Volgens ziekenhuis kan het best nog een innestelingsbloeding zijn MAAR kan de positieve test toch nog van de pregnyl zijn?! Terwijl iedereen hier op het forum denkt van niet. Moet gewoon wachten tot de 14e mijn bloed onderzocht is!
o bereke wat een spannende momenten!! ik duim zo voor je! Deze ronde dacht ik ook game over, had bruinverlies met vegen bloed en bleek ik toch zwanger. Ken ook vrouwen die dachten dat ze ongesteld waren door het bloed en toch zwanger gebleken! Zou je ongesteldheid dan niet veel te vroeg zijn??
Ja eigenlijk wel Kik maar er zijn er genoeg na een ICSI die ongesteld worden terwijl het nog veel te vroeg is. Spannende momenten in elk geval... Ik probeer gewoon positief te blijven!
Nee ik heb een topic gestart dat "testen" heet en daar staan ze op pagina 3. Ik kreeg ze niet gepost in mijn album. Anders zoek ik de link wel even voor je.
bereke : looking good, looking good! is idd nog ff afwachten maar het ziet er goed uit meisje ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je leest dat veel met ervaring zeggen dat het na 10 dagen toch uit je lichaam is! jouw test trekt veel op mijn eerste!
Juist gaan plassen en weer bloed in mijn verbandje. Was al wat roder dan daarstraks en ook weer iets meer dan daarstraks. Dus ziet er niet zo super uit...
Heb ik al gedaan maar daar zeiden ze afwachten wat er gebeurd en dan 14e bloed. Pff wat een dag zeg! En sorry voor mijn gezaag. Weet wel dat niemand het antwoord heeft voor mij maar ik ben er zo mee bezig dat ik het van me moet afschrijven!
bereke dat is toch héél normaal meisje, zo een spannende tijden!!! hopelijk blijft het maar bij wat veegjes , jee wat kunnen vier dagen lang duren he! dikke kus in ieder geval
Balen meis, maar je was ook erg vroeg met testen he. T zou beter zijn om pas 2 weken later te testen, dan zou je ook niet door deze rotperiode heen hoeven. T probleem is dat veel mensen het tegenwoordig al vroeg weten, terwijl er dan juist nog zoveel mis kan gaan. Maar ja, hier heb je ook niks aan he, t is gewoon rot. Heel veel sterkte, erg oneerlijk allemaal. xxxxxxxx
Heb alleen maar getest omdat ik deze morgen opstond en bloed verloren had. Andere had ik nog een paar dagen gewacht. Tot vlak voor het voorziene testmoment (14/1). Zonder test had ik nu ook in stress gezeten door het bloedverlies. Maar misschien had ik dan enkel aan de mogelijkheid "mislukte ICSI" gedacht en niet aan "het is gelukt maar loopt nu mis". Maar zou dan nog verdrietig zijn want uiteindelijk is het resultaat hetzelfde hé. Maar snap wel wat je bedoelt hoor!
och meisie, mn berichtje was een beetje misplaatst op dit moment, sorry daarvoor. Fijn dat je het begrijpt, maar ik weet verdorie hoe rot je je nu voelt en dan heb je niks aan deze adviezen. Ik wens je mega veel sterkte, want je hebt gelijk, het is altijd erg of het nu met 4 of 8 weken is. xxxxxx
Ik begrijp heel goed van waar dat berichtje komt en je hebt ook gelijk! Ik denk er zelf ook zo over. En zonder die rotbloeding van deze morgen had ik me er ook echt aan gehouden. Maar goed, we zullen zien hoe het nu verder loopt hé. Ik weet wel dat jij het zeker niet verkeerd bedoelde hoor brabantse! Ik reageer nu natuurlijk ook erg gevoelig... En of het even erg is op 4 of 8 weken dat weet ik niet en durf ik geen uitspraak over doen. Ik hoop ook van het nooit te weten te hoeven komen... Waarom moet het allemaal zo moeizaam gaan hé. Dit zou zo'n mooie periode moeten zijn voor ons allemaal!