moet afschrijven!

12. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    spannend ik ben voor je aan het duimen !!

13. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    bereke dat is toch héél normaal meisje, zo een spannende tijden!!!
    hopelijk blijft het maar bij wat veegjes , jee wat kunnen vier dagen lang duren he!
    dikke kus in ieder geval

14. bereke

bereke Niet meer actief

Juist al helderrood bloed bij het afvegen dus ik verwacht straks of morgen ongesteld te zijn.

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dikke knuf bereke

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Balen meis, maar je was ook erg vroeg met testen he. T zou beter zijn om pas 2 weken later te testen, dan zou je ook niet door deze rotperiode heen hoeven. T probleem is dat veel mensen het tegenwoordig al vroeg weten, terwijl er dan juist nog zoveel mis kan gaan. Maar ja, hier heb je ook niks aan he, t is gewoon rot. Heel veel sterkte, erg oneerlijk allemaal.
    xxxxxxxx

17. bereke

bereke Niet meer actief

Heb alleen maar getest omdat ik deze morgen opstond en bloed verloren had. Andere had ik nog een paar dagen gewacht. Tot vlak voor het voorziene testmoment (14/1). Zonder test had ik nu ook in stress gezeten door het bloedverlies. Maar misschien had ik dan enkel aan de mogelijkheid "mislukte ICSI" gedacht en niet aan "het is gelukt maar loopt nu mis". Maar zou dan nog verdrietig zijn want uiteindelijk is het resultaat hetzelfde hé. Maar snap wel wat je bedoelt hoor!

18. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    och meisie, mn berichtje was een beetje misplaatst op dit moment, sorry daarvoor. Fijn dat je het begrijpt, maar ik weet verdorie hoe rot je je nu voelt en dan heb je niks aan deze adviezen. Ik wens je mega veel sterkte, want je hebt gelijk, het is altijd erg of het nu met 4 of 8 weken is. xxxxxx

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ik begrijp heel goed van waar dat berichtje komt en je hebt ook gelijk! Ik denk er zelf ook zo over. En zonder die rotbloeding van deze morgen had ik me er ook echt aan gehouden. Maar goed, we zullen zien hoe het nu verder loopt hé.

Ik weet wel dat jij het zeker niet verkeerd bedoelde hoor brabantse! Ik reageer nu natuurlijk ook erg gevoelig...

En of het even erg is op 4 of 8 weken dat weet ik niet en durf ik geen uitspraak over doen. Ik hoop ook van het nooit te weten te hoeven komen... Waarom moet het allemaal zo moeizaam gaan hé. Dit zou zo'n mooie periode moeten zijn voor ons allemaal!

Deel Deze Pagina